Misterblort zei:
Spelletjes en handige apps zoals verkeersinfo en buienradar en van die stoten..
Ik zal even reageren op basis van wat ik dan heb van apps
Verkeersinfo: --> zie Fryto's antwoord
-----------------------------------------------------------------------------
APPS
-----------------------------------------------------------------------------
Barcoo Barcode Scan --> barcode inscannen en je krijgt een heel deel weetjes over dat product (tal van producten die niet echt populair zijn zoals drinken van aldi/lidl is er wel maar weinig info maar kan je wel info aan toevoegen). Ik gebruik dit vooral om te tonen dat dit ook mogelijk is met WP (en niet alleen met android of iphone)
Cinemagraph --> leuk om gifs te maken met de camera van je lumia
Endomondo Sports Tracker --> een van mijn meest gebruikte apps, gebruik het bij het fietsen en ben er zeer content van
Fhotoroom --> geeft je effect-mogelijkheden voor je camera en is een van de populairdere apps (zelf trek ik bijna enkel foto's op reis dus gebruik het niet zo veel)
Flashlight-X --> om je flash als pillamp te gebruiken (ook mogelijkheid voor SOS-signaal te sturen)
Geocaching live --> (moet ik nog altijd uittesten)
Mobile Vikings --> Je status van je simkaart (gebruik ik best wel vaak)
Michelin Travel --> Here City Lens bevat dit ook wel voor een deel, maar gebruik ze toch apart. Deze toont je de bezienswaardigheden in de buurt, geeft je de mogelijkheid om een route te plannen (in samenwerking met Here Drive)
Panorama --> voor het maken van panorama foto's, ik moet het nog eens deftig uittesten, maar voorlopig zie ik nog steeds overgangen erin
PDF Reader --> (beter dan die van adobe zelf en de tile is in de themakleur)
PhotoBeamer --> eigenlijk wel een toffe applicatie... foto's van op je gsm tonen op het scherm van een computer of een tv met internetverbinding of dergelijken zonder dat je de foto's moet kopieren. Je kan je gsm dan als een soort afstandsbediening gebruiken voor een fotopresentatie
Photosynth --> Ook wel tof voor het maken van 360° foto's
Railtime --> spreekt voor zich als je een pendelaar bent
Shazam --> altijd leuk om te weten welk lied het is en wie het zingt
Skinery Tiles Pro --> voorlopig niet in gebruik maar gaat in de toekomst veelbelovend zijn (als de ontwikkelaars er aan blijven werken)
Skydrive --> (gebruik dit voor rom's van mijn SNES8x te kunnen beheren)
Skype --> gebruik ik af en toe op verveelmomenten
SNES8X --> Oude Nintendo spelletjes spelen op je Lumia!!!! Like it and love it! (Kirby, Yoshi's Island, ...)
SophieLens --> leuke effecten voor het nemen van foto's
Weather View --> redelijk accuraat weerbericht waar ik toch wel content van ben
Wiztiles --> Beetje als skinery tiles... gebruik afbeeldingen als tiles (al is het nog vrij beperkt voorlopig), maar het helpt je wel je lumia te personaliseren
-----------------------------------------------------------------------------
GAMES
-----------------------------------------------------------------------------
Ik heb bijna alle gratis xbox games en als je je haast heb je ook nog angrybirds gratis
Mijn meestgespeelde spelletjes zijn
Angry Birds
Ice Age Village
iStunt
Doors
Flow Free
Greed City --> redelijk verslavend (maar niet moeillijk)... soort monopoly maar dan gebaseerd op gps, zo heb ik Vorst Nationaal, Quick Leuven en Ikea Hognoul in mijn bezit

OneTouchDrawing
Temple Run
(heb nog wel meer spelletjes maar bovenstaande zijn de gene die ik toch bijna elke 2-3 dagen speel)