Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
Catscratch zei:
Wa is't verschil? :$
Heel de auto trilt (op het ritme van de begrenzer) en dat voelt aan alsof uw motor het aan het begeven is (wat eigenlijk ook zo een beetje is).

Catscratch

Legacy Member
MilM zei:
Gaat bij sportief gebruik toch nog veel stijgen ze

Ik heb 2000km's ... als't zoals bij mijne GT is zou em nog een literke moeten dalen binnekort. Zo'n foto'ke is wel leuk om te posten maar 98% van den tijd rij ik voorbeeldig en rustig op de baan. 't is gene ragbak :)

En dan nog ... nog een week en ik heb een tankkaart van't werk :D

Asserti

Legacy Member
Gijlie durft snel rijden in frankrijk? Ik riskeer me dat daar toch niet te snel hoor. Als ze u daar tegenhouden ist betalen en cash op staande voet.. anders moogde mee...

Soundstorm

Legacy Member
Asserti zei:
Gijlie durft snel rijden in frankrijk? Ik riskeer me dat daar toch niet te snel hoor. Als ze u daar tegenhouden ist betalen en cash op staande voet.. anders moogde mee...
Zorgen dat ze u nie kunnen tegenhouden hé ;) Alhoewel da met die Impreza's die ze hebben toch al wa moeilijker wordt.

ComputerVISTA

Legacy Member
Asserti zei:
Gijlie durft snel rijden in frankrijk? Ik riskeer me dat daar toch niet te snel hoor. Als ze u daar tegenhouden ist betalen en cash op staande voet.. anders moogde mee...

Die boetes daar zijn toch een scheet :p

Heb daar eens 40 euro moeten betalen voor 140 te doen op een baan van 70, allez dat was ik niet maar diegene waar ik bij zat.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Asserti zei:
Gijlie durft snel rijden in frankrijk? Ik riskeer me dat daar toch niet te snel hoor. Als ze u daar tegenhouden ist betalen en cash op staande voet.. anders moogde mee...

Me Vista mee ben ik zo'n 1300km aan 1 stuk door Frankrijk gereden langs de secundaire wegen en zelfden onder de 130-140 gegaan, en welgeteld 1x zwaantjes zien staan die bezig waren met babbelen ipv het verkeer, dus zoveel kans op gepakt worden is er daar al nie + zoals al gezegd, die boetes zijn echt bijna niks ivm hier.

pr0ph3t

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
even afleiden uit een verkoopthread. verkoopthread




Mijn quote de tweede quote niet de derde hé...

WTF:wtf:

Jullie mening hierover?
de corsa haalt 186 op GPS (1.4i 16v) ==> had nog wel wa over, denk dat em 190 nog NET zou halen
de golf heeft er 190 gehaalt, 1.4i 8V, uitlaatlijn tot vanachter zonder katalysator, en methanol bij de naft :], dat beesje draait na een jaar zo onder mijn bevel te rijden, nog altijd evenzacht, en trekt geweldig vlot op :D, lag wel te schommelen 189-190

freeza

Legacy Member
Weet hier eigelik iemand wat de topsnelheid van mijn moeders auto is? Ik rij er nu al 2 jaar mee en heb het nog nooit getest (ben ik eigelijk niet van plan ook) maar ik zou het nu wel graag eens weten wat die auto kan.

Ben eigelijk stieken aan het hopen dat ik hem dan binnen 2 jaar kan overkopen voor een heel zacht prijsje :evil:

BMW 320d

schumi2003

Legacy Member
245 in duitsland op winterbanden ( V index )


nu liggen er 18" op ipv 17" winter.... normaal zou ik nu dankzij het grotere loopvlak iets meer top moeten hebben :applause:

Soundstorm

Legacy Member
schumi2003 zei:
245 in duitsland op winterbanden ( V index )


nu liggen er 18" op ipv 17" winter.... normaal zou ik nu dankzij het grotere loopvlak iets meer top moeten hebben :applause:
Iets minder bedoelt ge :p Groter loopoppervlak = meer rolweerstand = meer verlies = lagere top.
Met dunne zomerbanden zou ge in de winter een hogere top kunnen halen. Dan is de rubber dus harder en hebt ge minder grip, dus minder verliezen.

-Helld0g-

Legacy Member
Soundstorm zei:
Iets minder bedoelt ge :p Groter loopoppervlak = meer rolweerstand = meer verlies = lagere top.
Met dunne zomerbanden zou ge in de winter een hogere top kunnen halen. Dan is de rubber dus harder en hebt ge minder grip, dus minder verliezen.

en koudere inlaatlucht :D

SpeedFreak.be

Legacy Member
330 met een mclaren mercedes SLR bij Baden-Baden (duitsland) op de autostrade richting Freiburg (god wat een racemonster is dat).:love: Ik had het pedaal nog niet eens tegen de vloer.:woohoo:

ComputerVISTA

Legacy Member
331 met ne corsa 1.1!


Daar staat ge dan hé!

En ik stond zelf nog in achteruit!

syphon999

Legacy Member
johan tb zei:
330 met een mclaren mercedes SLR bij Baden-Baden (duitsland) op de autostrade richting Freiburg (god wat een racemonster is dat).:love: Ik had het pedaal nog niet eens tegen de vloer.:woohoo:

toevallig enige pics?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan