Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Is gewoon nergens leverbaar... Begin april wordt er nu gezegd maar dikke kans dat het terug wordt uitgesteld.

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

t511413

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Voor mij hoeft het echt niemeer ze, ik wacht nu al vanaf begin januari en Nokia heeft nu al 5 keer de datum veranderd.
Nokia gaat nu terug onder aan zijn eigen succes, eens zien wat de Galaxy S4 inhoud & mischien die halen.

En idd, ze verliezen heel wat klanten.
weeral vertraging begint tegen te steken,
pff kweet niet wat ik anders ga kopen
alternativen voor w8phone zien er niet zo aantrekkelijk uit.
en android, IOS dunno

probeer ook een rode 920 lumia te krijgen maar nix bij phone house,
er was echter hier iemand een tijdje geleden die zijne kreeg van Vanden Borre?

Corsa_GSI

Legacy Member
De aktie rond de wireless-charger is al verlengd tot 14 juli, als de leveringen van de Lumia 920 navenant zijn...

Yones

Legacy Member
Morgen kan ik eindelijk achter de lumia 620 voor mijn schoonmoeder. Heeft wel belachelijk lang geduurd.

Vandalize_

Legacy Member
t511413 zei:
weeral vertraging begint tegen te steken,
pff kweet niet wat ik anders ga kopen
alternativen voor w8phone zien er niet zo aantrekkelijk uit.
en android, IOS dunno

probeer ook een rode 920 lumia te krijgen maar nix bij phone house,
er was echter hier iemand een tijdje geleden die zijne kreeg van Vanden Borre?
Praise the lord ! ik ging hem komende week mijn bestelling annuleren bij Alternate.nl
Zie dat ze mijn lumia verzonden hebben :D ( ja oke geen draadloze oplader, maar echt whatever )

Trouwens alle kleuren van de lumia's 920 zijn daar onmiddelijk beschikbaar !
Ik herhaal wel, dat de draadloze oplader actie daar niet geld, maar dat kan mij na dat lange wachten eigelijk weinig schelen.

Crunchy

Legacy Member
t511413 zei:
probeer ook een rode 920 lumia te krijgen maar nix bij phone house,
er was echter hier iemand een tijdje geleden die zijne kreeg van Vanden Borre?

Yep,ik heb mijn rode 920 mogen afhalen bij Vandenborre in Wetteren.Ik had hem daar ter plekke besteld,niet via internet.
Nu nog wachten op mijn hoesje.

t511413

Legacy Member
Crunchy zei:
Yep,ik heb mijn rode 920 mogen afhalen bij Vandenborre in Wetteren.Ik had hem daar ter plekke besteld,niet via internet.
Nu nog wachten op mijn hoesje.

hmm begin toch te twijfelen 920 of xperia z.
kzou graag w8 testen, maar dat wachten :s
en de oplader moet er gwn bij met die vertragingen ! :p

juist gechecked vanden borre niet zo redelijk ver van hier
site staat +cadeau bij hmm
krijg je die dan niet gwn later opgestuurt?


Ps: foto's en kleine beoordeling ? :D

Vandalize_

Legacy Member
Amai ZEER tevreden van Alternate.nl gisteren verzonden & vandaag al toegekomen :D.
Mijn eerste gedacht: wa een beest :love:

Na paar maand heb ik nu eindelijk een zwarte lumia 920 se :D

Trilogy

Legacy Member
:niceone:

Vandalize_ zei:
Amai ZEER tevreden van Alternate.nl gisteren verzonden & vandaag al toegekomen :D.
Mijn eerste gedacht: wa een beest :love:

Na paar maand heb ik nu eindelijk een zwarte lumia 920 se :D

Yappy

Legacy Member
Ik heb van gisteren men groene Lumia 620 ontvangen.
Als leek snap ik de helft niet van die Windows phone !

Ik zal het in kort uitleggen;

Zelf bezit ik een Proximus abonnement, waar dat ik vroeger de internet connectie op stop heb laten zetten. Dit omdat ik het niet nodig had bij men oude gsm.
Nu thuis en op het werk, zou ik verbinding kunnen maken met de wifi. Zo dat hij zou kunnen syncroniseren met men email en agenda.
Ik gebruik op het werk Windows live mail, waar dat er 3 account samenkomen.
Wat moet ik nu eigenlijk kiezen in 't lijstje van de telefoon om al deze accounts op men telefoon te kunnen verkrijgen ?
Als ik ga kijken bij 'Account toevoegen' zie ik Outlook, hotmail, ander account, ect....

Ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar zonder resultaat.

Iemand een idee, hoe ik al deze accounts samen kan krijgen en men agenda van WLM ?
Of ben ik terug verplicht om men internet verbinding terug te activeren ?

janman

Legacy Member
Mijn Lumia 800 doet raar, heel raar!

Mijn geluidsniveau (vb beltoon, muziek & filmpjes, ...) kan niet hoger meer dan 13 op 30. Lager kan perfect maar hij wil niet hoger dan 13.

Iemand dit al meegemaakt?

SPARTAN

Legacy Member
Toevallig per ongeluk geen vergrendeling aangestoken? Bij mij gaf ie na de updates of dat ik wel mijn volume zo hoog wou hebben (om gehoorschade te voorkomen). Misschien is het dat wel?

janman

Legacy Member
Dat zou het wel eens kunnen zijn! Enig idee waar ik zoiets kan instellen? Ik vind het niet!

Binoshi

Legacy Member
Yappy zei:
Ik heb van gisteren men groene Lumia 620 ontvangen.
Als leek snap ik de helft niet van die Windows phone !

Ik zal het in kort uitleggen;

Zelf bezit ik een Proximus abonnement, waar dat ik vroeger de internet connectie op stop heb laten zetten. Dit omdat ik het niet nodig had bij men oude gsm.
Nu thuis en op het werk, zou ik verbinding kunnen maken met de wifi. Zo dat hij zou kunnen syncroniseren met men email en agenda.
Ik gebruik op het werk Windows live mail, waar dat er 3 account samenkomen.
Wat moet ik nu eigenlijk kiezen in 't lijstje van de telefoon om al deze accounts op men telefoon te kunnen verkrijgen ?
Als ik ga kijken bij 'Account toevoegen' zie ik Outlook, hotmail, ander account, ect....

Ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar zonder resultaat.

Iemand een idee, hoe ik al deze accounts samen kan krijgen en men agenda van WLM ?
Of ben ik terug verplicht om men internet verbinding terug te activeren ?

Gewoon via wifi moet voldoende zijn ;) Ik heb de mijn gewoon toegevoegd via

--> Instellingen --> Emails & account --> "+ account toevoegen"... dan bvb uw hotmail/outlook aanduiden en uw logingegevens toevoegen... die heeft hij dan bij mij Hotmail2 genoemd maar die naam kan je wijzigen

En dat ging zonder problemen hier... waar zit jij vast?

Yappy

Legacy Member
Ik krijg deze melding ' Uw instellingen kunnen niet worden gevonden'
Nochtans ben ik 99% zeker dat ik de juiste input invul.

Binoshi

Legacy Member
Yappy zei:
Ik krijg deze melding ' Uw instellingen kunnen niet worden gevonden'
Nochtans ben ik 99% zeker dat ik de juiste input invul.

Eens op een andere WP8 foon proberen ofwel lukt het niet omdat je live mail die 3 accounts laat samenkomen... ik denk dat je dan best die 3 afzonderlijk toevoegt

Yappy

Legacy Member
Binoshi zei:
Eens op een andere WP8 foon proberen ofwel lukt het niet omdat je live mail die 3 accounts laat samenkomen... ik denk dat je dan best die 3 afzonderlijk toevoegt
Ik heb dus twee van men accounts kunnen activeren. Maar zit nu met een ander probleem. De originele account die ik had aangemaakt, geeft altijd een foutmelding met men verbinding in.telenet.be.
Het lijkt me dat ik deze account zelf niet kan verwijderen.
Enig idee ?

Binoshi

Legacy Member
Yappy zei:
Ik heb dus twee van men accounts kunnen activeren. Maar zit nu met een ander probleem. De originele account die ik had aangemaakt, geeft altijd een foutmelding met men verbinding in.telenet.be.
Het lijkt me dat ik deze account zelf niet kan verwijderen.
Enig idee ?

raar, mijn telenetmail krijg ik goed binnen (maar ik heb laat men telenet mail apart binnen komen. in.telenet.be:995:1 en uit.telenet.be:25:0 dat zijn mijn instellingen

Yappy

Legacy Member
Goedemorgen, Ik heb het kunnen oplossen door men smartphone terug te resetten. De originele account kan je anders niet verwijderen.
Ik had eigenlijk niet door, dat je primaire account, best je Xbox account mocht zijn. Die heb ik dan ook ingesteld.
Nu voor men drie email accounts, kan ik er twee activeren via Telenet instellingen. De laatste is een Info@ account, die blijkt niet te lukken.
Ik heb zo een vermoeden, omdat die via een andere server van een webhost binnen komt.
Nu zie ik in het lijstje van instellingen 'Bedrijfsapps' staan, zou ik die misschien daar moeten activeren ?
Van de eerste twee account komen nu de emails toe, maar men agenda wordt niet gesynchroniseerd !
De Info@ account is men primaire account op WLM, zou het daar aan liggen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan