Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weeral vertraging begint tegen te steken,Vandalize_ zei:Voor mij hoeft het echt niemeer ze, ik wacht nu al vanaf begin januari en Nokia heeft nu al 5 keer de datum veranderd.
Nokia gaat nu terug onder aan zijn eigen succes, eens zien wat de Galaxy S4 inhoud & mischien die halen.
En idd, ze verliezen heel wat klanten.
Praise the lord ! ik ging hem komende week mijn bestelling annuleren bij Alternate.nlt511413 zei:weeral vertraging begint tegen te steken,
pff kweet niet wat ik anders ga kopen
alternativen voor w8phone zien er niet zo aantrekkelijk uit.
en android, IOS dunno
probeer ook een rode 920 lumia te krijgen maar nix bij phone house,
er was echter hier iemand een tijdje geleden die zijne kreeg van Vanden Borre?
( ja oke geen draadloze oplader, maar echt whatever )t511413 zei:probeer ook een rode 920 lumia te krijgen maar nix bij phone house,
er was echter hier iemand een tijdje geleden die zijne kreeg van Vanden Borre?
Crunchy zei:Yep,ik heb mijn rode 920 mogen afhalen bij Vandenborre in Wetteren.Ik had hem daar ter plekke besteld,niet via internet.
Nu nog wachten op mijn hoesje.


Vandalize_ zei:Amai ZEER tevreden van Alternate.nl gisteren verzonden & vandaag al toegekomen.
Mijn eerste gedacht: wa een beest
Na paar maand heb ik nu eindelijk een zwarte lumia 920 se![]()
Yappy zei:Ik heb van gisteren men groene Lumia 620 ontvangen.
Als leek snap ik de helft niet van die Windows phone !
Ik zal het in kort uitleggen;
Zelf bezit ik een Proximus abonnement, waar dat ik vroeger de internet connectie op stop heb laten zetten. Dit omdat ik het niet nodig had bij men oude gsm.
Nu thuis en op het werk, zou ik verbinding kunnen maken met de wifi. Zo dat hij zou kunnen syncroniseren met men email en agenda.
Ik gebruik op het werk Windows live mail, waar dat er 3 account samenkomen.
Wat moet ik nu eigenlijk kiezen in 't lijstje van de telefoon om al deze accounts op men telefoon te kunnen verkrijgen ?
Als ik ga kijken bij 'Account toevoegen' zie ik Outlook, hotmail, ander account, ect....
Ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar zonder resultaat.
Iemand een idee, hoe ik al deze accounts samen kan krijgen en men agenda van WLM ?
Of ben ik terug verplicht om men internet verbinding terug te activeren ?
Ik heb de mijn gewoon toegevoegd via Yappy zei:Ik krijg deze melding ' Uw instellingen kunnen niet worden gevonden'
Nochtans ben ik 99% zeker dat ik de juiste input invul.
Ik heb dus twee van men accounts kunnen activeren. Maar zit nu met een ander probleem. De originele account die ik had aangemaakt, geeft altijd een foutmelding met men verbinding in.telenet.be.Binoshi zei:Eens op een andere WP8 foon proberen ofwel lukt het niet omdat je live mail die 3 accounts laat samenkomen... ik denk dat je dan best die 3 afzonderlijk toevoegt
Yappy zei:Ik heb dus twee van men accounts kunnen activeren. Maar zit nu met een ander probleem. De originele account die ik had aangemaakt, geeft altijd een foutmelding met men verbinding in.telenet.be.
Het lijkt me dat ik deze account zelf niet kan verwijderen.
Enig idee ?