Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Is er een mogelijkheid om enkel dat voice control-geluid af te zetten (lang op de windows knop duwen), want dat maakt zelfs geluid in silent-mode...

Binoshi

Legacy Member
Baats zei:
Damn, ik moet echt iets fout doen. Ik zet de energiebesparing zelfs constant aan.

Zou whatsapp dan echt zoveel gebruiken?

Ja, google maar eens rond op whatsapp samen met windows 8... ligt aan de ontwikkelaars van whatsapp

Baats

Legacy Member
Binoshi zei:
Ja, google maar eens rond op whatsapp samen met windows 8... ligt aan de ontwikkelaars van whatsapp

Bedankt voor dat aan te brengen, er zijn inderdaad enorm veel mensen die hetzelfde probleem aanhalen. Hopelijk wordt dat snel gefixt :/

Bernie.be

Legacy Member
Hondengans zei:
Heb sinds enkele dagen ook een Lumia 620. Wifi/3G constant aan. Stuur vooral berichten en nu en dan wat FB/Twitter/Mail/Google (samengeteld een 40'tal minuten per dag). Gaat toch net 2 dagen mee hier. Voor de rest ook weer app die regelmatig update.

Eén vraagje waar ik geen antwoord op vind: Is er een andere manier voor ontvangstbevestiging dan een sms krijgen? Bij mijn vorige gsm (android) kwam er een envelopje te staan onder het gestuurde bericht wanneer het aankwam, zoiets zoek ik dus.

voor je ontvangstbewijs :
Ik neem aan dat dit hetzelfde is op wp 8 dan op wp 7.8:
1; ga nar je berichten tile
2: druks op de '...'
3 bezorgingsbevestiging inschakelen

hier kan je dus ook je fb chat inschakelen ..., zodat je kan switchen van sms naar chat

Yappy

Legacy Member
Ik had een vraagje over de Lumia 620.
Mits ik zelfstandig ben, ben ik op zoek naar een smartphone die een degelijke kalender bezit.
In men winkel gebruik ik Windows live (laptop) en die heeft een handige kalender. Graag had ik geweten of dat het mogelijk zou zijn, dat je deze kalender kan gebruiken op een Windows live phone ?
Nu loop ik nog rond met een handgeschreven agenda en ben ik verplicht om alles over te schrijven.
Ik zou de telefoon voornamelijk gebruiken voor emails en de kalender.

dexter

Legacy Member
Ik heb vandaag de lumia 620 gekocht bij krefel, kom ik thuis wil mijn sim kaart er in steken nu blijkt dat er een mini sim kaart in moet ik heb de standaard sim kaart.Ik weet dat je dat zelf kan knippen maar vroeg me af of ze dat in de winkel ook doen.

Trilogy

Legacy Member
dexter zei:
Ik heb vandaag de lumia 620 gekocht bij krefel, kom ik thuis wil mijn sim kaart er in steken nu blijkt dat er een mini sim kaart in moet ik heb de standaard sim kaart.Ik weet dat je dat zelf kan knippen maar vroeg me af of ze dat in de winkel ook doen.

ik zit bij telenet en ben even de shop binnen gestapt, nieuwe sim en direct vertrokken. 5 min... ;)

ikke123456

Legacy Member
Waar kan je de Nokia Lumia 620 in de winkels kopen?
Of ergens bestellen?

Binoshi

Legacy Member
Yappy zei:
Ik had een vraagje over de Lumia 620.
Mits ik zelfstandig ben, ben ik op zoek naar een smartphone die een degelijke kalender bezit.
In men winkel gebruik ik Windows live (laptop) en die heeft een handige kalender. Graag had ik geweten of dat het mogelijk zou zijn, dat je deze kalender kan gebruiken op een Windows live phone ?
Nu loop ik nog rond met een handgeschreven agenda en ben ik verplicht om alles over te schrijven.
Ik zou de telefoon voornamelijk gebruiken voor emails en de kalender.

zolang je gsm verbinding heeft met internet kan dit zeker :) blijft je agenda mooi up to date (wifi is al genoeg daarvoor) ik gebruikte tot voor mijn windows phone geen agenda... nu dat ik zowel op pc als gsm hetzelfde heb, gebruik ik de agenda veel vaker (hoef ik het niet meer 2 keer te doen)

Corsa_GSI

Legacy Member
Binoshi zei:
krefel, mediamarkt, ... (eventjes googlen kan helpen (of bingen))
Vrijdag voor het vrouwtje een witte Lumia 620 aan €220 gekocht in de mm, zonder BTW :)

Iconz

Legacy Member
Het wordt wel verwarrend indien men in de WP 7.(8) tread ook de WP 8 toestellen gaat bespreken :p

Yappy

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
Vrijdag voor het vrouwtje een witte Lumia 620 aan €220 gekocht in de mm, zonder BTW :)
Hij stond vorige week bij Krefel voor 205 €. Eigenlijk wist ik niets van die actie van Mediamarkt en Krefel was ze met de laagste prijs gevolgd. Ik ben speciaal vandaag naar Krefel gereden en groot was men verbazing dat hij terug 269 € stond ! Toch effe de kat uit de boom kijken.

Vandalize_

Legacy Member
Alternate net gebeld om te zeggen dat ze pas mijn zwarte 920 begin April verwachten.

Is Nokia daar nu mee aant lachen ze ?

Stancke

Legacy Member
Zou mij niets verwonderen mocht het pas de derde week van april zijn. Zo verliezen ze toch een pak klanten.

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Vandalize_

Legacy Member
Stancke zei:
Zou mij niets verwonderen mocht het pas de derde week van april zijn. Zo verliezen ze toch een pak klanten.

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Voor mij hoeft het echt niemeer ze, ik wacht nu al vanaf begin januari en Nokia heeft nu al 5 keer de datum veranderd.
Nokia gaat nu terug onder aan zijn eigen succes, eens zien wat de Galaxy S4 inhoud & mischien die halen.

En idd, ze verliezen heel wat klanten.

Corsa_GSI

Legacy Member
Na de live-tile problemen met de 7.8 update, rolt nu eindelijk de nieuwe wp7.8 uit!
Allen uw wp aan zune hangen!

SPARTAN

Legacy Member
Lol khad 7.8 al staan, en nu weeral die drie updates! Maar hij is er eindelijk wel.

Vandalize_

Legacy Member
Gaat hier meer over Windows 7.8 dan over Lumia's :baard:
Iemand die ook probeert een lumia 920 in handen te krijgen trouwens ?
Of ben ik echt de enige hier :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan