Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Dude87 zei:
ford escort van tjaar 90, 1.3 naft

Ge zei toch dat je niet graag diesel had omdat da te traag is? Uwen is ook maar 16 sec ofzo ze :p:unsure:

Ontopic: eens 225 eruitgehaald op gps op de A19 2 weken terug de maandagnacht. Nog 5 to go om aan het boekske z'n top te raken :cool:.

Crashtestdummy

Legacy Member
jah nen diesel van 17 jaar oud gaat toch nog wel een stukske trager zenne :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Meestal wel, maar ik dacht dat je het ook op nieuwe bedoelde, daarmee... :p

kiewitcity

Legacy Member
gisteren met mene villo tegen 15 km per uur was zeer snel as ge strondzat zijt..;

|) ][ |V| ][

Legacy Member
kiewitcity zei:
gisteren met mene villo tegen 15 km per uur was zeer snel as ge strondzat zijt..;

En get er nog last van. Stront is uiteraard met T. 2 stronden ...

jean_005

Legacy Member
mythe zei:
130 :unsure:
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren :).

Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.
200 ga je er nooit uitkrijge hoor, tenzij em getuned is ofzo.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
mythe zei:
130 :unsure:
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren :).

Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.

200, wie heeft er u dat wijsgemaakt, als dat een diesel is gaat dat ongeveer 160 halen. De zwaarste naft 170 ofzo :p.

Asserti

Legacy Member
CAS zei:
157 op GPS met een Volkswagen LT 35, gaat nog aardig goe voorruit :D

Vandaag wou er zo ne saxo mij kloten, door heel traag te rijden en als ik die voorbij wou gaan gaf die plankgas, maar tot mijn eigen verbazing ging ik die nog gemakkelijk over :D Dan hetzelfde spelletje maar eens bij hem gespeeld...

en ik da spel maar zachtjes behandelen :sad:

Wanneer maken we der een driftfilmpke van? :crazy:

x-boxter2003

Legacy Member
mythe zei:
130 :unsure:
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren :).

Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.

Is dat de nieuwe Berlingo Twin Turbo misschien?? :lol:

De snelste berlingo is de 1.6l-16V 110pk en die heeft een top van 172km/u. De 2.0HDi 90Pk heeft een top van 161km/u.

Stimpy

Legacy Member
jongens 200km/h minimum

als ge der trager mee gaat rijde is da ni goed voor die motor, tzal ni zijn dat m dan maar 172 nimeer haalt :s

Soundstorm

Legacy Member
Nen Berlingo ziet er al uit gelijk hij 100kmh doet terwijl hij stilstaat, zo een fantastisch design!

Als de 1.6 u dus voorberijdt aan zijn top, dan lijkt het alsof hij u voorbijgaat aan 272kmh. Dus hij heeft gelijk dat het minimum 200 is!

:unsure:

Anoniem09

Legacy Member
168km/u met VW Transporter T5 :p Toen zeiden ze op Q-music da ze aant flitsen waren op E40 dus maar wat terug vermindert ;)

citrofenwick

Legacy Member
mythe zei:
130 :unsure:
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren :).

Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.

170 zal al zeer veel zijn ;)

pr0ph3t

Legacy Member
mythe zei:
130 :unsure:
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren :).

Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.


vooral omdat den top maar op 161km ligt zeker?

topsnelheid161 km/h

bron: autoweek
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan