Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-=]*Triple-X*[=-;12054783 zei:Kvind de PPcampîng ook top. Maar als je idd wilt pitte ist wel constant veel te veel lawaai. Ik ga meestal na de laatste goede show (meestal rond 2) naar de camping en feest of prak ik daar nog wat. Tegen 4-5 meestal pitten en ik kan toch altijd ongestoord tot een uur of 10-11 slapen. Dees jaar stond ik op A1 op RW en ik vond dit echt saai. Der was nergens een dikke feest of grappig stuff happening.. Maar je hebt er idd veel plaats om op te stellen en om een nais middeplein te maken.
TimVerleyen zei:het zal grotendeels van de mood afhangen van het moment peins ik, alles geven op de dansvloer of genieten van een mooi concert !

Er staan van die palen voor uw gsm op te laden met alle soorten laders, ma doe da dan best de 1ste of 2de dag, want de laatste dag zijn die bijna allemaal vernield.forn9 zei:hoe zit dat eigenlijk met het opladen van uwen gsm? Eerste keer op pp , ben wel al werchter geweest maar toen had k het niet nodig, nu issem om de 2 dagen plat.
Vega* zei:Vanop de Chat:
12:43 Opmerking van Wouter Massa]
Hoe komt het dat dit jaar de shelter maar 1 dag een 'headliner' heeft? Of worden die nog bekend gemaakt?
12:45 Shelter heeft als headliners, Life Of Agony, Cavalera Conspiracy, Opeth, The Get up Kids, etc. ik denk dat we een heel sterke Shelter hebben.
Als je Opeth op Graspop hebt gezien, dan besef je wel dat we een topper hebben...
Dit is ongetwijfeld de zwakskte Shelter / skate stage OOIT. ik gok dat ze de Shelter aan het afbouwen zijn om hem binnenkort op te doeken.
Niet goed bezig Chorki
JohnDodger123 zei:Er staan van die palen voor uw gsm op te laden met alle soorten laders, ma doe da dan best de 1ste of 2de dag, want de laatste dag zijn die bijna allemaal vernield.
Just me zei:ge kunt ook u gsm afgeven in die witte tent, dan krijgde een nummerke en dan laden ze u gsm daarachter op, kunt ge dat nadien terug komen halen me da nummerke
