Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
Niet alle verplichte velden zijn (correct) ingevuld, controleer het formulier en verstuur opnieuw. (2)

Handig voor die gratis draadloze oplader :/. Staat nergens aangeduid waar de fout zit :unsure:.

Hayrus

Legacy Member
Lumia 720 net aangekomen. Tijd om de wondere wereld der smartphones te ontdekken. Btw ook een mailtje gehad van Coolblue dat de prijs gedaald is sinds de pre-order en dat ze het verschil zullen terugstorten :p

vKompany

Legacy Member
De Selexions in Hasselt heeft mij zonet bevestigd dat de Lumia 520 momenteel enkel leverbaar is op bestelling.
Indien je hem dus vandaag in een selexions winkel bestelt kan je hem woensdag gaan ophalen.

Binoshi

Legacy Member
Bah zonet gemerkt dat mijn "Monster Burner" spel crasht bij het opstarten :(... hopelijk snel gefixt

BraveHeart

Legacy Member
Gasten, willen jullie 3G netwerk op uw gsm hebben, laat de 520 compleet links liggen, die werkt alleen op Edge !!!

Veel unboxing filmpjes op youtube geven dit aan, ook vanaf de 820 heb je 4G ondersteuning, kijk dus goed uit wat je koopt, de ene lumia is de andere niet !!!

Ondertussen heb ik een oogje op de Nokia Lumia 925, al zal dat pas voor eind dit jaar zijn vrees ik.

sPELE

Legacy Member
Volgens de specs van de 520 ondersteund hij 3G op 2100 en 900 MhZ. Dit is wat er in België gebruikt wordt qua frequenties dus het zou moeten werken. Misschien zijn er gewoon problemen met de firmware die een update nodig zal hebben?

R3L4X

Legacy Member
BraveHeart zei:
Gasten, willen jullie 3G netwerk op uw gsm hebben, laat de 520 compleet links liggen, die werkt alleen op Edge !!!

Veel unboxing filmpjes op youtube geven dit aan, ook vanaf de 820 heb je 4G ondersteuning, kijk dus goed uit wat je koopt, de ene lumia is de andere niet !!!

Ondertussen heb ik een oogje op de Nokia Lumia 925, al zal dat pas voor eind dit jaar zijn vrees ik.

Dat zal eerder liggen aan de provider die je gebruikt ;).
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

fiqm

Legacy Member
De Lumia 520 wordt momenteel uitgeleverd... Hopelijk ligt hij tegen vrijdag al in de Mediamarkt, heb lang genoeg gewacht :unsure:

MrJoeri

Legacy Member
R3L4X zei:
Niet alle verplichte velden zijn (correct) ingevuld, controleer het formulier en verstuur opnieuw. (2)

Handig voor die gratis draadloze oplader :/. Staat nergens aangeduid waar de fout zit :unsure:.

Heb hetzelfde aan de hand...
Al een oplossing gevonden?

BraveHeart

Legacy Member
Die update zal wereldwijd ook wel beschikbaar worden gesteld, alleen duurt dit wat langer :)

Binoshi

Legacy Member
ja maar het probleem was dat er sommigen in België dit wel konden, sommigen niet. Hoe dit kwam weet ik niet. Er waren zelfs van UK en US die het niet konden en anderen wel met knakhetzelde abonnement en type gsm

Corsa_GSI

Legacy Member
Iemand die weet waar je de Lumia 520 kan vinden in België? MM Schoten alvast niet...
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

fiqm

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
Iemand die weet waar je de Lumia 520 kan vinden in België? MM Schoten alvast niet...
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express
Ik ben ook aan het zoeken, maar ik vrees dat het pas voor volgende week zal zijn. Bij Vanden Borre zeggen ze dat hij maandag zeker in de rekken ligt. Dat is meteen ook de enige winkel die het precies met zekerheid kan zeggen. De enige mogelijkheid is dat hij misschien morgen nog binnenkomt in de Media Markt, maar dat konden ze daar ook al niet met zekerheid zeggen. Bij Dreamland zeiden ze dat hij morgen binnenkomt in het centrale verdelingspunt ofzo, maar dat hij pas eind volgende week in de rekken zou liggen... En dan nog enkel in het geel en rood daar. Dus, no thanks.

Ik ga morgen nog eens bellen naar Media Markt, en als hij er nog steeds niet ligt, zal het dus duidelijk voor volgende week zijn.

Binoshi

Legacy Member
Als em simlock vrij is... wat houd je tegen om hem daar te bestellen en dan over te laten komen?

PS: Greed City heeft een update gekregen :D

C1nder

Legacy Member
chrysler zei:
Hij is beschikbaar bij Redco.

Nokia Lumia 520 Black - Windows Phone 8 - Nokia *| redcoon België

Ik heb iemand gezien op 2dehands die hem heeft besteld op Redcoon maar verkoopt hem nu terug


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Ik heb op 22 april gepre-ordered bij Redcoon en heb die nog niet gekregen...
Wel aan bijna 15 euro minder en zonder verzendkosten. Degene die jij linkt staat inderdaad al een week op "direct leverbaar". Ik heb wel een mail gekregen dat er vertraging was op mijn bestelling en dat ze verwachtten dat die op 23/05 terug binnenkwam, maar tot nu toe heb ik nog geen nieuw bericht ontvangen.

Corsa_GSI

Legacy Member
Lumia 720 in MM Schoten @ €359, Lumia 520 nog niet binnen.
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

fiqm

Legacy Member
De 520 is inderdaad nog nergens binnen. Vanden Borre beweert nog steeds dat ze hem maandag al zouden hebben. Bij Media Markt zeggen ze "ten vroegste" eind volgende week pas. De rest heeft werkelijk geen flauw idee wanneer hij binnen komt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan