Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-=Spyder.LA=- zei:Jep bernie , merci vr de tip! Precies wel iets meet batterijverbruik?
Sent from my Lumia 800 using Board Express
t511413 zei:Was in thailand in december kon hem daar kopen voor 520 euro.
maar ik kwou de gratis oplader pff...
nu ver 3 maand later en nog nx![]()
Bernie.be zei:Dat trucje werkt perfect, je moet enkel goed timen.
Enfin, ik heb ergens gelezen gehad dat MS de update even heeft op hold gezet omdat men een probleem met de live tiles wil oplossen. (hoewel ik hier geen last van heb)
Waarom???Baats zei:Lumia 620, worst battery life ever?![]()
Corsa_GSI zei:Waarom???
Volgens dit verslag iig niet. Zelfs noemen ze hem de beste smartphone prijs/kwaliteit nu op de markt!
Mss een app die alles leegtrekt?Baats zei:Heb hem sinds zaterdag, en gisteren haalde hij amper 8u tot 18u op één batterij, en dat was zelfs met manueel 3G aan en uit zetten. Zal wel nog wat verbeteren en moet ongetwijfeld geoptimaliseerd worden, maar toch.
Voor de rest wel een dikke topphone, ik heb me al een draagbare batterij oplader besteld, problem solved.
Corsa_GSI zei:Mss een app die alles leegtrekt?
Draadloos opladen is voorlopig niet mogelijk met de 620 volgens mij

Baats zei:Heb hem sinds zaterdag, en gisteren haalde hij amper 8u tot 18u op één batterij, en dat was zelfs met manueel 3G aan en uit zetten. Zal wel nog wat verbeteren en moet ongetwijfeld geoptimaliseerd worden, maar toch.
Voor de rest wel een dikke topphone, ik heb me al een draagbare batterij oplader besteld, problem solved.
Bernie.be zei:Zou het kunnen dat je apps hebt die op de achtergrond 'lopen'?
Dit kan je uitzetten bij de instellingen (in de lijst naar rechts swipen en je ziet nog een resem instellingen, waaronder de achtergrondtaken)
whatsapp is een batterijverbruiker op windows phones...Baats zei:Heb er maar twee lopen. Battery tile (die updatet om het halfuur eens mijn batterijniveau op mijn lockscreen/livetile) en Weatherflow, die om het uur het weer update en mijn lockscreen wallpaper vervangt). Lijken mij niet zo'n zware programma's.
Dan ook nog de standaardzaken zoals whatsapp, email,..
Hondengans zei:Heb sinds enkele dagen ook een Lumia 620. Wifi/3G constant aan. Stuur vooral berichten en nu en dan wat FB/Twitter/Mail/Google (samengeteld een 40'tal minuten per dag). Gaat toch net 2 dagen mee hier. Voor de rest ook weer app die regelmatig update.

Crunchy zei:Mijn rode Nokia Lumia 920 is eindelijk binnen gekomen bij Vandenborre.Me Happy!
Nu heb ik een vraagje:als telefoon aan ligt,en ik duw op het pijltje onderaan of op het windows symbool,gevoel ik een lichte trilling in het toestel.Is dit normaal?Zo ja,kan ik dit uitschakelen?