PareGoriC
Legacy Member
-Helld0g- zei:als ge quote... doe het dan goe
tis 250pk voor 300 te halen![]()
250 brake horse power to reach 155mph and another 750 to reach 255mph
check your youtube mate!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Helld0g- zei:als ge quote... doe het dan goe
tis 250pk voor 300 te halen![]()
PareGoriC zei:250 brake horse power to reach 155mph and another 750 to reach 255mph
check your youtube mate!

PareGoriC zei:250 brake horse power to reach 155mph and another 750 to reach 255mph
check your youtube mate!

das idd verschrikkelijk!!svenster01 zei:ik rijd spijtig genoeg met ne gewone 1.9 cdti gtc, die haalt 215 (op de teller)
:ironic:

$T@CkDuMP zei:das idd verschrikkelijk!!:ironic:
![]()
ik heb een 60pk bakje en kben al tevreden! kunt da dan altijd vloeren en ge moet nooit afremmen voor de bochten door het laag gewicht![]()

svenster01 zei:hey woverke, jij kent zeker de opc reeks van opel niet zo te zien![]()
240 pk benzinemotor![]()
en diegene waarmee ik gereden heb is gechipt naar stage 1 (265 pk)
ik rijd spijtig genoeg met ne gewone 1.9 cdti gtc, die haalt 215 (op de teller)

190 Km/hhippestijn zei:k'zal waarschijnlijk in me moeders auto leren rijden mo zou eens willen weten wat die ongeveer zou moetn kunnen. Is een golf4 TDI cabrio 110pk iemand een idee ?
Woverke zei:Ik ken die zeker wel, maar ben wel nogal een leek op autotechnisch vlak
Maar als ik zie dat een Golf R32 250pk heeft in een V6'je en ook 'maar' 250 haalt, dan vind ik het raar dat een 4cylinder met 240pk bijna een even hoge snelheid kan halen.
Maar die Golf is waarschijnlijk begrensd op 250 dan?
).
) maar een smeerlap met z'n vrachtwagen wou een collega inhalen ( die vent is wel geen smeerlap , maar dankzij die brave meneer is er bij wijze van spreken een centimeter van m'n remmen af
)
R-evolution™' zei:200 en een bitje in bmw 5 reeks op gps.
