Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
facebook, foursquare staan wel bekend die in de achtergrond blijven draaien...

Binoshi

Legacy Member
livetiles zijn de tegeltjes op je startscherm... die bvb updates tonen. (zoals die 1 in je berichten)

vKompany

Legacy Member
Jonas89 zei:
facebook, foursquare staan wel bekend die in de achtergrond blijven draaien...
Ik zorg er altijd voor dat alle programma's volledig afstaan (door 100x op de back toets te rammen), maar het zou mij verbazen dat foursquare en facebook op een L520 500mb verbruiken in 4 dagen en op een blackberry nog geen 350 MB op een maand.

Binoshi zei:
livetiles zijn de tegeltjes op je startscherm... die bvb updates tonen. (zoals die 1 in je berichten)
Ik heb enkel de standaard livetiles op mijn startscherm staan + 1 voor facebook en 1 voor de batterij

Binoshi

Legacy Member
ga naar je instellingen --> veeg dan van rechts naar links dat je je "toepassingen" menu ziet --> klik daar op achtergrondtaken en kijk wat daar allemaal toegang krijgt

als daar iets tussen staat wat je zo goed als niet gebruikt van applicaties die je zelf geinstalleerd hebt, kan je die mss best verwijderen (als ik zie dat je sommige dingen maar 1 keer gebruikt hebt)

Corsa_GSI

Legacy Member
vKompany zei:
apps:
- #2instawithlove (1x gebruikt)
- Barcoo barcode scan (1x gebruikt)
- Facebook (regelmatig gebruikt)
- Fhotoroom (nog niet gebruikt)
- Foursquare (keer of 10 gebruikt)
- My Notes (nog niet gebruikt)
- MyMobistar
- Photosynth (2x gebruikt)
- Shazam (4/5x gebruikt)
- SophieLens for Nokia (nog niet gebruikt)
- Tumblr (amper gebruikt)
- Viber (1x gebruikt)
- Weather View (5x gebruikt)
- WhatsApp (amper gebruikt)
- Youtube (nog niet gebruikt)

Mail:
- Gmail
- Hotmail

Ik heb eigenlijk geen idee wat livetiles inhoudt :-)

Ter info: Thuis & op mijn werk ben ik heel de tijd geconnecteerd met Wi-Fi

Ik denk dat het nog steeds aan uw mailsynchronisatie ligt, nml uw gmail. Mail die niet goed binnengehaald wordt. Mailaccount eens verwijderen, gmail via pc binnenhalen en dan terug uw gmail account aan uw lumia toevoegen

Sond

Legacy Member
Binoshi zei:
Dank u, maar dat had ik zelf gevonden :)
Als je nu klikt op die pagina zou hij normaal gezien een link naar de online shop moeten openen, dat werkt voor een hoop producten uit de folder en werkte ook dinsdag. Als je dat vandaag doet krijg je "De pagina die je zocht werd niet gevonden of bestaat niet meer." -> uitverkocht?
Jammer, had een buitenkans geweest. Nu zal het een ander toestel worden vrees ik.

Binoshi

Legacy Member
Geen idee, ik wist niet eens dat makro een online shop had... ik werk nog steeds via de folders en naar ginds gaan (bij twijfel bellen of ze het nog in stock hebben)

Sond

Legacy Member
Ben er ook maar deze week op gekomen door een keer te veel te klikken hoor :)
Het feit dat het op een op=op pagina staat boezemt me alleszins weinig vertrouwen in...
Misschien idd eens bellen begin volgende week.

Corsa_GSI

Legacy Member
Iemand ervaring met het wisselen van de behuizing van een Lumia 920? Of iemand een adres waar ik het kan doen?
Heb hem nu 2 maal laten vallen op steen en mijn vier hoeken zijn fameus beschadigd. Wil terug een cleane Lumia :)

Apollo89

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
Iemand ervaring met het wisselen van de behuizing van een Lumia 920? Of iemand een adres waar ik het kan doen?
Heb hem nu 2 maal laten vallen op steen en mijn vier hoeken zijn fameus beschadigd. Wil terug een cleane Lumia :)

Ik zou gewoon een nieuwe behuizing bestellen via eBay (zie lumia 920 housing | eBay) en deze zelf vervangen. Op YouTube staan genoeg video's over hoe je dat moet doen, zie bv. Lumia 920 - Housing Swap Guide (Yellow to Red) - YouTube en Nokia Lumia 920 Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement - YouTube.
Als je de kleur beu bent kan je dan zelfs een andere kleur kiezen ook ;)

Corsa_GSI

Legacy Member
Apollo89 zei:
Ik zou gewoon een nieuwe behuizing bestellen via eBay (zie lumia 920 housing | eBay) en deze zelf vervangen. Op YouTube staan genoeg video's over hoe je dat moet doen, zie bv. Lumia 920 - Housing Swap Guide (Yellow to Red) - YouTube en Nokia Lumia 920 Disassembly & Assembly - Screen & Case Replacement - YouTube.
Als je de kleur beu bent kan je dan zelfs een andere kleur kiezen ook ;)
thanx, had de filmpjes ook al gezien, maar de draadloze oplaadmodule is echt de reden waardoor ik het door een pro wil laten doen, of ik moet een nieuwe behuizing vinden met de module reeds inbegrepen.
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

Kixa

Legacy Member
Net ontdekt dat ik betalende apps enzo niet kan kopen omdat er enkel creditcards aanvaard worden?? Niet eens paypal?

:doh:

Binoshi

Legacy Member
Euh ik dacht dat er hier waren die het met paypal deden... zelf heb ik het nog niet geprobeerd

alternatief: bpaid van de post?

R3L4X

Legacy Member
Iemand een idee hoe je je berichten op je pc krijgt?

Want allemaal mooi en wel dat je ze kan back-uppen, maar ik zou ze graag nog kunnen uitlezen op m'n pc ook, zodat ik een 'echte' back-up heb. Staan wel een aantal berichten tussen die ik graag zo zou hebben dan een back-up waar ik niks mee kan aanvangen.

Sond

Legacy Member
Lumia 820 ook bij Van den Borre aan 299.
De mijne is besteld, volgende week mag ik er om.

St0wned

Legacy Member
Kixa zei:
Net ontdekt dat ik betalende apps enzo niet kan kopen omdat er enkel creditcards aanvaard worden?? Niet eens paypal?

:doh:

voor zo'n dingen heb ik een prepaid mastercard :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan