nTFs
Legacy Member
dark_elf90 zei:Freaky Age valt samen met Opeth.![]()
Een hartverscheurende keuze.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dark_elf90 zei:Freaky Age valt samen met Opeth.![]()

giel987 zei:Kwas aan het lezen op de website van pp, tussen wa wel en wa nie op de wei mag, staat dit jaar geen plastiek meer ? zou ge dan wel plastieke fleskes mogen meepakken op de wei zelf ? Niet welkom zijn dieren, glas, blik, glazen flessen, camelbags, (professioneel) audiovisueel materiaal, scherpe voorwerpen en elk ander voorwerp dat door de organisatie als gevaarlijk kan worden beschouwd.
Ja, ik ga er werken. En een van de medewerkers van Pukkelpop zei meerdermaals dat het 2 uur vroeger openging.Just me zei:"Je kan je Pukkelpop-tickets wisselen tegen een polsbandje vanaf woensdag 12.00 uur. "
"De camping is open vanaf woensdag 19 augustus om 12.00u. Voor de kampeerders is er die avond al een eerste boilerparty op het festivalterrein."
bron: Camping :: Info :: Pukkelpop 2009

Messias. zei:Om de discussie van op de vorige pagina verder te zetten over de camping, ik heb toch ook stilaan het gevoel dat ik het nu wel gezien heb. Dat is iets waar ik eigenlijk wel een beetje tegenop kijk.![]()

Vorig jaar stonden ze daar met een lint waarmee ze elke minuut een meter achteruit gingen, iedereen stond daar dus hun tenten over elkaar te gooien en die met hun quechuas hadden natuurlijk eerst plaatsGromme zei:De ticketten die je per email ontvangt. Die worden ter plekke ingescand? Want ik wil die doorsturen naar mij vriendin omdat ik ze zelf niet kan afprinten.
Hoe is het eigenlijk met de camping op woensdag. Ben aan het denken om woensdag avond na het werk al te gaan. Heb je dan nog voldoende ruimte of moet je dan al echt wringen? Vorig jaar geweest maar dan de dag zelf op de caming gegaan. Toen hebben we wel moeten zoeken voor een plekje. Al bij al is de caming ook mijn minst favoriete gedeelte.


Jack Malibu zei:
felixdraait zei:Vraagske: heeft er iemand onlangs nog goedkope stoelekes gezien? Ik ben vandaag naar den blokker, de casa en de wibra geweest en no cigar. Geen goesting om €20 te geven aan een stoeleke in den AS Adventure.
Ofwel zak ik erdoor tegen den 3e dag ofwel wordt het gepikt als ik het met mijn zatte kloten buiten heb late staan...
Ik denk (hoop) toch nog altijd dat het TCV is.Tuninboy zei:De specialact, is dan toch iemand anders ?
Ik denk 2 Fabiola.