Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Timmo70 zei:Ik ben er al helemaal klaar voor , alleen nog mijn slaapzak ergens een plaatsje geven hmm.. xd Als beginneling moetek nog even denken![]()
Idd gelukkig dat het alleen woensdag en donderdag is, op werchter was het zo 4 dagen lang afzienTimVerleyen zei:het weer ziet er trouwens nog beter uit, Donderdag bakken aan 34 graden maar geen onweer, VRIJ en ZAT ideaal festivalweer @ 21 en 22 graden
ad:Jack Malibu zei:JA en JA
Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen![]()

evil_konijn zei:Is er een supermarkt op wandelafstand van de camping?

sQuare zei:ik las toevallig de achterkant van men ticket, en erstaat dat je het ticket moet registreren op de site. moèt je dit echt doen. vorige jaren moest dit toch niet?
grts
coap zei:merci vo de ja'szou ik woensdag een ticket kopen aan de ingang?(tot wat uur?) of wat raden jullie aan om nog aan een ticket te komen?
benny zei:Ja, gewoon de weg volgen tot het eerste grote kruispunt(niet het geen aan de weide) en dan de eerste weg links in gaan en de weg volgen en ge kunt niet missen![]()
SteveDB zei:Staan er daar ook kraamkes zoals op Werchter op de straten? En kunt ge daar ergens roltabak kopen?
@mach1en: ², die gast draait serieus door.![]()
Ni zoveel zoals op Werchter, aangezien je gewoon de straat moet oversteken, maar er zijn wel enkele praktisch bij de ingang.

Jack Malibu zei:JA en JA
Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen![]()
sQuare zei:ik las toevallig de achterkant van men ticket, en erstaat dat je het ticket moet registreren op de site. moèt je dit echt doen. vorige jaren moest dit toch niet?
grts

mach1en zei:pfffffft, ke echt GEEN zin om me zak klaar te steken e :/
gvd![]()
