Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bernie.be

Legacy Member
Curtis_ssk zei:
Ok thx, in Nederland zijn er verschillende winkels die de zwarte aanbieden maar andere kleuren lijken een ramp om te vinden.


Ik heb thans in maastricht mediamarkt nog de witte in mijn handen gehad

Trilogy

Legacy Member
heb hem nu een goeie week en voorlopig toch wel tevreden van het toestel.

alleen batterij is niet aan de sterke kant en vooral de push updates zijn niet van de qualiteit zoals bij ios of android.
Weet niet of het aan de apps ligt of aan het OS maar er zit serieus vertraging op.

Livetiles zijn we leuk maar een deftig notificatie center mist dit OS toch, soms moet je 3 a 4 seconden wachten tot die tile omdraait om te zien of er een notificatie is, kan volgens mij toch niet de bedoeling zijn.

Laat ons hope, dat de groten hun eigen apps gaan beginne maken voor dit OS want anders komt dit niet goed.

Maar zoals ik zei, al bij al is de lumia wel een top en strak toestel. :)

Corsa_GSI

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
Iemand hier toevallig ook een Lumia 920 besteld bij gsmwijzer.be?
Heb de mijne al sinds 19/12/12 besteld, maar is steeds nog niet beschikbaar en ik krijg geen specifieke leveringsdatum.

Heb mijn bestelling aangepast naar een Lumia 820, ze wisten nog steeds geen leveringsdatum te geven. Was het wachten beu, en straks wordt mijn 820 al geleverd! :D

Binoshi

Legacy Member
Heeft er iemand zijn "gratis" draadloze lader eigenlijk al ontvangen? Ik nog altijd niet

Thatn

Legacy Member
Ook nog altijd niet ontvangen.
edit: hoe kan ik mms'en met proximus.. mij al suf gezocht op zowel de site van proximus (die ongelooflijk slecht is trouwens) als het internet in 't algemeen.
MMS berichten verzenden lukt dus niet en er lijken ook nergens mms instellingen of dergelijke te zijn, iemand?
Nokia Lumia 820 en proximus 20

Corsa_GSI

Legacy Member
Thatn zei:
Ook nog altijd niet ontvangen.
edit: hoe kan ik mms'en met proximus.. mij al suf gezocht op zowel de site van proximus (die ongelooflijk slecht is trouwens) als het internet in 't algemeen.
MMS berichten verzenden lukt dus niet en er lijken ook nergens mms instellingen of dergelijke te zijn, iemand?
Nokia Lumia 820 en proximus 20

Waarom gebruik je hiervoor geen whatsapp?

Thatn

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
Waarom gebruik je hiervoor geen whatsapp?
Ja gebruik ik ook, maar het leek me toch vreemd om niet te kunnen mms'en. Maar in feite volstaat whatsapp inderdaad.

Binoshi

Legacy Member
Toegangspunt/APN: event.proximus.be
Gebruikersnaam/username: mms
Paswoord/password: mms
IP: 10.55.14.75
Port: 9201 (voor WAP1.0) of 8080 (voor WAP2.0)
URL: mmsc.proximus.be/mms

voor als je het manueel wilt doen... google is your friend

Corsa_GSI

Legacy Member
Gisteren tijdens het MWC in Barcelona zijn de Lumia 520 en Lumia 720 voorgesteld.
Beide toestellen zien er gelikt uit en de prijs ziet er ook mooi uit!.
De Lumia 520 z'n lanceringsprijs is €169!
De Lumia 720 €299!
Hier meer info: wp7.nl

Vandalize_

Legacy Member
Vorige week was de zwarte lumia 920 'meteen beschikbaar' bij Alternate.nl ( dan wel zonder draadloze oplader ma soit )
Vandaag belt Alternate mij om te zeggen dat de zwarte nietmeer beschikbaar zijn en of ik in de plaats een witte wil.
Mooi geweigerd & ondertussen is de lumia 920 weeral uitgesteld tot eind maart.

Dit kan niet meer...
Ik wil gewoon een zwarte 920 punt & daar zitten mensen ( waaronder ik ) al 2 maand op te wachten.
Jammer genoeg heb ik geen auto tot beschikking om een tripje naar Nederland te doen.

HansP

Legacy Member
Heeft iemand al succes gehad met de lumia 800 te updaten naar 7.8 ??

hier nog steeds geen update beschikbaar op zune :(

Baats

Legacy Member
Was er van overtuigd de 620 te kopen en nu komen ze met de 720 af.. Damn :p

Bernie.be

Legacy Member
Ik heb de update gedaan dankzij de internet truk. Werkt perfect.
Nu moet ik wel zeggen dat ik iets meer had verwacht vd update hoor. (maar nog altijd tevreden van mijn L800).

als je niet weet hoe:
1 zet de gsm op vliegtuigmode
2 koppel aan zune
3 ga naar het scherm waar ook update staat
4klik op update
5 schakel tss de 3-5 sec je internet uit op je pc
6 als je, na even wachten, het bericht krijgt dat je geen internetverbinding hebt, dan heb je te snel afgekoppeld, als er staat: geen update; te lang gewacht.
7 als het juist is, krijg je een melding dat er een update is
8 internet terug opzetten en update installeren

zo zijn er drie updates , met de laatste dan de 7.8

succes :-)

t511413

Legacy Member
Trilogy zei:
net witte 920 gekocht in dubai met gratis wireless lader voor €499. :D

Was in thailand in december kon hem daar kopen voor 520 euro.
maar ik kwou de gratis oplader pff...
nu ver 3 maand later en nog nx :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan