Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Binoshi

Legacy Member
Crunchy zei:
Die "storage check" kan ik nergens vinden in de store.
Iemand een idee waar ik deze wel kan vinden?

Gebruik de links van die site, maar zie dat je gsm wel de laatste update heeft zoals op de vorige pagina van deze topic staat

Binoshi

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
Facebook beta heeft een update gekregen:Bron met qr-code

even gedownload... getest en goed gekeurd... is mij toch iets overzichtelijker dan mijn andere facebook app (dat gewoon de m.facebook.com ofzoiets gebruikt). Dus bij deze is dit nu mijn standaard fb app geworden

whodares

Legacy Member
Ik zit er over te twijfelen om mijn HTC Desire Z op pensioen te sturen en een lumia 920 te kopen. nu merk ik wel dat de 925 binnenkort uit gaat komen. Het verschil tussen beide smartphones is echter niet belangrijk voor mij.
Zouden jullie het aanraden om de 920 nu te kopen of te wachten tot de 925 uitkomt? Hier heb ik het dan voornamelijk over de prijs. De saturn actie is natuurlijk mooi meegenomen, maar lager is altijd beter. Er zit geen haast achter het veranderen van gsm, dus wat denken jullie?

Ch3ckmate

Legacy Member
naar holland karren en oppikken die handel. denk niet dat het de komende tijd beter dan dat zal zijn :p

Hayrus

Legacy Member
Nice, ik heb me als student kunnen registreren voor een Dreamspark account. Lekker apps sideloaden :p

Hayrus

Legacy Member
Apps die nog in ontwikkeling zijn of die niet op de store staan (.xap bestanden dus) via uw pc installeren. Misschien later eens wat prutsen met eigen ontwikkeling, kan nog leuk zijn voor een schoolprojectje ofzo.

Crunchy

Legacy Member
Binoshi zei:
Gebruik de links van die site, maar zie dat je gsm wel de laatste update heeft zoals op de vorige pagina van deze topic staat

Heb deze gedownload via de link.Ik heb nu een XAP bestand op mijn pc.Hoe krijg ik dat nu op mijn gsm?Ik beschik over een 920,en deze ondersteund geen SD kaarten.

Misterblort

Legacy Member
Hayrus zei:
Apps die nog in ontwikkeling zijn of die niet op de store staan (.xap bestanden dus) via uw pc installeren. Misschien later eens wat prutsen met eigen ontwikkeling, kan nog leuk zijn voor een schoolprojectje ofzo.
Ah cool wist ik niet, ik vind dat er eerst nog wa bugfixes en verbeteringen in het OS mogen komen alvorens ik betasoftware ga installeren :p

Crunchy zei:
Heb deze gedownload via de link.Ik heb nu een XAP bestand op mijn pc.Hoe krijg ik dat nu op mijn gsm?Ik beschik over een 920,en deze ondersteund geen SD kaarten.
Kabelke en goan?

Hayrus

Legacy Member
Er is iets niet zo prettig aan de hand met mijn 720. Zijn batterij (een van de hoofdredenen waarom ik hem kocht) gaat plotseling sneller leeg. De eerste weken kon die 4 dagen mee bij normaal gebruik, maar sinds de voorlaatste keer opladen ging dat precies sneller. En zeker sinds gisteren: voor ik ging slapen stond ze op 97%, toen ik opstond maar op 83%. Dat lijkt me toch wat schrikwekkend voor een nachtje op standby (in het begin had hij 's avonds en 's ochtends gewoon nog hetzelfde). Ik heb alles gecontroleerd en wifi, 3G... staan allemaal uit en van achtergrondapps is alles geblokkeerd behalve de battery app (die had ik al van in het begin, dus kan het volgens mij niet zijn). Iemand raad?

Binoshi

Legacy Member
Crunchy zei:
Heb deze gedownload via de link.Ik heb nu een XAP bestand op mijn pc.Hoe krijg ik dat nu op mijn gsm?Ik beschik over een 920,en deze ondersteund geen SD kaarten.

sorry, ik heb geen ervaring met XAP bestandjes en weet niet wat ze zijn.

Binoshi

Legacy Member
Hayrus zei:
Er is iets niet zo prettig aan de hand met mijn 720. Zijn batterij (een van de hoofdredenen waarom ik hem kocht) gaat plotseling sneller leeg. De eerste weken kon die 4 dagen mee bij normaal gebruik, maar sinds de voorlaatste keer opladen ging dat precies sneller. En zeker sinds gisteren: voor ik ging slapen stond ze op 97%, toen ik opstond maar op 83%. Dat lijkt me toch wat schrikwekkend voor een nachtje op standby (in het begin had hij 's avonds en 's ochtends gewoon nog hetzelfde). Ik heb alles gecontroleerd en wifi, 3G... staan allemaal uit en van achtergrondapps is alles geblokkeerd behalve de battery app (die had ik al van in het begin, dus kan het volgens mij niet zijn). Iemand raad?

achtergrond applicaties doublechecken, batterij eens helemaal leeg laten gaan en met stroomkabel opladen ipv wireless charger? Zo niet je probleem duidelijk omschrijven en doormailen naar Nokia... soms kan het antwoord 2-3 dagen op zich laten wachten maar ze antwoorden wel.

Binoshi

Legacy Member
Zijn er nog mensen bij wie de automatische updates precies niet meer werken? Ik las op wpcentral dat er een update voor shazam was maar ik zag hem niet bij mijn automatische updates staan. Toen ik dan in de shop zelf ging naar shazam stond er "bijwerken".

Toen gecheckt voor een ander programma "skinery tiles" en die kon ik blijkbaar ook bijwerken. Strange :s

Hayrus

Legacy Member
Binoshi zei:
achtergrond applicaties doublechecken, batterij eens helemaal leeg laten gaan en met stroomkabel opladen ipv wireless charger? Zo niet je probleem duidelijk omschrijven en doormailen naar Nokia... soms kan het antwoord 2-3 dagen op zich laten wachten maar ze antwoorden wel.

Heb het gevonden. Whatsapp stond blijkbaar 'open' (als ik op de volumeknop drukte, verschenen de music player knoppen met een wifi-achtig logo, en als ik daarop drukte opende Whatsapp). Heb m'n telefoon heropgestart en 't was weg. Sindsdien Whatsapp gewoon niet meer gebruikt :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan