Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

felixdraait

Legacy Member
memorexxx zei:
Neen toch niet, ge weet niet wavoor iets dat het gaat zijn, kbedoel tkan evengoed de nieuwe Limp Bizkit zijn qua stijl, of whatever. Khaat ook het overdreven doorzichtig marketingspel hierrond : "oooooeeeeh wij zijn megavedetten die samen een bandje beginnen, mysterie mysterie, dit moette gezien hebben" :puke:

Josh. Homme.

JackM

Legacy Member
Da is dan toch het voordeel van met den auto te gaan ze. Ge gaat eerst gewoon om u bandje, dan gade uw tenten halen en zet ge die op en dan pas gaat ge achter de rest van u gerief.

memorexxx

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Da is dan toch het voordeel van met den auto te gaan ze. Ge gaat eerst gewoon om u bandje, dan gade uw tenten halen en zet ge die op en dan pas gaat ge achter de rest van u gerief.
²
Eerste keer met den otto ner pukkelpop, vroeger alt met die kaktreinen :p, megahard drummen om er een plaatske op te hebben, en dan zitte constant vast met uwe rugzak en springtent tussen die ongelooflijk veel te kleine rotdeurkes, en niemeer met al uw gerief in 1ne keer slepen :love:

Holocene

Legacy Member
hmm volgens de site van NMBS moet ik overstappen in Gent..Maar ik herinner mij nochtans dat we vorig jaar in een kleiner station hadden overgestapt..
Oh well, zal wel kloppen :unsure:

tynoesj

Legacy Member
memorexxx zei:
²
Eerste keer met den otto ner pukkelpop, vroeger alt met die kaktreinen :p, megahard drummen om er een plaatske op te hebben, en dan zitte constant vast met uwe rugzak en springtent tussen die ongelooflijk veel te kleine rotdeurkes, en niemeer met al uw gerief in 1ne keer slepen :love:
Zwijg! :(

coap

Legacy Member
stel , ik koop een ticket vo donderdag

Kan ik dan van woensdag al gaan na het feestje en men tent opzette?

en zijn er nog tickets? vo donderdag normaal wel zeker eh ?
jow

mtm

Legacy Member
coap zei:
stel , ik koop een ticket vo donderdag

Kan ik dan van woensdag al gaan na het feestje en men tent opzette?

en zijn er nog tickets? vo donderdag normaal wel zeker eh ?
jow

ja, ja en ja

JackM

Legacy Member
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

mach1en

Legacy Member
Jack Malibu zei:
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

ja, gwn een saf opsteken ...

Tiim

Legacy Member
Jack Malibu zei:
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

JA, da willek ook wel eens weten :p

squan

Legacy Member
Jack Malibu zei:
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

Gewoon door je mond ademen tiens.

shiftyke

Legacy Member
Jack Malibu zei:
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

Hang dit onder uw neus

21006.jpg

warelfs

Legacy Member
Jack Malibu zei:
JA en JA

Trouwens, nog iemand tips voor als ge moet gaan kakken, tegen de geuroverlast? Da's daar altijd om slecht te komen :puke:

Bij de kerk gaan moet je wel wat betalen maar imo is het da waard :D

Tiim

Legacy Member
Ik ben er al helemaal klaar voor , alleen nog mijn slaapzak ergens een plaatsje geven hmm.. xd Als beginneling moetek nog even denken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan