Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

REDNIK

Legacy Member
eddie zei:
blijkbaar is pukklepop eerste festival waar Vitalic zijn nieuw Live concept presenteert!
wordt volgens mij zo'n massieve bom :love:

nice :o eentje om zeker naar uit te zien in da geval

Milfhunter

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Hoe zit het feitelijk met de controle op de camping? Worden rugzakken gecontroleerd op blikken/flessen? Want anders ga ik hier nog het een en het ander moeten overkappen ^^

jep, aufmachen !!!

flyingdutchman

Legacy Member
ik neem mee :-)

1x Maes tapvat 5L
1x wodka 70cl
2x passoa fles (ook 70cl ofzo)
24x blikje rodeo nep red bull
4x flesse cola
4x flesse fanta
6x 0.5 water

=)

antHraxx

Legacy Member
Luciano’ voorstelling van zijn live project AEther wordt verlengd met 20 minuten. Zowel het begin- als het einduur van zijn show op zaterdag worden daarvoor aangepast: aanvang 20.05 u, slot 21.15 u.

WOOTTT, nu nog snel ticket fixe !

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik neem mee...

3 blikke rodeo
4 blikke ice tea
1 fleske fruitsap
6x 0,25 cola
10 blikskes jup
capri sonne 10 zakskes
3x 0,75cl fleskes water die fungeren als ijsblokke
1x 5l water ton

JackM

Legacy Member
flyingdutchman zei:
ik neem mee :-)

1x Maes tapvat 5L
1x wodka 70cl
2x passoa fles (ook 70cl ofzo)
24x blikje rodeo nep red bull
4x flesse cola
4x flesse fanta
6x 0.5 water

=)

Ik hoop voor u dat ge ook ne frigo meeneemt, want anders is da achter nen dag al slecht met zo'n weer gelijk de eerste 2 dagen.

Ether

Legacy Member
TimVerleyen zei:
dus als gij moet kakken gaat ge tot aan het station ? in kiewit dan ? zijn daar wc's ?


Dat zeg ik toch? :unsure:

Tis niet kloef aan de spoorweg, tis zo ongeveer aan het begin van de brug, staat zo'n kot met een 5tal wc's in waar je kan gaan kakken voor 50c, absolute aanrader.

eddie

Legacy Member
ik neem mee:

1x Hier
1x Interesseert
1x Zich
1x Volgens
1x Mij
1x Nu
1x Eens
1x Niemand
1x In

flyingdutchman

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Ik hoop voor u dat ge ook ne frigo meeneemt, want anders is da achter nen dag al slecht met zo'n weer gelijk de eerste 2 dagen.

koelbox, en dat vat doe ik gwn aluminium folie om en gwn snel opmaken :p

Conqie

Legacy Member
Ik heb echt geen zin om men zakskes te maken, na al diene tijd neem ik nog altijd te veel of de verkeerde dingen mee.

flyingdutchman

Legacy Member
tis morgen al jong, damn tijd gaat snel. nog ff wat op t forum rond hangen, seffes dat vat uit testen en dan morge is eht zover :D

Nunak

Legacy Member
Hanteert die winkel in de buurt van het terrein een beetje normale winkelprijzen of kost alles daar plotseling meer tijdens pukkelpop?

demon326

Legacy Member
Bekos zei:
Hanteert die winkel in de buurt van het terrein een beetje normale winkelprijzen of kost alles daar plotseling meer tijdens pukkelpop?

De meeste in de omgeving zullen wel iets omhoog gaan :p, anders een eindje lopen tot de spar in zonhoven(nen goede 2KM ofzo) :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan