Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Binoshi

Legacy Member
Yappy zei:
Goedemorgen, Ik heb het kunnen oplossen door men smartphone terug te resetten. De originele account kan je anders niet verwijderen.
Ik had eigenlijk niet door, dat je primaire account, best je Xbox account mocht zijn. Die heb ik dan ook ingesteld.
Nu voor men drie email accounts, kan ik er twee activeren via Telenet instellingen. De laatste is een Info@ account, die blijkt niet te lukken.
Ik heb zo een vermoeden, omdat die via een andere server van een webhost binnen komt.
Nu zie ik in het lijstje van instellingen 'Bedrijfsapps' staan, zou ik die misschien daar moeten activeren ?
Van de eerste twee account komen nu de emails toe, maar men agenda wordt niet gesynchroniseerd !
De Info@ account is men primaire account op WLM, zou het daar aan liggen ?

Is die info@ een telenet account? als je met die info@ zou proberen toe te voegen via "instellingen - email en accounts - account toevoegen - "ander account (pop & imap)" of "geavanceerd"... dan zou het volgens mij daar toch mee moeten kunnen. Mailgegevens omtrent pop en imap vind je meestal terug op de support site van je host-provider.

Agendasynchronisatie kan ik je voorlopig niet mee helpen... mijn agenda is die van mijn WLM account + facebook en die twee gaan blijkbaar wel vlot... een derde agenda heb ik nog niet geprobeerd.

Yappy

Legacy Member
Wel het is me gelukt om men Agenda van WLM op men Lumia te krijgen.
Maar wat me wel stoort, is dat al men email contacten van WLM, bij men 'Alle' telefoonnummers gemengd zijn onder 'Personen'.
Wat een warboel !!!
Kan je dit op één of ander manier vermijden ?

Binoshi

Legacy Member
je kan bvb een phone-contact mergen met een mailcontact.. dan heb je dit al minder (in het begin had ik sommigen ook 3 keer: mobiel, msn en facebook.. nu heb ik de dubbels samen en als ik dan via personen op eentje klik heb ik maar te kiezen wat ik wil doen... sms, bellen, skype, mailen, facebook...

Of bedoel je het indelen in groepen?

Yappy

Legacy Member
Dat synchroniseren, geef je een heleboel werk zeg ! ;)
Op WLM stonden de meesten van men Contactenlijst dubbel, daar was ik enkele uren zoet mee.
De groep indeling had ik ook al gevonden, handig... om je zakelijke en privé contacten te scheiden.
Het begint nu wat overzichtelijker te worden.

Binoshi, In ieder geval al een dikke merci, voor al je hulp ! (en toekomstige hulp) :)

Binoshi

Legacy Member
Graag gedaan hoor, die dubbele samenvoegen en al heeft inderdaad heel wat werk gekost maar nu is het gebeurd en vind ik het wel gemakkelijk (het is trouwens mijn eerste gsm waar ik telefoon, email, facebook en skype samen heb dus die tijdskost neem ik er graag bij)

En verder ontdek ik zelf ook regelmatig nieuwe dingen hoor :)

hannelorevl

Legacy Member
Ik heb nu een paar maanden de Nokia Lumia 710, en een paar dagen geleden de update naar 7.8 geforceerd. Nu heb ik dus de app 'Ringtone Maker', en ik heb al een paar albums op mijn gsm gezet. Nu wil ik graag 'Little Lion Man' als ringtone zetten, maar dat album is juist de enige van de 4 albums (die op mijn gsm staan) die ik niet op 'Ringtone Maker' zie... Ik heb al een aparte playlist gemaakt met alleen het liedje in, maar als ik het dan bekijk in de applicatie staat er:

'-naam afspeellijst-
1!!! nummer'

en staat er gewoon niks... Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

shiftyke

Legacy Member
Op mijn lumia 620 heb ik op deze manier mijn mail proberen in stellen maar ik krijg steeds 0x80070018 error. HIj haalt nochtans een deel van de mails binnen. Iemand een idee?

Binoshi

Legacy Member
shiftyke zei:
Op mijn lumia 620 heb ik op deze manier mijn mail proberen in stellen maar ik krijg steeds 0x80070018 error. HIj haalt nochtans een deel van de mails binnen. Iemand een idee?

Ik heb een iets andere instelling:
Inkomende e-mail: in.telenet.be:995:1
Uitgaande e-mail: uit.telenet.be:25:0

Misschien dat het hier aan ligt maar ik ben niet zeker.

Corsa_GSI

Legacy Member
shiftyke zei:
Op mijn lumia 620 heb ik op deze manier mijn mail proberen in stellen maar ik krijg steeds 0x80070018 error. HIj haalt nochtans een deel van de mails binnen. Iemand een idee?

Kan je mails enkel ontvangen en niet versturen.
Bij welke mobiele operator ben je?

shiftyke

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
Kan je mails enkel ontvangen en niet versturen.
Bij welke mobiele operator ben je?

Sturen lukt wel, mijn operator is Mobile Vikings.

Binoshi zei:
Ik heb een iets andere instelling:
Inkomende e-mail: in.telenet.be:995:1
Uitgaande e-mail: uit.telenet.be:25:0

Misschien dat het hier aan ligt maar ik ben niet zeker.

die werken helemaal niet hier :p

Binoshi

Legacy Member
shiftyke zei:
Sturen lukt wel, mijn operator is Mobile Vikings.

ik ben ook bij mobile vikings en heb de instellingen van hierboven gezet, ik heb het gewoon handmatig toegevoegd en bij mij werkt het vlot

shiftyke

Legacy Member
Binoshi zei:
ik ben ook bij mobile vikings en heb de instellingen van hierboven gezet, ik heb het gewoon handmatig toegevoegd en bij mij werkt het vlot

Bizar, ik heb nog eens een nieuw account toegevoegd met jouw instellingen en nog steeds dezelfde error. Hij haalt wel vaak de mailtjes op maar nooit wanneer ik zelf op syncroniseren druk.

Screenshot:

imgur: the simple image sharer

Over het probleem is bitterweinig te vinden

Crunchy

Legacy Member
Ik heb een serieus probleem met mijn 920.Op onregelmatige tijd valt hij gewoon uit.Dan kan ik niets meer doen,en ben ik genoodzaakt om een soft reset te doen(vol knop+start knop 10 sec induwen).Nog iemand op het forum met dit probleem?
Wat zou ik het best doen?Hem terug doen bij Vandenborre?

Corsa_GSI

Legacy Member
shiftyke zei:
Bizar, ik heb nog eens een nieuw account toegevoegd met jouw instellingen en nog steeds dezelfde error. Hij haalt wel vaak de mailtjes op maar nooit wanneer ik zelf op syncroniseren druk.

Screenshot:

imgur: the simple image sharer

Over het probleem is bitterweinig te vinden
De uitgaande mail moet over het netwerk van MV gaan,
Deze gebruiken voor uitgaande mail
E-mail
SMTP: mail.internetmail.be
SMTP poort: 25

kloon

Legacy Member
Gebruik een Gmail adres of outlook.com
Die werken zonder problemen op wp7\8
Ook handiger als regelmatig wisselt v provider
Sent from my GT-I8750 using Board Express

Binoshi

Legacy Member
Dat is ook niet echt een oplossing van het probleem. Je kan niet zomaar switchen van email omdat het even niet lijkt te werken ergens terwijl het bij andere mensen geen foutmelding geeft. Ook lijkt het mij niet zo simpel om zomaar even over te schakelen als je je mail voor meerdere zaken gebruikt. Moest ik mijn telenet opgeven ben ik er vrij zeker van dat ik mensen/instanties over het hoofd ga zien om ze te verwittigen dat ik van email veranderd ben. Zo gebruik ik 4 email's waarvan ik ze allen op de gsm kan bekijken

- live.be --> persoonlijke mail voor contact met kennissen en dergelijke en alle microsoft gerelateerde toepassingen
- hotmail.com --> mijn vroegere persoonlijke mail die ik nu gebruik als registratiemail gebruik voor webshops en dergelijke en waarop ik alle spam laat terecht komen
- gmail --> alle google gerelateerde zaken waar je een google account voor nodig hebt (voor iets anders laat ik google niet in mijn kaarten kijken)
- telenet --> belastingen, facturen, ziekenkas, verdere administratieve tralala... deze laat ik allemaal hier op aankomen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan