Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

aXl_ zei:Zorg dat je usb-stick FAT32 geformatteerd is. NTFS geformatteerde sticks of andere externe apparaten (HD's, etc.) kunnen niet gelezen worden door de cdj.
Klopgeest zei:Dikke merci! Held! Toevallig ook een verklaring voor waarom het FAT32 geformatteerd dient te zijn? Puur uit interesse.
evil_konijn zei:Niet echt een dj-vraag maar kom.
Ik heb mijn vader zijn platenspeler gevonden(technics SL D3) en wil toch al een tijdje naar vinyl beginnen luisteren dus vond het het ideale moment om dat ding eens te beginnen gebruiken.
Nu, als ik hem op de phono-ingang van mijn stereo aansluit krijg ik geen geluid. Als ik hem op AUX of CD aansluit krijg ik wel geluid, maar alleen op een zeer hoog volume, en het klinkt qua tonen ook niet zoals het zou moeten.
Als ik de CD-speler op de phono-ingang aansluit krijg ik wel geluid, maar ook alleen als ik het volume heel luid zet. De phono-ingang is dus niet helemaal kapot, maar er is duidelijk wel iets mis. Iemand een idee?
De versterker is een marantz pm 62, moest dat helpen. Ik vind er nogal weinig over.

Veel toestellen ondersteunen enkel FAT (PS3, DVD-spelers, een geheugenkaartje in je GSM ook denk ik).Klopgeest zei:Dikke merci! Held! Toevallig ook een verklaring voor waarom het FAT32 geformatteerd dient te zijn? Puur uit interesse.
Er is een phono-ingang, met dingske voor de aarding enal, dus normaal moet daar toch geen preamp meer bij?Stimpy zei:voorversterker nodig![]()

evil_konijn zei:Niet echt een dj-vraag maar kom.
Ik heb mijn vader zijn platenspeler gevonden(technics SL D3) en wil toch al een tijdje naar vinyl beginnen luisteren dus vond het het ideale moment om dat ding eens te beginnen gebruiken.
Nu, als ik hem op de phono-ingang van mijn stereo aansluit krijg ik geen geluid. Als ik hem op AUX of CD aansluit krijg ik wel geluid, maar alleen op een zeer hoog volume, en het klinkt qua tonen ook niet zoals het zou moeten.
Als ik de CD-speler op de phono-ingang aansluit krijg ik wel geluid, maar ook alleen als ik het volume heel luid zet. De phono-ingang is dus niet helemaal kapot, maar er is duidelijk wel iets mis. Iemand een idee?
De versterker is een marantz pm 62, moest dat helpen. Ik vind er nogal weinig over.