Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

verkeerd gelezen, mijn excusesCarrion zei:'k snap nie direct wa menne rug daarmee te maken heeft![]()

de PC moet spelen. Als ik toch ff gitaar speel vanuit mijn bureaustoel heb ik de kwalijke neiging om iets voorover te buigen, vandaar mijn opmerking ivm de rug.Carrion zei:M'n gitaren eens opgehangen, ziet er een pak netter uit
http://i1063.photobucket.com/albums/t520/Sienna-Skies/foto1.jpg
gillesgoalll zei:Ik heb wat hulp nodig ik zou binnenkort mijn eerste elektrische gitaar kopen.
Een fender stratocaster
Ik zoek nog een versterker mijn budget is ongeveer 800 euro.
ik heb in de winkel op een fender blues deluxe gespeeld.
Maar, ik zou graag nog wat andere versterkers testen.
Ik luister naar pyschedelic rock, classic rock,blues,...(hendrix,clapton,beatles,the who,srv,...)
Kunnen de mensen met ervaring een paar amps zeggen die ik zeker eens zou moeten uitproberen?

Redhunter zei:Niet echt gitaargebonden maar toch:
Jon Lord (Pianist/Organist van Deep Purple) overleden. Speelde wel interessante dingen.

Recipe4hate zei:Ziet er inderdaad net uit. Alleen heb ik het gevoel dat er nog één ontbreekt

Ik zou sowieso eerst in de winkel eens een gitaar gaan vastnemen, genoeg linkshandigen die toch met een rechtshandige gitaar spelen.
. Svartálfar zei:budget is zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Dat hoeft voor te beginnen nog niet allemaal top te zijn, deftig is al voldoende voorlopig.
Mja de "tip" voor te zien of ge linkshandige of rechtshandige gitaar nodig hebt is blijkbaar om zonder na te denken air guitar the spelen en het hand waar ge mee strumt is dan ook de gitaar die ge nodigt hebt, => strummen met links is dus linkshandige gitaar en da is bij mij het geval. Rechts zal ook wel gaan, maar heb al eens ne gitaar vastgehad van ne maat en da voelde toch onnatuurlijk aan.
Pariah zei:zijn er hier mensen die een 7-string hebben? if so, speelt dat gemakkelijk of is het even wennen als je 6 snaren gewend bent.