Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wacht maar af, met een nieuwe boite trektem zonder problemen 180 (peugeot 206 1.4)
Mijn quote de tweede quote niet de derde hé...180 op ne 1.4 motor?? lol das wel moeilijk
mijne peugeot 307 ne 1.6 ook benzine gaat geen 180 ze ale ja hij kan da maar niet lang....
WTFja moat, ik heb nen 1.2 en ik kan met de mijne 200 trekken zenne
RazorBlade0075 zei:even afleiden uit een verkoopthread. verkoopthread
Mijn quote de tweede quote niet de derde hé...
WTF![]()
Jullie mening hierover?
Dat uwen auto precies nogal traag is?RazorBlade0075 zei:WTF![]()
Jullie mening hierover?
Das dan niet de topsnelheid van de wagen héRazorBlade0075 zei:wel de topsnelheid die ik reed was iets in de 172km/h maar mijn motor zat toch aan iets meer dan 5000 toeren dus ja kwou niet te ver gaan...
Doe der nog 1000rpm bij en ge zit 20kmh sneller.

svendevil zei:Dit weekend 193 met mijn 1.8 115pk Ford Focus2 Sport
Wel om te zeggen met 5 Man in den auto en een volle koffer met nat zwemgrief...
Oceade was kapotlachen
Heb em wel volledig opengeduwt ma heb het ni zo lang aangehouden, meestal loopt ie nog snelheid bij na nen tijd...
Denk ik![]()

Catscratch zei:Allez een nieuw record ... den auto is ingereden dus da moet toch ne keer getest worden
http://www.mirrorshades.be/335d/E92_top.jpg

Catscratch zei:Allez een nieuw record ... den auto is ingereden dus da moet toch ne keer getest worden
http://www.mirrorshades.be/335d/E92_top.jpg
Super topsnelheid
Soundstorm zei:Hoe durft ge!! Snelheidsmaniak!
Ik veronderstel wel dat ge nieuw record met de BMW bedoeld, want toen ge nog met de Corsa rondbolde was da toch een stuk hoger hé![]()



Catscratch zei:Gij herkent geen dashboard van ne corsa ofwa
't is redelijk verantwoord gedaan (alhoewel die snelheid en verantwoord moeilijk gaan). 't was om 6u 's morgens in Frankrijk op den A1 ... geen kat op de baan en 't was ook in't péage stuk dus gladgestreken asfalt.![]()

Das nie nie echt het leuke hé. Dan rijdt ge zo rond wetende da hij sneller kan, maar een stom IC-ke da het belemmert.Catscratch zei:Gij herkent geen dashboard van ne corsa ofwa
't is redelijk verantwoord gedaan (alhoewel die snelheid en verantwoord moeilijk gaan). 't was om 6u 's morgens in Frankrijk op den A1 ... geen kat op de baan en 't was ook in't péage stuk dus gladgestreken asfalt.
Het leuke is wel ... ge voelt die begrenzer. Hij kruipt nog redelijk en ineens ... pok gedaan
Enig leuk detail ... @ 245 schakelt em even naar 6e.

cclherreman zei:Redelijk 'vlotjes' boven de 200 geraakt zeker?![]()


Soundstorm zei:Het gevoel van een snelheidsbegrenzer is volgens mij ook leuker dan dat van de toerentalbegrenzer in hoogste versnelling![]()
![]()
