Stimpy
Legacy Member
black_scorpion zei:dan hebde gij bena ne mach 1 gehaald?
da was toch ook geen airbuske?
wind mee en da lukt wel zenne
in ne 767 ook al de 1000 aangetikt meen ik mij te herinneren, of er ook zelfs vrij vlotjes overVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
black_scorpion zei:dan hebde gij bena ne mach 1 gehaald?
da was toch ook geen airbuske?
in ne 767 ook al de 1000 aangetikt meen ik mij te herinneren, of er ook zelfs vrij vlotjes overmega_stihl zei:Ik heb al is meegereden met ne maat met zijn Golf3 GT (90pk) topsnelheid toen was 200 km/h
edit: 200 op teller maar had 17" ipv 15" wielen. dus was iets sneller dan 200![]()
rijd echt geen 200 op de teller. Raakt maar tot 190 ;-) zonen 1000cc naft?Mr.Anderson zei:140 met mijnen corsa![]()
Porno op wielenUnilever zei:alfa gt

black_scorpion zei:dan hebde gij bena ne mach 1 gehaald?
da was toch ook geen airbuske?
wa willen die rode letters eigenlijk zeggen die soms in de voorkant zitten v/d grill? De nadruk leggen op de "diesel-injectie"?Fr3d3ric zei:205 (op de teller) op de duitse Autobahn met Golf IV TDI

poplipo zei:wa willen die rode letters eigenlijk zeggen die soms in de voorkant zitten v/d grill? De nadruk leggen op de "diesel-injectie"?![]()
[LRRP];9309540 zei:Heeft te maken met pk's en serie Hoe hoger (duurder) met meer rode letters

Tommyknockerken zei:Inderdaad der zit daar een gans systeem achter. Maar heeft niks met opties te maken zoals u voorganger zegt ;-)
Het systeem met de rode letters is echter overboord gegooid met de Golf V.
Met andere woorden als ge een sprintje wilt trekken tegen nen golf V kan het zijn dat ge op u doos krijgt terwijl ge dat niet verwacht hehe![]()
Bij een Golf IV weet je direct aan de letters of het de moeite is om een sprintje te trekken of niet
Tenzij de kont gecleaned is zoals bij mij natuurlijk :d
merk wel op dat er erg veel fakers rondrijden. Ze kopen dan een SDI'tje, halen de letters eraf en zetten die op zoals een R32 met de letters erbij. Beetje zielig vind ik maarja
kben ooit noggis omvergereden geweest door nen alfa en die autos zijn idd wel breekbaar ^^Sapermun zei:205 kpu met mn ex alfa romoe 147 (mod. 2004) 1900 jtd.
mn perte totale had ik tegen 50 kpu![]()
De 95 pk versie?? Of de 65 pk??Ble$$ed^ zei:180 mitsubitshi colt 1.5 did