Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:Damn, ik moet echt iets fout doen. Ik zet de energiebesparing zelfs constant aan.
Zou whatsapp dan echt zoveel gebruiken?
Binoshi zei:Ja, google maar eens rond op whatsapp samen met windows 8... ligt aan de ontwikkelaars van whatsapp
Hondengans zei:Heb sinds enkele dagen ook een Lumia 620. Wifi/3G constant aan. Stuur vooral berichten en nu en dan wat FB/Twitter/Mail/Google (samengeteld een 40'tal minuten per dag). Gaat toch net 2 dagen mee hier. Voor de rest ook weer app die regelmatig update.
Eén vraagje waar ik geen antwoord op vind: Is er een andere manier voor ontvangstbevestiging dan een sms krijgen? Bij mijn vorige gsm (android) kwam er een envelopje te staan onder het gestuurde bericht wanneer het aankwam, zoiets zoek ik dus.
dexter zei:Ik heb vandaag de lumia 620 gekocht bij krefel, kom ik thuis wil mijn sim kaart er in steken nu blijkt dat er een mini sim kaart in moet ik heb de standaard sim kaart.Ik weet dat je dat zelf kan knippen maar vroeg me af of ze dat in de winkel ook doen.

Yappy zei:Ik had een vraagje over de Lumia 620.
Mits ik zelfstandig ben, ben ik op zoek naar een smartphone die een degelijke kalender bezit.
In men winkel gebruik ik Windows live (laptop) en die heeft een handige kalender. Graag had ik geweten of dat het mogelijk zou zijn, dat je deze kalender kan gebruiken op een Windows live phone ?
Nu loop ik nog rond met een handgeschreven agenda en ben ik verplicht om alles over te schrijven.
Ik zou de telefoon voornamelijk gebruiken voor emails en de kalender.
blijft je agenda mooi up to date (wifi is al genoeg daarvoor) ik gebruikte tot voor mijn windows phone geen agenda... nu dat ik zowel op pc als gsm hetzelfde heb, gebruik ik de agenda veel vaker (hoef ik het niet meer 2 keer te doen)ikke123456 zei:Waar kan je de Nokia Lumia 620 in de winkels kopen?
Of ergens bestellen?
Vrijdag voor het vrouwtje een witte Lumia 620 aan €220 gekocht in de mm, zonder BTWBinoshi zei:krefel, mediamarkt, ... (eventjes googlen kan helpen (of bingen))

Hij stond vorige week bij Krefel voor 205 €. Eigenlijk wist ik niets van die actie van Mediamarkt en Krefel was ze met de laagste prijs gevolgd. Ik ben speciaal vandaag naar Krefel gereden en groot was men verbazing dat hij terug 269 € stond ! Toch effe de kat uit de boom kijken.Corsa_GSI zei:Vrijdag voor het vrouwtje een witte Lumia 620 aan €220 gekocht in de mm, zonder BTW![]()
Iconz zei:Het wordt wel verwarrend indien men in de WP 7.(8) tread ook de WP 8 toestellen gaat bespreken![]()

Voor mij hoeft het echt niemeer ze, ik wacht nu al vanaf begin januari en Nokia heeft nu al 5 keer de datum veranderd.Stancke zei:Zou mij niets verwonderen mocht het pas de derde week van april zijn. Zo verliezen ze toch een pak klanten.
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk