Corsa_GSI
Legacy Member
Yones zei:Er is nog geen yelo app voor Windows phone? Of ben ik nu zo mis?
Nee, je hebt het spijtiggenoeg niet mis, nog geen yelo app voor wp...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yones zei:Er is nog geen yelo app voor Windows phone? Of ben ik nu zo mis?
Yappy zei:Goedemorgen, Ik heb het kunnen oplossen door men smartphone terug te resetten. De originele account kan je anders niet verwijderen.
Ik had eigenlijk niet door, dat je primaire account, best je Xbox account mocht zijn. Die heb ik dan ook ingesteld.
Nu voor men drie email accounts, kan ik er twee activeren via Telenet instellingen. De laatste is een Info@ account, die blijkt niet te lukken.
Ik heb zo een vermoeden, omdat die via een andere server van een webhost binnen komt.
Nu zie ik in het lijstje van instellingen 'Bedrijfsapps' staan, zou ik die misschien daar moeten activeren ?
Van de eerste twee account komen nu de emails toe, maar men agenda wordt niet gesynchroniseerd !
De Info@ account is men primaire account op WLM, zou het daar aan liggen ?



shiftyke zei:Op mijn lumia 620 heb ik op deze manier mijn mail proberen in stellen maar ik krijg steeds 0x80070018 error. HIj haalt nochtans een deel van de mails binnen. Iemand een idee?
shiftyke zei:Op mijn lumia 620 heb ik op deze manier mijn mail proberen in stellen maar ik krijg steeds 0x80070018 error. HIj haalt nochtans een deel van de mails binnen. Iemand een idee?
Corsa_GSI zei:Kan je mails enkel ontvangen en niet versturen.
Bij welke mobiele operator ben je?
Binoshi zei:Ik heb een iets andere instelling:
Inkomende e-mail: in.telenet.be:995:1
Uitgaande e-mail: uit.telenet.be:25:0
Misschien dat het hier aan ligt maar ik ben niet zeker.

shiftyke zei:Sturen lukt wel, mijn operator is Mobile Vikings.
Binoshi zei:ik ben ook bij mobile vikings en heb de instellingen van hierboven gezet, ik heb het gewoon handmatig toegevoegd en bij mij werkt het vlot
De uitgaande mail moet over het netwerk van MV gaan,shiftyke zei:Bizar, ik heb nog eens een nieuw account toegevoegd met jouw instellingen en nog steeds dezelfde error. Hij haalt wel vaak de mailtjes op maar nooit wanneer ik zelf op syncroniseren druk.
Screenshot:
imgur: the simple image sharer
Over het probleem is bitterweinig te vinden
SMTP: mail.internetmail.be
SMTP poort: 25