Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrAnt1c

Legacy Member
Zelf 161 met de audi Q7 van men ouders.
Als passagier ~260 in ne Porsche carrera 2s enkele jaren terug met men pa.

En een vraagje, hoe kunde op ne GPS zien hoe snel dat ge rijdt? Want als ik da hier zo lees scheelt da precies toch wel een paar KM's/u met de snelheid op de teller?

serial

Legacy Member
FrAnt1c² zei:
En een vraagje, hoe kunde op ne GPS zien hoe snel dat ge rijdt?

:sop: misschien handig om erbij te vertellen welke gps ge over spreekt?
kan er wel bij vertellen dat ge dat meestal op het scherm van uw gps kunt aflezen :p

FrAnt1c

Legacy Member
serial zei:
:sop: misschien handig om erbij te vertellen welke gps ge over spreekt?
kan er wel bij vertellen dat ge dat meestal op het scherm van uw gps kunt aflezen :p

Zo een ingebouwd geval?

Memphis

Legacy Member
eergisterennacht om 3u snachts eens tot 170 opgetrokken met onze Ford Focus C-Max... kmoet zeggen, hij kon dat met gemak af.

edit: wel niet op de gps gezien... zal dus tegen 160 geweest zijn :)

FrAnt1c

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ah, daarmee weet serial natuurlijk alles :lol:

Geen idee welk merk die gps is ingebouwd in de boordcomputer van die audi Q7, als ge de gps inschakeld, kunt ge dus alles zien op da centraal scherm, maar geen snelheid.

Limpi

Legacy Member
Als bestuurder: 70 km/u op een orginele, afgestelde(!) booster next. S'nachts in een verlaten buurt van een zéér steile berg af. Kweet ook ni wrm die begrenzer ni werkte, mss als de weg té stijl is?

Als passagier: 220 km/u in een ford mondeo van mijn pa. Da's al een auto van 6 jaar, een 2.0 diesel. Binnekort is met onze nieuwe new mondeo uittesten :)

eniac

Legacy Member
Limpi zei:
Als passagier: 220 km/u in een ford mondeo van mijn pa. Da's al een auto van 6 jaar, een 2.0 diesel. Binnekort is met onze nieuwe new mondeo uittesten :)

Fameuze tellerafwijking of fameus goed gechipt :)

freeza

Legacy Member
185km/u op de teller met moto...

jammer genoeg wijkt de teller toch redelijk af van de echte snelheid denk ik :(

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik 30... over een kat :unsure:

:cry:

Ik reed eens aan 110 toen een kat voor me opeens vanuit een struik kwam, kzat bijna door de voorruit, maar remmen doet mijn beestje toch wel goe ze :unsure:. Die kat is dan door mijn magistraal uitwijkmaneuver tegen mijn velg gelopen toen ik nog rond de 50-60 reed en leefde nog, maar was wel een beetje geschrokken (ik trouwens ook :p)

Stancke

Legacy Member
Vanmiddag 160 gereden op GPS en op de teller 60km/h...

Wie had er gelijk? :sad:

ComputerVISTA

Legacy Member
Stancke zei:
Vanmiddag 160 gereden op GPS en op de teller 60km/h...

Wie had er gelijk? :sad:

Ah, zo zegt mijn GPS 400+ km/h als ik onder een tunnel rijdt :p

480 ofzo was het max dak al zien verschijnen heb :p

Limpi

Legacy Member
eniac zei:
Fameuze tellerafwijking of fameus goed gechipt :)

nee, ni geschipt. Maar het was wel het zwaartste diesel model dat er was... Kweetni of het kan, ik ken niks van auto's :lol:

GroovyBeatsss

Legacy Member
Juist 180 gehaald met men citroen xsara 1.6 coupe. Verder ging em toch niet geraakt zijn, want em zat serieus aan zen einde denk ik. Toen ik toen thuiskwam ook es op papieren gekeken, en daar staat ook op dat de topsnelheid 180 is...

Anywayz, kvind da geluid afgrijselijk als em zo hoog in toeren zit :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan