Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bl4ckburn zei:sinds dit jaar staan de E-tickets op naam voor pukkelpop , nu zit ik met een probleem dat ik niet kan gaan ..... maar zou dit ticket dan willen doorverkopen aan een maat ..... weet iemand of het mogelijk is om die naam op dat ticket te veranderen?
Bl4ckburn zei:sinds dit jaar staan de E-tickets op naam voor pukkelpop , nu zit ik met een probleem dat ik niet kan gaan ..... maar zou dit ticket dan willen doorverkopen aan een maat ..... weet iemand of het mogelijk is om die naam op dat ticket te veranderen?
Ether zei:Kheb da blijkbaar mis op, kzal m'n vraag dan anders stellen;
Mag je blikken meenemen op de camping ja of neen?
Want ik herinner mij dat het vorig jaar niet mocht (enfin ik dacht 6 per persoon maar das niet juist blijkbaar hehe)
Relevation zei:Vraagje--> het is de eerste keer dat ik naar pkp ga en nu vroeg ik me af wat ik zeker niet mag vergeten mee doen.

Fans zal het zeker al ter ore gekomen zijn: Brian Molko, de zanger van Placebo, kreeg vorige week een appelflauwte op het podium van Summer Sonic festival in Japan.
De combinatie van het drukke tourschema en een jetlag werden hem eventjes te veel.
Hoewel Placebo hun aanstaande Noord-Amerikaanse tour hebben uitgesteld, is Molko er intussen volledig bovenop en kregen wij van hun management de formele bevestiging dat de band zal aantreden op Pukkelpop. Placebo gaf op zaterdag trouwens al een razende performance weg op het Sziget Festival in Budapest.
reavX zei:TCV >>>>>>>>>>>>>>>> offspring
kweenie é
Kheb nog geen enkel liedjes gehoord van de overdreven hype TCV, dus voor hetzelfde geld is het megaslecht, ze hebben als band nog niets bewezen, offspring daarintegen... maarja, al was het dat Kurt Cobain uit het graf opstond en Nirvana als suprise act ging spelen, kzou nog naar offspring gaan ...memorexxx zei:Of totaaaaal nieKheb nog geen enkel liedjes gehoord van de overdreven hype TCV, dus voor hetzelfde geld is het megaslecht, ze hebben als band nog niets bewezen, offspring daarintegen... maarja, al was het dat Kurt Cobain uit het graf opstond en Nirvana als suprise act ging spelen, kzou nog naar offspring gaan ...


Jack Malibu zei:Mss is de surpriseact een 3e keer deus :doc:

Jack Malibu zei:De tent is te klein voor barman zen nek er in 1 keer in te krijgen.
Neen toch niet, ge weet niet wavoor iets dat het gaat zijn, kbedoel tkan evengoed de nieuwe Limp Bizkit zijn qua stijl, of whatever. Khaat ook het overdreven doorzichtig marketingspel hierrond : "oooooeeeeh wij zijn megavedetten die samen een bandje beginnen, mysterie mysterie, dit moette gezien hebben"SteveDB zei:Als ge ze nog niet zien spelen hebt, kunt ge ook niet weten dat de hype overdreven is.![]()

SteveDB zei:Ge liegt!![]()
memorexxx zei:kbedoel tkan evengoed de nieuwe Limp Bizkit zijn qua stijl, of whatever.
