Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Skyscraper zei:Tot dinsdag:Jef Buckley USA 1983 Telecaster - Te koop | 2dehands.be
is dat niet super cheap? of zie ik de fout niet.

Kapoen zei:n00b vraagje: hoe houden jullie maat/ritme? Tikken met de voet of 'intern'?
Ik heb het nogal moeilijk om de coördinatie tussen het tikken met mijn voet en het echte gitaarspelen goed te krijgen. Als er iemand tips heeft hoor ik die graag![]()


josuwa zei:Belangrijk in ritmepartijen vind ik de polsen/handen. Blijf gewoon hetzelfde ritme aangeven met uw hand. Laat uw hand ook over uw snaren gaan als ge ze niet wilt aanslaan. Voor leadpartijen doe je best wat Redhunter ook zei. Na een tijd is dat tweede natuur. Ik stamp nog altijd op de grond omdat ik het geluid gewoon vet vind![]()
Ik heb werk voor de boeg precies 

Drumcomputer ja, PC nope. Voor het oefenen met mijn instrument zit ik liever rustig in mijn woonkamer dan achter mijn PC.Recipe4hate zei:Gewoon een drumcomputer of je pc opzetten![]()
Kapoen zei:Geeft uw metronoom ook de eerste tel van een maat aan als ge geen kwartnoten hebt geselecteerd? Mijn exemplaar doet dat alleen voor kwartnoten tot 7/4. Vanaf dat ik achste noten instel geeft hij telkens maar 1 harde tel (met offbeat).
) en alle andere tellen gewoon meetikt. 
)?
Skyscraper zei:Tot dinsdag:Jef Buckley USA 1983 Telecaster - Te koop | 2dehands.be
is dat niet super cheap? of zie ik de fout niet.
