$T@CkDuMP
Legacy Member
de papa heeft een schoon masjientje staan!pieroxx zei:RS? Wat weet ik niet ?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de papa heeft een schoon masjientje staan!pieroxx zei:RS? Wat weet ik niet ?

we moeten ermee leren leven héWoverke zei:162 op teller. Vlakke baan zonder wind.
Verder ging hij toch echt ni, nochtans zou em 177 moeten halen.
En dan nog voorbijgestoken geweest door ne fucking Ford Mondeo![]()

als ge quote... doe het dan goePareGoriC zei:heeft zelfs in de hoge regionen niet genoeg pk's om de luchtweerstand te overwinnen?
om 200/u te halen heeft de veyron maar 250 pk nodig, voor 400 de volle 1000.
wss zijn die overige 10/20 pk's die jouw auto heeft niet genoeg om de extra luchtweerstand te overwinnen die bij een hogere snelheid nodig zijn.
of zoek ik het veel te ver?

Ed Rush zei:108 peugeot 206 18 jaar oud
bergaf haal ik wel 114-120

-Helld0g- zei:als ge quote... doe het dan goe
tis 250pk voor 300 te halen![]()
-Helld0g- zei:als ge quote... doe het dan goe
tis 250pk voor 300 te halen![]()
svenster01 zei:244 met astra opc![]()
Woverke zei:Da's best snel voor ne "gewone" 4-cylinder, ni?