Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinceFeet

Legacy Member
Twee weken geleden met de Veyron 330 gedaan op de Autobahn. Ik wou hem tot 407 stampen maar ik werd opgehouden door een SLR die blijkbaar niet veel harder durfde dan 330. Zat ne jonge gast achter 't stuur (:eek:) met daarnaast nen dikken Duitser.

SpeedFreak.be

Legacy Member
VinceFeet zei:
Twee weken geleden met de Veyron 330 gedaan op de Autobahn. Ik wou hem tot 407 stampen maar ik werd opgehouden door een SLR die blijkbaar niet veel harder durfde dan 330. Zat ne jonge gast achter 't stuur (:eek:) met daarnaast nen dikken Duitser.

Wasn't me ik ben 35 dus... think twice.:D

Bovendien was die duitser absoluut niet dik.

VinceFeet

Legacy Member
johan tb zei:
Wasn't me ik ben 35 dus... think twice.:D

NOG maar 35, das nog jong hé! ;)

Nee serieus, als je 35 bent moet je toch slimmer zijn en geen zever liggen verkopen op een forum à la 'Ik heb met een Veyron tegen 407 over Hockenheim liggen scheuren!'. Als je dan nadien afkomt met een verhaaltje waarin je beweert dat je met een SLR hebt mogen scheuren... Dan kan je ons toch moeilijk kwalijk nemen dat we het niet geloven? Zo'n verhalen worden altijd erg wantrouwig bekeken, dus wanneer je dan al is betrapt bent op het verkopen van zever in pakskes...

Dus ik hoop dat het erg leuk was en dat je er een leuke ervaring aan hebt overgehouden, maar je begrijpt zelf ook wel dat niemand er één enkele fuck van gelooft op dit forum.

Simonn

Legacy Member
VinceFeet zei:
NOG maar 35, das nog jong hé! ;)

Nee serieus, als je 35 bent moet je toch slimmer zijn en geen zever liggen verkopen op een forum à la 'Ik heb met een Veyron tegen 407 over Hockenheim liggen scheuren!'. Als je dan nadien afkomt met een verhaaltje waarin je beweert dat je met een SLR hebt mogen scheuren... Dan kan je ons toch moeilijk kwalijk nemen dat we het niet geloven? Zo'n verhalen worden altijd erg wantrouwig bekeken, dus wanneer je dan al is betrapt bent op het verkopen van zever in pakskes...

Dus ik hoop dat het erg leuk was en dat je er een leuke ervaring aan hebt overgehouden, maar je begrijpt zelf ook wel dat niemand er één enkele fuck van gelooft op dit forum.

Just ignore his bs.

:offtopic: Stuur je me nog eens paar pics door van je hond?

SpeedFreak.be

Legacy Member
VinceFeet zei:
NOG maar 35, das nog jong hé! ;)

Nee serieus, als je 35 bent moet je toch slimmer zijn en geen zever liggen verkopen op een forum à la 'Ik heb met een Veyron tegen 407 over Hockenheim liggen scheuren!'. Als je dan nadien afkomt met een verhaaltje waarin je beweert dat je met een SLR hebt mogen scheuren... Dan kan je ons toch moeilijk kwalijk nemen dat we het niet geloven? Zo'n verhalen worden altijd erg wantrouwig bekeken, dus wanneer je dan al is betrapt bent op het verkopen van zever in pakskes...

Dus ik hoop dat het erg leuk was en dat je er een leuke ervaring aan hebt overgehouden, maar je begrijpt zelf ook wel dat niemand er één enkele fuck van gelooft op dit forum.

Natuurlijk begrijp ik dat ook en ik geeft toe dat dat van die veyron niet mijn slimste zet is geweest, maar goed je moet het zelf weten of je het gelooft of niet want het is woord tegen woord.

Maar nu een record met mijn eigen wagen ik heb mijn lexus na heel lang doortrappen op 240 gekregen (teller)

Mr Syphon

Legacy Member
syphon999 zei:
Ja ik geloof er ook wel niets van, ge had op zen minst nen foto kunnen trekken met uwe gsm, bijna ieder gsm toestel heeft een camera. En dat iemand een wildvreemde met zen SLR laat rijden, en dan nog eens tegen 330 km/uur... Voor mij is het in ieder geval niet gebeurd.

asserti heeft ook al eens met een wildvreemde zen M5 mogen rijden en da was ook ni traag :p

PolletPoulet

Legacy Member
gisteren was wel ziek, ik zat naast onze pa en die was een 170 aan het rijden op het uiterst rechtse (die autostrade in turnhout, met maar 2 baanvakken) en ineeens VLIEGT er echt nen auto ons voorbij.

die moet minstens 300 - 320 hebben gereden ofzo, die sjeesde echt SERIEUS hard voorbij. was echt van *flits*

heb wel niet gezien welke auto het was.

Simonn

Legacy Member
PolletPoulet zei:
gisteren was wel ziek, ik zat naast onze pa en die was een 170 aan het rijden op het uiterst rechtse (die autostrade in turnhout, met maar 2 baanvakken) en ineeens VLIEGT er echt nen auto ons voorbij.

die moet minstens 300 - 320 hebben gereden ofzo, die sjeesde echt SERIEUS hard voorbij. was echt van *flits*

heb wel niet gezien welke auto het was.

Johan in een veyron of slr.

Dreetn

Legacy Member
PolletPoulet zei:
gisteren was wel ziek, ik zat naast onze pa en die was een 170 aan het rijden op het uiterst rechtse (die autostrade in turnhout, met maar 2 baanvakken) en ineeens VLIEGT er echt nen auto ons voorbij.

die moet minstens 300 - 320 hebben gereden ofzo, die sjeesde echt SERIEUS hard voorbij. was echt van *flits*

heb wel niet gezien welke auto het was.
Was het geen getunde aixam van Geraardsbergen? :ironic:

whoopie

Legacy Member
over die aixammekes.
Vandaag nog schoon geval gezien.

ne grijzen aixam me gele tribals op de zijkant, en als nummerplaat "benny"

VinceFeet

Legacy Member
PolletPoulet zei:
gisteren was wel ziek, ik zat naast onze pa en die was een 170 aan het rijden op het uiterst rechtse (die autostrade in turnhout, met maar 2 baanvakken) en ineeens VLIEGT er echt nen auto ons voorbij.

die moet minstens 300 - 320 hebben gereden ofzo, die sjeesde echt SERIEUS hard voorbij. was echt van *flits*

heb wel niet gezien welke auto het was.

Heb dat ooit ook een keer meegemaakt... Rustig 130-140 aan 't tuffen op de snelweg en plots komt er een moto voorbij gevlogen... Ik kan alleen maar zeggen dat het een rode moto was... Zo snel, dat is echt ziekelijk! Die reed volgens mij minstens 280, maar eerlijk gezegd denk ik dat die rond de 300 zat.

Heb zelf ooit nog maar één keer 287km/h gereden (met Kawasaki Ninja) en op de moto is dat gevoel van snelheid al waanzinning. Maar voor de automobilisten/fietsers/voetgangers moet dat echt schrikwekkend snel zijn als die mij zien passeren. Was trouwens niet op de snelweg maar op de Antwerpse Steenweg (baan tussen Turnhout en Antwerpen). I know I know... niet slim...

[DarkTerror]

Legacy Member
eniac zei:
Kga toch eens mijn ogen moeten openhouden voor een badass Ibiza hier in Gavere :p

:) rij nog veel in gavere rond op vrijdag-zaterdag-zondag. en het kleur is zwart met grijze spiegels ( is standaard bij de FR serie) kheb nu ook een forge blow off valve. dus als ik stop met gas geven is het pssstt :p

birger

Legacy Member
Zelf gereden 190 in nen SLK280

Meegereden altijd tegen de limiter van 250
in nen:
E60 M5
Volvo S60R
CLK 55AMG
Porsche C4s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan