xDama
Legacy Member
Therapy zei:kheb een hele tijd terug al in de donker perongeluk een tweeterke ingedeukt van men speaker.is er een manier van dit uit te deuken zonder de box open te draaien ?
Is het een open tweeter, zonder rooster? Ik veronderstel van wel? Ik heb ooit op mijn stereo hetzelfde voorgehad en dan gewoon met plakband dat er terug 'uitgetrokken'. Weliswaar wel oppassen dat je je tweeter niet verder induwt/scheurt en dat de tape er ook nog proper en makkelijk afkomt. Je hebt zo van die dubbelzijdige tape die van het minste begint te plakken. Op een bolletje rollen, tegen een goed punt op die tweeter zetten en proberen uittrekken.
Maar in feite blijf je daar het beste af gewoon, want als je hem scheurt is het om zeep.
is er een manier van dit uit te deuken zonder de box open te draaien ?


