Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
even afleiden uit een verkoopthread. verkoopthread


wacht maar af, met een nieuwe boite trektem zonder problemen 180 (peugeot 206 1.4)

180 op ne 1.4 motor?? lol das wel moeilijk

mijne peugeot 307 ne 1.6 ook benzine gaat geen 180 ze ale ja hij kan da maar niet lang....
Mijn quote de tweede quote niet de derde hé...

ja moat, ik heb nen 1.2 en ik kan met de mijne 200 trekken zenne
WTF:wtf:

Jullie mening hierover?

Soundstorm

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
WTF:wtf:

Jullie mening hierover?
Dat uwen auto precies nogal traag is?

Nen 1.2 zal wel aan 180 op de teller geraken, afwijking van meer dan 10kmh is zeker mogelijk.

Gentei

Legacy Member
wel de topsnelheid die ik reed was iets in de 172km/h maar mijn motor zat toch aan iets meer dan 5000 toeren dus ja kwou niet te ver gaan...

Gentei

Legacy Member
wel de topsnelheid die ik reed was iets in de 172km/h maar mijn motor zat toch aan iets meer dan 5000 toeren dus ja kwou niet te ver gaan...

Gizmo_1987

Legacy Member
mn ma haar schele saxo furio 1.1 doet 170 o_O
ophanging, banden, en remmen zijn daar wel niet op voorzien maarja :p

Soundstorm

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
wel de topsnelheid die ik reed was iets in de 172km/h maar mijn motor zat toch aan iets meer dan 5000 toeren dus ja kwou niet te ver gaan...
Das dan niet de topsnelheid van de wagen hé ;) Doe der nog 1000rpm bij en ge zit 20kmh sneller.

svendevil

Legacy Member
Dit weekend 193 met mijn 1.8 115pk Ford Focus2 Sport

Wel om te zeggen met 5 Man in den auto en een volle koffer met nat zwemgrief...

Oceade was kapotlachen :D

Heb em wel volledig opengeduwt ma heb het ni zo lang aangehouden, meestal loopt ie nog snelheid bij na nen tijd...
Denk ik :unsure:

freeza

Legacy Member
svendevil zei:
Dit weekend 193 met mijn 1.8 115pk Ford Focus2 Sport

Wel om te zeggen met 5 Man in den auto en een volle koffer met nat zwemgrief...

Oceade was kapotlachen :D

Heb em wel volledig opengeduwt ma heb het ni zo lang aangehouden, meestal loopt ie nog snelheid bij na nen tijd...
Denk ik :unsure:

dat mensen de topsnelheid van hun auto eens testen heb ik geen probleem mee, zolang het enigzins op een redelijk veilige manier gebeurt. Bv zondag op een autostrade of snachts ofzo.

Maar zoiets doe je imo niet met 4 andere passagiers.

Soundstorm

Legacy Member
Hoe durft ge!! Snelheidsmaniak!
Ik veronderstel wel dat ge nieuw record met de BMW bedoeld, want toen ge nog met de Corsa rondbolde was da toch een stuk hoger hé ;)

Catscratch

Legacy Member
Soundstorm zei:
Hoe durft ge!! Snelheidsmaniak!
Ik veronderstel wel dat ge nieuw record met de BMW bedoeld, want toen ge nog met de Corsa rondbolde was da toch een stuk hoger hé ;)

Gij herkent geen dashboard van ne corsa ofwa ;)

't is redelijk verantwoord gedaan (alhoewel die snelheid en verantwoord moeilijk gaan). 't was om 6u 's morgens in Frankrijk op den A1 ... geen kat op de baan en 't was ook in't péage stuk dus gladgestreken asfalt. :)

Het leuke is wel ... ge voelt die begrenzer. Hij kruipt nog redelijk en ineens ... pok gedaan :)
Enig leuk detail ... @ 245 schakelt em even naar 6e.

Simonn

Legacy Member
Catscratch zei:
Gij herkent geen dashboard van ne corsa ofwa ;)

't is redelijk verantwoord gedaan (alhoewel die snelheid en verantwoord moeilijk gaan). 't was om 6u 's morgens in Frankrijk op den A1 ... geen kat op de baan en 't was ook in't péage stuk dus gladgestreken asfalt. :)

Redelijk 'vlotjes' boven de 200 geraakt zeker? :p

Soundstorm

Legacy Member
Catscratch zei:
Gij herkent geen dashboard van ne corsa ofwa ;)

't is redelijk verantwoord gedaan (alhoewel die snelheid en verantwoord moeilijk gaan). 't was om 6u 's morgens in Frankrijk op den A1 ... geen kat op de baan en 't was ook in't péage stuk dus gladgestreken asfalt. :)

Het leuke is wel ... ge voelt die begrenzer. Hij kruipt nog redelijk en ineens ... pok gedaan :)
Enig leuk detail ... @ 245 schakelt em even naar 6e.
Das nie nie echt het leuke hé. Dan rijdt ge zo rond wetende da hij sneller kan, maar een stom IC-ke da het belemmert.
Natuurlijk wel tof da ge weet da hij nog macht over heeft.
Het gevoel van een snelheidsbegrenzer is volgens mij ook leuker dan dat van de toerentalbegrenzer in hoogste versnelling :unsure: :evil:

Catscratch

Legacy Member
cclherreman zei:
Redelijk 'vlotjes' boven de 200 geraakt zeker? :p

Da gaat heel goe ja :)
En met al dat gevlam een gemiddeld verbruik van 8.4 liter ... zekerst niet slecht :)

Soundstorm zei:
Het gevoel van een snelheidsbegrenzer is volgens mij ook leuker dan dat van de toerentalbegrenzer in hoogste versnelling :unsure: :evil:

Wa is't verschil? :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan