Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:331 met ne corsa 1.1!
Daar staat ge dan hé!
En ik stond zelf nog in achteruit!
eniac zei:Jaja.
"Die andere dingen die ik gezegd had klopten niet, maar dit ECHT WEL HOOR! TIS DEZE KEER WA ECHT HARD WAAR!"
Zoals de Hollanders zouden zeggen: "zo kan ie wel weer".

eniac zei:Jaja.
"Die andere dingen die ik gezegd had klopten niet, maar dit ECHT WEL HOOR! TIS DEZE KEER WA ECHT HARD WAAR!"
Zoals de Hollanders zouden zeggen: "zo kan ie wel weer".
en pics heb ik niet de camera van mijn mobiel was kapot (en nog steeds kapot) en mijn foto camera had ik vergeten mee te nemen op reis (balen).
[DarkTerror];8824678 zei:235 zelf gereden en had nog +-1000rpm over. kan tot 7500rpm gaan![]()
met mijn ibiza

distinct zei:![]()
ik met een zagani ponda 340! echt waar!
OT:
230 met een golf 4 VR6
275 meegereden met carrera 4 van pa (is ondertussen al verkocht)
beide tellersnelheden
R32 i ment. (was aant kijken naar nen mk3 VR6 die te koop stond toen ik het typte :ironic:pr0ph3t zei:golf 4 vr6???
Volkswagen Golf 2.8 V6 4Motion Highline ?
)
ComputerVISTA zei:331 met ne corsa 1.1!
Daar staat ge dan hé!
En ik stond zelf nog in achteruit!

R!|)|)L3R zei:Over een paar jaar met m'n Opel Vectra 2liter 215km/u ongeveer, nu is hij weg, wel spijtig, reed er graag mee, heb nu een Opel Astra Sport 1.9TDI en daar heb ik nog maar 170km/u mee gereden, kan normaal 220 dacht ik.

R!|)|)L3R zei:heb nu een Opel Astra Sport 1.9TDI en daar heb ik nog maar 170km/u mee gereden, kan normaal 220 dacht ik.