Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PareGoriC

Legacy Member
Asserti zei:
Gijlie durft snel rijden in frankrijk? Ik riskeer me dat daar toch niet te snel hoor. Als ze u daar tegenhouden ist betalen en cash op staande voet.. anders moogde mee...

geflitst geweest in frankrijk op een 2baansweg tegen 170-180, nooit iets van gehoord.

TTT002

Legacy Member
PareGoriC zei:
geflitst geweest in frankrijk op een 2baansweg tegen 170-180, nooit iets van gehoord.

Idem hier, al talloze malen in Noord-Frankrijk geflitst geweest, nooit iets van gekomen :niceone:

Laatste keer was tussen Rijsel en Arras op autostrade, stukje waar je 110 ofzo moet rijden, mja we reden met drie auto's toch zeker + 160 (de zondagmorgen om 7u :) dus dat was zeker 'veilig' daar)

Zonder te zeveren, maar als ik eens wil doorrijden, ik rijd op m'n gemak tot aan de Franse grens (km of 20 van hier ) tegen dan is de motor mooi warm ;) en gaan. (Rap eventjes bijzeggen, ik ga dat nu ook niet tijdens de spitsuren doen) meestal de zondagmorgen héél vroeg) m'n schoonbroer gaat daar ook altijd spelen met z'n moto.

birger

Legacy Member
syphon999 zei:
Nice, how come dat ge met die geweldige auto's mee hebt mogen rijden? :)

Wel, ik en mijn pa zijn nogal auto-freaks. Dus ge gaat een garage binnen met de intentie van één van die auto's te kopen, ge maakt een offerte, ge vraagt nen testrit, en voila.

Volgende week ga ik met mijn stiefpa met nen nieuwe CL500 rijde.

Het is gemakkelijker dan da ge denkt

syphon999

Legacy Member
Haha das wel zalig da! En tzal wel goe lukken omda ge met uw pa naar ginder gaat want als ge er daar zo alleen als jonge gast hene gaat zal het wel ni pakken denk ik :)

VinceFeet

Legacy Member
birger zei:
Wel, ik en mijn pa zijn nogal auto-freaks. Dus ge gaat een garage binnen met de intentie van één van die auto's te kopen, ge maakt een offerte, ge vraagt nen testrit, en voila.

Volgende week ga ik met mijn stiefpa met nen nieuwe CL500 rijde.

Het is gemakkelijker dan da ge denkt

No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...

Allé, doen alsof je een potentiële koper bent om een testrit af te schooien... En die wagens dan meteen tegen de 250 pushen. :crazy:

pieroxx

Legacy Member
VinceFeet zei:
No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...

Allé, doen alsof je een potentiële koper bent om een testrit af te schooien... En die wagens dan meteen tegen de 250 pushen. :crazy:

Bwah, als je zo geen wagen kan betalen, mag je als gewone mens toch eens ervaren hoe het voelt om met zo'n klassebak te rijden hé? Ik heb het nog nie gedaan, maar het lijkt mij wel eens leuk om te doen.

Asserti

Legacy Member
820km/u in nen Boeing 737-400

Wel als passagier :unsure:

70 op een niet gefoefeld peugeot scooterke zonder helm, een hele dag lang :sop:

birger

Legacy Member
FLT zei:
Hij is tenslotte van Dendermonde voor een reden hé...

Als ge de kans zou krijge zou ge het ook pakke. En ik ken wel marginalere plaatsen dan Dendermonde.

Soundstorm

Legacy Member
VinceFeet zei:
No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...

Allé, doen alsof je een potentiële koper bent om een testrit af te schooien... En die wagens dan meteen tegen de 250 pushen. :crazy:
Uiteindelijk is dat een ervaring die ge extra hebt. Als ge dan ooit een auto gaat kopen,weet ge wa ge kunt verwachten, wat er beter en slechter is etc. Ge kunt het dus zien als oefening.
Natuurlijk niet leuk voor die verkopers, maar die verdienen wel genoeg voor die enkelingen die er toch mee gaan rijden zonder kopp-bedoeling.

en wtf met die kleuren hier?? Ik kan de tekst nie meer lezen :s:wtf:

eniac

Legacy Member
De Polo heeft vandaag 171 gehaald, was wel deftig bergaf. Op gewoon vlakke baan was het fut er al bij 151 af, de opgegeven topsnelheid van 170 lijkt er mij toch echt niet in te zitten.

Snelheden op GPS btw, teller = GPS + 10.

Mr. SLASH

Legacy Member
momenteel 160 met mijne bandit 600 op tweevaksbaan tss ninove en aalst

als ik eens naar ardennen ga en met een volledig pak , kwestie van veel minder weerstand te hebben , keer top er proberen uithalen

ComputerVISTA

Legacy Member
VinceFeet zei:
No offense maar ik vind dat vrij 'marginaal'...

Allé, doen alsof je een potentiële koper bent om een testrit af te schooien... En die wagens dan meteen tegen de 250 pushen. :crazy:

Seconded.

Coolguy

Legacy Member
Vannacht op de nieuwe baan 187 op de GPS en dan was de fun over - de motor was op zijn einde. :(

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Gisteren me mijn peugeotke 206 ff 160 gereden.. Meer durf'k ni me zo'n autoke :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan