Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
331 met ne corsa 1.1!


Daar staat ge dan hé!

En ik stond zelf nog in achteruit!

Lolbroek, maar mijn verhaal klopt wel degelijk het was een Duitser die in ons hotel logeerde (Brenner's parkhotel, zoek maar op met google (beste hotel in Baden-Baden komt veel jetset)) kwam met hem aan de praat over wagens en hij zei dat hij die slr nog maar een half jaar had. heb met hem nog wat gedronken in de bar en hij zei als je wilt mag je er wel eens mee rijden (laat ik me geen 2x zeggen).

Alleen moest dat wel diep in de nacht gebeuren ivm met het verkeer. Dus om 3 uur s nachts met de wagen richting autobahn vertrokken met mij achter het stuur (wel griezelig rijden in zo'n dure wagen, stel dat je er een kras opmaakt) eenmaal op de autobaan zegt hij vloer hem maar!! God het is net alsof je dwars door de stoel wordt gedrukt) met als resultaat 330 km/u en de wagen kon wel harder ik voelde het gewoon, maar ik durfde gewoon niet. Die man zat naast me of het doodnormaal is om met die snelheden te rijden (ik zou doodnerveus zijn).

Maar wel een ervaring die je niet vergeet.

en pics heb ik niet de camera van mijn mobiel was kapot (en nog steeds kapot) en mijn foto camera had ik vergeten mee te nemen op reis (balen).

ComputerVISTA

Legacy Member
Was dat jij niet die aan kwam draven dat je 407 had gedaan met een bugatti veyron op Hockenheim? Vandaar dat ik het met een korrel zout neem :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Goed geheugen, maar dat was idd nogal stom (geef ik zelf toe). Maar toevallig dat dit wel klopt het is de nacht van dinsdag 12 juni op 13 juni geweest.:p

eniac

Legacy Member
Jaja.

"Die andere dingen die ik gezegd had klopten niet, maar dit ECHT WEL HOOR! TIS DEZE KEER WA ECHT HARD WAAR!"

Zoals de Hollanders zouden zeggen: "zo kan ie wel weer".

SpeedFreak.be

Legacy Member
eniac zei:
Jaja.

"Die andere dingen die ik gezegd had klopten niet, maar dit ECHT WEL HOOR! TIS DEZE KEER WA ECHT HARD WAAR!"

Zoals de Hollanders zouden zeggen: "zo kan ie wel weer".

Je hoeft het niet te geloven. Als je het niet gelooft pech gehad ik zit er niet mee, maar ik kan nagenieten van een rit in een slr.:p

eniac

Legacy Member
Kan je me even uitleggen waarom ik "pech gehad" heb als ik het niet geloof? Ik snap de link namelijk niet zo goed.

Soit, dan maar de bekende: "pics or it didn't happen"-kreet.

Toevallig was het fototoestel plat zeker?

syphon999

Legacy Member
Ja ik geloof er ook wel niets van, ge had op zen minst nen foto kunnen trekken met uwe gsm, bijna ieder gsm toestel heeft een camera. En dat iemand een wildvreemde met zen SLR laat rijden, en dan nog eens tegen 330 km/uur... Voor mij is het in ieder geval niet gebeurd.

distinct

Legacy Member
eniac zei:
Jaja.

"Die andere dingen die ik gezegd had klopten niet, maar dit ECHT WEL HOOR! TIS DEZE KEER WA ECHT HARD WAAR!"

Zoals de Hollanders zouden zeggen: "zo kan ie wel weer".

:lol:

ik met een zagani ponda 340! echt waar!


OT:
230 met een golf 4 R32
275 meegereden met carrera 4 van pa (is ondertussen al verkocht)

beide tellersnelheden

SpeedFreak.be

Legacy Member
Leest niermand de laatste regel van mijn 2e post: camera gsm kapot (nog steeds trouwens) en mijn fotocamera lag thuis (vergeten mee te nemen op reis.)

En wat betreft dat laten rijden dat verbaasde mij ook, maar wat zou je zelf zeggen als er iemand met zo'n voorstel af kwam?? Bovendien hij zat er wel naast zo gek was hij ook niet.

En hier ga ik het bij laten.

eniac

Legacy Member
Ohja lol, dit had ik gemist:
en pics heb ik niet de camera van mijn mobiel was kapot (en nog steeds kapot) en mijn foto camera had ik vergeten mee te nemen op reis (balen).

Ma zo toevallig. 2 camera's in bezit, de ene is kapot en de andere toevallig vergeten meenemen. Ja, zo dek je je natuurlijk fantastisch in.

Stomme fakers altijd. Bah.

Je geeft zelf toe dat je het al eerder gedaan hebt, je doet het nu weer, en je zal het misschien weer doen.

[DarkTerror]

Legacy Member
235 zelf gereden en had nog +-1000rpm over. kan tot 7500rpm gaan:)
met mijn ibiza

eniac

Legacy Member
[DarkTerror];8824678 zei:
235 zelf gereden en had nog +-1000rpm over. kan tot 7500rpm gaan:)
met mijn ibiza

Kga toch eens mijn ogen moeten openhouden voor een badass Ibiza hier in Gavere :p

R!|)|)L3R

Legacy Member
Over een paar jaar met m'n Opel Vectra 2liter 215km/u ongeveer, nu is hij weg, wel spijtig, reed er graag mee, heb nu een Opel Astra Sport 1.9TDI en daar heb ik nog maar 170km/u mee gereden, kan normaal 220 dacht ik.

-Helld0g-

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Over een paar jaar met m'n Opel Vectra 2liter 215km/u ongeveer, nu is hij weg, wel spijtig, reed er graag mee, heb nu een Opel Astra Sport 1.9TDI en daar heb ik nog maar 170km/u mee gereden, kan normaal 220 dacht ik.

amai wa voor een wasda?? moet wel de V6 geweest zijn ;)

eniac

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
heb nu een Opel Astra Sport 1.9TDI en daar heb ik nog maar 170km/u mee gereden, kan normaal 220 dacht ik.

196 of 210, afhankelijk van of het de 120 of 150PK versie is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan