Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tuesadorable

Legacy Member
Heeft er iemand The Bony King al eens gezien? Ik wil gaan kijken, ik vind hem op plaat wel oké maar weet niet of hij live zo goed over komt...

Milfhunter

Legacy Member
man man ik heb er zo een zin in ! Donderdag lekker zwoele dag met in de avond een optreden van zero 7 !!! ideale temperaturen voor te chillen ... gaat zoooooo vet zijn

giel987

Legacy Member
Kwas aan het lezen op de website van pp, tussen wa wel en wa nie op de wei mag, staat dit jaar geen plastiek meer ? zou ge dan wel plastieke fleskes mogen meepakken op de wei zelf ? Niet welkom zijn dieren, glas, blik, glazen flessen, camelbags, (professioneel) audiovisueel materiaal, scherpe voorwerpen en elk ander voorwerp dat door de organisatie als gevaarlijk kan worden beschouwd.

eddie

Legacy Member
giel987 zei:
Kwas aan het lezen op de website van pp, tussen wa wel en wa nie op de wei mag, staat dit jaar geen plastiek meer ? zou ge dan wel plastieke fleskes mogen meepakken op de wei zelf ? Niet welkom zijn dieren, glas, blik, glazen flessen, camelbags, (professioneel) audiovisueel materiaal, scherpe voorwerpen en elk ander voorwerp dat door de organisatie als gevaarlijk kan worden beschouwd.

heeft bij mijn weten nooit gemogen

Nunak

Legacy Member
Kopen jullie je eten en drank eigenlijk op voorhand of op woensdagmiddag?

warelfs

Legacy Member
Just me zei:
"Je kan je Pukkelpop-tickets wisselen tegen een polsbandje vanaf woensdag 12.00 uur. "

"De camping is open vanaf woensdag 19 augustus om 12.00u. Voor de kampeerders is er die avond al een eerste boilerparty op het festivalterrein."

bron: Camping :: Info :: Pukkelpop 2009
Ja, ik ga er werken. En een van de medewerkers van Pukkelpop zei meerdermaals dat het 2 uur vroeger openging.
Maar zullen zien he :p

felixdraait

Legacy Member
Vraagske: heeft er iemand onlangs nog goedkope stoelekes gezien? Ik ben vandaag naar den blokker, de casa en de wibra geweest en no cigar. Geen goesting om €20 te geven aan een stoeleke in den AS Adventure.

Ofwel zak ik erdoor tegen den 3e dag ofwel wordt het gepikt als ik het met mijn zatte kloten buiten heb late staan...

Pred

Legacy Member
Messias. zei:
Om de discussie van op de vorige pagina verder te zetten over de camping, ik heb toch ook stilaan het gevoel dat ik het nu wel gezien heb. Dat is iets waar ik eigenlijk wel een beetje tegenop kijk. :(

we waren beter naar rimpelrock geweest :)

JackM

Legacy Member
Vult ne lege bak bier met blikken en ander dings en gebruik da als stoel?

Slabby

Legacy Member
Geen plastiek op de wei ? Das ook het eerste festival waar dat zo is zeker ? :unsure: Op Dour en Werchter mag da allemaal :crazy:

Toeme, ferme streep door mijn rekening.

Gromme

Legacy Member
De ticketten die je per email ontvangt. Die worden ter plekke ingescand? Want ik wil die doorsturen naar mij vriendin omdat ik ze zelf niet kan afprinten.

Hoe is het eigenlijk met de camping op woensdag. Ben aan het denken om woensdag avond na het werk al te gaan. Heb je dan nog voldoende ruimte of moet je dan al echt wringen? Vorig jaar geweest maar dan de dag zelf op de caming gegaan. Toen hebben we wel moeten zoeken voor een plekje. Al bij al is de caming ook mijn minst favoriete gedeelte.

Unpro

Legacy Member
Gromme zei:
De ticketten die je per email ontvangt. Die worden ter plekke ingescand? Want ik wil die doorsturen naar mij vriendin omdat ik ze zelf niet kan afprinten.

Hoe is het eigenlijk met de camping op woensdag. Ben aan het denken om woensdag avond na het werk al te gaan. Heb je dan nog voldoende ruimte of moet je dan al echt wringen? Vorig jaar geweest maar dan de dag zelf op de caming gegaan. Toen hebben we wel moeten zoeken voor een plekje. Al bij al is de caming ook mijn minst favoriete gedeelte.
Vorig jaar stonden ze daar met een lint waarmee ze elke minuut een meter achteruit gingen, iedereen stond daar dus hun tenten over elkaar te gooien en die met hun quechuas hadden natuurlijk eerst plaats :lol:
Ben blij dak zelf geen tent meeneem dit jaar :p

shiftyke

Legacy Member
felixdraait zei:
Vraagske: heeft er iemand onlangs nog goedkope stoelekes gezien? Ik ben vandaag naar den blokker, de casa en de wibra geweest en no cigar. Geen goesting om €20 te geven aan een stoeleke in den AS Adventure.

Ofwel zak ik erdoor tegen den 3e dag ofwel wordt het gepikt als ik het met mijn zatte kloten buiten heb late staan...

in den decathlon heb ik van die driepootjes zien staan, voor 5 euro ofzo

Ether

Legacy Member
Is da eigenlijk weer gelijk vorig jaar da je slechts met 6 blikken per persoon binnen mag op de camping?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan