Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BraveHeart zei:Gasten, willen jullie 3G netwerk op uw gsm hebben, laat de 520 compleet links liggen, die werkt alleen op Edge !!!
Veel unboxing filmpjes op youtube geven dit aan, ook vanaf de 820 heb je 4G ondersteuning, kijk dus goed uit wat je koopt, de ene lumia is de andere niet !!!
Ondertussen heb ik een oogje op de Nokia Lumia 925, al zal dat pas voor eind dit jaar zijn vrees ik.
.R3L4X zei:Niet alle verplichte velden zijn (correct) ingevuld, controleer het formulier en verstuur opnieuw. (2)
Handig voor die gratis draadloze oplader :/. Staat nergens aangeduid waar de fout zit.
Ik ben ook aan het zoeken, maar ik vrees dat het pas voor volgende week zal zijn. Bij Vanden Borre zeggen ze dat hij maandag zeker in de rekken ligt. Dat is meteen ook de enige winkel die het precies met zekerheid kan zeggen. De enige mogelijkheid is dat hij misschien morgen nog binnenkomt in de Media Markt, maar dat konden ze daar ook al niet met zekerheid zeggen. Bij Dreamland zeiden ze dat hij morgen binnenkomt in het centrale verdelingspunt ofzo, maar dat hij pas eind volgende week in de rekken zou liggen... En dan nog enkel in het geel en rood daar. Dus, no thanks.Corsa_GSI zei:Iemand die weet waar je de Lumia 520 kan vinden in België? MM Schoten alvast niet...
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express
Ik heb op 22 april gepre-ordered bij Redcoon en heb die nog niet gekregen...chrysler zei:Hij is beschikbaar bij Redco.
Nokia Lumia 520 Black - Windows Phone 8 - Nokia *| redcoon België
Ik heb iemand gezien op 2dehands die hem heeft besteld op Redcoon maar verkoopt hem nu terug
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk