Corsa_GSI
Legacy Member
Binoshi zei:persoon in kwestie heeft geen problemen met "uitgaande" mail
Mijn telenet-mail werkt nochtans perfect via het Proximus netwerk.
Zolang jij thuis op de wifi van telenet zit heb je uiteraard geen synchronisatie-problemen, maar vanaf je buitenshuis via MV wilt versturen zul je toch smtp van MV moeten gebruikten:
Dit zijn mijn instellingen alvast op mijn Lumia 920





