Kvothe
Legacy Member
Iemand een idee welke combo-versterkertjes momenteel deftig zijn? Zoek iets om de line6 te vervangen (na 8 jaar werd dit wel noodzakelijk IMO) en dat niet te duur is (pak iets rond de 500 euro). Zou iets moeten zijn dat een deftige bluesklank geeft en hier en daar wat rock aankan. Speel met een Fender strat moest je daarmee geholpen zijn.


Drums klinken idd leuker dan met ezdrums.

