Nunak
Legacy Member
Bekos zei:Kopen jullie je eten en drank eigenlijk op voorhand of op woensdagmiddag?
Is er trouwens een (goedkoop) winkeltje in de buurt van het terrein of kan ik net zo goed naar Hasselt gaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekos zei:Kopen jullie je eten en drank eigenlijk op voorhand of op woensdagmiddag?
Timmo70 zei:Dat is toch niet voor Europa?
Hier een filmpje van de pukkelpop countdown: YouTube - Pukkelpop 2009 - The Countdown
Ether zei:Is da eigenlijk weer gelijk vorig jaar da je slechts met 6 blikken per persoon binnen mag op de camping?

Bekos zei:Is er trouwens een (goedkoop) winkeltje in de buurt van het terrein of kan ik net zo goed naar Hasselt gaan?
shiftyke zei:in den decathlon heb ik van die driepootjes zien staan, voor 5 euro ofzo

Tuninboy zei:De specialact, is dan toch iemand anders ?
Ik denk 2 Fabiola.
is wat hij zei...Weet niet waar je het vandaan haalt, maar Them Crooked Vultures staan niet op de affiche...

Gromme zei:De ticketten die je per email ontvangt. Die worden ter plekke ingescand? Want ik wil die doorsturen naar mij vriendin omdat ik ze zelf niet kan afprinten.
Hoe is het eigenlijk met de camping op woensdag. Ben aan het denken om woensdag avond na het werk al te gaan. Heb je dan nog voldoende ruimte of moet je dan al echt wringen? Vorig jaar geweest maar dan de dag zelf op de caming gegaan. Toen hebben we wel moeten zoeken voor een plekje. Al bij al is de caming ook mijn minst favoriete gedeelte.
nTFs zei:Mij lijkt de kans dus héél groot dat ze de dag erna op PP staan.
Of toch niet... :
Het Nieuwsblad - Chokri: ?Verrassingact is niet Them Crooked Vultures?
Chokri ontkent die geruchten echter. ‘Them Crooked Vultures staan niet op onze affiche.'
salontafel zei:Savonds toekomen is het beste, controle minimaal, opt gemakske n plek wel iets verder, of je hebt camping Heidestrand 2 km van de festivalsite, handig als je met auto bent. grtz
Timmo70 zei:Ik hoop stiekem dat The Prodigy komt als suprise act. Dat is mijn all-time favorite ^^
Ze spelen de dag erna op lowlands dus zou toch kunnen?
GIGS
SteveDB zei:STERF!!!![]()