Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
Ge moet da slim aanpakken é. Ik pak een tent teveel mee, een halve zonder bovenzeil, maar ge kunt ze op 10 seconden rechtzetten. Dan bouwen we onze andere tenten ernaast en zetten we onze partytent boven die halve en breken we die af. Resultaat, een schoon middenpleintje :woohoo:

tomh

Legacy Member
of ge gaat allemaal mooi in een grote cirkel staan en jaag iedereen weg die erin staat, en ge dumpt heel u bagage , en dan zet ge opt gemakske u tenten op..
ma tis idd ff stressen als ge u tenten moet opzette..

Hekje#

Legacy Member
Of of of, ik geef ons buren gewoon een pintje als ze een meter of 2 willen opschuiven.

shiftyke

Legacy Member
-=]*Triple-X*[=-;12054783 zei:
Kvind de PPcampîng ook top. Maar als je idd wilt pitte ist wel constant veel te veel lawaai. Ik ga meestal na de laatste goede show (meestal rond 2) naar de camping en feest of prak ik daar nog wat. Tegen 4-5 meestal pitten en ik kan toch altijd ongestoord tot een uur of 10-11 slapen. Dees jaar stond ik op A1 op RW en ik vond dit echt saai. Der was nergens een dikke feest of grappig stuff happening.. Maar je hebt er idd veel plaats om op te stellen en om een nais middeplein te maken.

Dan zijde gij toch nooit in de Doghouse geweest !!!

Milfhunter

Legacy Member
pff ik zit toch ook nog met een aantal dilemma's zenne:

La Roux vs Zombienation
Ladyhawke vs Bookashade
Placebo vs Squarepusher
Little Boots vs Klaxons vs Luciano
Arctic Monkeys vs Dave Clarke

:s :s :s :s

Milfhunter

Legacy Member
het zal grotendeels van de mood afhangen van het moment peins ik, alles geven op de dansvloer of genieten van een mooi concert !

Kid_C

Legacy Member
TimVerleyen zei:
het zal grotendeels van de mood afhangen van het moment peins ik, alles geven op de dansvloer of genieten van een mooi concert !

Placebo is ook goed live, maar Squarepusher is buiten categorie. Echt, pak squarepusher. :p

n9ne

Legacy Member
hoe zit dat eigenlijk met het opladen van uwen gsm? Eerste keer op pp , ben wel al werchter geweest maar toen had k het niet nodig, nu issem om de 2 dagen plat.

JohnDodger

Legacy Member
forn9 zei:
hoe zit dat eigenlijk met het opladen van uwen gsm? Eerste keer op pp , ben wel al werchter geweest maar toen had k het niet nodig, nu issem om de 2 dagen plat.
Er staan van die palen voor uw gsm op te laden met alle soorten laders, ma doe da dan best de 1ste of 2de dag, want de laatste dag zijn die bijna allemaal vernield.

Just me

Legacy Member
ge kunt ook u gsm afgeven in die witte tent, dan krijgde een nummerke en dan laden ze u gsm daarachter op, kunt ge dat nadien terug komen halen me da nummerke

Vega*

Legacy Member
Vanop de Chat:
12:43 Opmerking van Wouter Massa]
Hoe komt het dat dit jaar de shelter maar 1 dag een 'headliner' heeft? Of worden die nog bekend gemaakt?
12:45 Shelter heeft als headliners, Life Of Agony, Cavalera Conspiracy, Opeth, The Get up Kids, etc. ik denk dat we een heel sterke Shelter hebben.
Als je Opeth op Graspop hebt gezien, dan besef je wel dat we een topper hebben...

Dit is ongetwijfeld de zwakskte Shelter / skate stage OOIT. ik gok dat ze de Shelter aan het afbouwen zijn om hem binnenkort op te doeken.

Niet goed bezig Chorki

Kid_C

Legacy Member
Vega* zei:
Vanop de Chat:
12:43 Opmerking van Wouter Massa]
Hoe komt het dat dit jaar de shelter maar 1 dag een 'headliner' heeft? Of worden die nog bekend gemaakt?
12:45 Shelter heeft als headliners, Life Of Agony, Cavalera Conspiracy, Opeth, The Get up Kids, etc. ik denk dat we een heel sterke Shelter hebben.
Als je Opeth op Graspop hebt gezien, dan besef je wel dat we een topper hebben...

Dit is ongetwijfeld de zwakskte Shelter / skate stage OOIT. ik gok dat ze de Shelter aan het afbouwen zijn om hem binnenkort op te doeken.

Niet goed bezig Chorki

Vorig jaar hadden ze Neurosis, Meshuggah, Soulfly, .. Denk niet dat ze die gaan opdoeken. :')

shiftyke

Legacy Member
The Shelter wordt echt niet opgedoekt hoor, al eens bekeken welke namen er de afgelopen jaren stonden :')

n9ne

Legacy Member
JohnDodger123 zei:
Er staan van die palen voor uw gsm op te laden met alle soorten laders, ma doe da dan best de 1ste of 2de dag, want de laatste dag zijn die bijna allemaal vernield.

Just me zei:
ge kunt ook u gsm afgeven in die witte tent, dan krijgde een nummerke en dan laden ze u gsm daarachter op, kunt ge dat nadien terug komen halen me da nummerke

k thx, denk dak toch maar is naar die tent ga zoeken dan :)

Slabby

Legacy Member
Glazen flessen zijn op de camping niet toegelaten ? En wat met blikjes/conserven ?

Messias.

Legacy Member
Om de discussie van op de vorige pagina verder te zetten over de camping, ik heb toch ook stilaan het gevoel dat ik het nu wel gezien heb. Dat is iets waar ik eigenlijk wel een beetje tegenop kijk. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan