Bernie.be
Legacy Member
Curtis_ssk zei:Ok thx, in Nederland zijn er verschillende winkels die de zwarte aanbieden maar andere kleuren lijken een ramp om te vinden.
Ik heb thans in maastricht mediamarkt nog de witte in mijn handen gehad
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Curtis_ssk zei:Ok thx, in Nederland zijn er verschillende winkels die de zwarte aanbieden maar andere kleuren lijken een ramp om te vinden.
Bernie.be zei:Ik heb thans in maastricht mediamarkt nog de witte in mijn handen gehad

Corsa_GSI zei:Iemand hier toevallig ook een Lumia 920 besteld bij gsmwijzer.be?
Heb de mijne al sinds 19/12/12 besteld, maar is steeds nog niet beschikbaar en ik krijg geen specifieke leveringsdatum.

Thatn zei:Ook nog altijd niet ontvangen.
edit: hoe kan ik mms'en met proximus.. mij al suf gezocht op zowel de site van proximus (die ongelooflijk slecht is trouwens) als het internet in 't algemeen.
MMS berichten verzenden lukt dus niet en er lijken ook nergens mms instellingen of dergelijke te zijn, iemand?
Nokia Lumia 820 en proximus 20
Ja gebruik ik ook, maar het leek me toch vreemd om niet te kunnen mms'en. Maar in feite volstaat whatsapp inderdaad.Corsa_GSI zei:Waarom gebruik je hiervoor geen whatsapp?
Thatn zei:Ook nog altijd niet ontvangen.


Trilogy zei:net witte 920 gekocht in dubai met gratis wireless lader voor €499.![]()
