vKompany
Legacy Member
Ik ben hem net gaan halen in de Fnac in Brussel.
Je moet er wel achter vragen, want hij staat nog niet tentoongesteld
Een vraagje: is het mogelijk om de foto's die bij "personen" komen te koppelen met mijn facebookvrienden? Want nu zijn die met mijn oud hotmailadres gelinkt en met 9/10 van die mensen heb ik geen contact meer, dus vind ik het een beetje dom dat die heel de tijd passeren op mijn homescherm
Je moet er wel achter vragen, want hij staat nog niet tentoongesteld
Een vraagje: is het mogelijk om de foto's die bij "personen" komen te koppelen met mijn facebookvrienden? Want nu zijn die met mijn oud hotmailadres gelinkt en met 9/10 van die mensen heb ik geen contact meer, dus vind ik het een beetje dom dat die heel de tijd passeren op mijn homescherm

