tynoesj
Legacy Member
Ik ga samen met mijne maat, maar zou graag samen bij een groep meisjes zitten diek ken, maar die vertrekken vroeger... Zij komen een uur vroeger aan ofzo (10u), dus wij kunnen niet onze tent bij elkaar zetten? Ik ben nog nooit op een festival geweest dus weet niet hoe dat toekomen is...
Das waarschijnlijk één dikke rij waar niet geapprecieerd wordt als ge 20m voorsteekt?
En bij het plaatsen van de tent zelf is 't ook niet evident plaats open te houden veronderstel ik?
Das waarschijnlijk één dikke rij waar niet geapprecieerd wordt als ge 20m voorsteekt?
En bij het plaatsen van de tent zelf is 't ook niet evident plaats open te houden veronderstel ik?
DDDDD


Ze voorspellen btw morgen en overmorgen tropische temperaturen, dus tussen al de alcohol door zeker genoeg water drinken!
