Archief - Nokia Lumia series

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vKompany

Legacy Member
Ik ben hem net gaan halen in de Fnac in Brussel.
Je moet er wel achter vragen, want hij staat nog niet tentoongesteld

Een vraagje: is het mogelijk om de foto's die bij "personen" komen te koppelen met mijn facebookvrienden? Want nu zijn die met mijn oud hotmailadres gelinkt en met 9/10 van die mensen heb ik geen contact meer, dus vind ik het een beetje dom dat die heel de tijd passeren op mijn homescherm

Hayrus

Legacy Member
vKompany zei:
Ik ben hem net gaan halen in de Fnac in Brussel.
Je moet er wel achter vragen, want hij staat nog niet tentoongesteld

Een vraagje: is het mogelijk om de foto's die bij "personen" komen te koppelen met mijn facebookvrienden? Want nu zijn die met mijn oud hotmailadres gelinkt en met 9/10 van die mensen heb ik geen contact meer, dus vind ik het een beetje dom dat die heel de tijd passeren op mijn homescherm

Bij verschijnt automatisch de facebook foto (mijn Hotmail en Facebook zijn gelinkt, dat kun je gewoon vanuit Hotmail zelf doen, en sommige personen zaten er dubbel in, maar die kun je dus ook koppelen met de middelste knop).

Iemand een goede app om media (zal vooral over muziek gaan, misschien eens film af en toe) te streamen van mijn PC naar mijn telefoon? Zowel binnen als buiten m'n thuisnetwerk graag.

Corsa_GSI

Legacy Member
In NL verkopen ze de Lumia 520 in de T mobile shops voor €159. Wel branded (enkel en logo tijdens het opstarten) maar simlock vrij!
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

Binoshi

Legacy Member
Hayrus zei:
Bij verschijnt automatisch de facebook foto (mijn Hotmail en Facebook zijn gelinkt, dat kun je gewoon vanuit Hotmail zelf doen, en sommige personen zaten er dubbel in, maar die kun je dus ook koppelen met de middelste knop).

Iemand een goede app om media (zal vooral over muziek gaan, misschien eens film af en toe) te streamen van mijn PC naar mijn telefoon? Zowel binnen als buiten m'n thuisnetwerk graag.

Geen idee, skydrive misschien?

Iemand hier die al vlotjes zijn scherm heeft gepersonaliseerd? Ik bedoel dan gelijk ik gedaan heb met afbeeldingen:

wp_ss_20130526_0001.png


Dit heb ik gedaan met Skinery Tiles... maar ik wacht nog op nieuwe icoontjes die toegevoegd worden om het te verbeteren

Bernie.be

Legacy Member
amai, knap.
Wel stom dat je op sommige tegels niet meer kunt zien wat het is

Binoshi

Legacy Member
die tegels zonder icoontje op zijn tegels die niets doen... daarvoor wacht ik op updates van skinery tiles... zo wacht ik onder andere op een endomondo icoontje, berichten icoontje, ...maar zij moeten eerst samenwerking krijgen van de makers van de andere apps voordat ze zo een werkend icoontje kunnen maken.

Zo ook bvb het icoontje van "here maps" verwijst nog naar de oude maps (zonder de sightview) ipv de nieuwe met sightview. Daarmee dat ik nog schipper tussen wiztiles en skinery tiles... beiden doen iets gelijkaardigs maar momenteel staat skinnery tiles verder in ontwikkeling

fiqm

Legacy Member
vKompany zei:
Ik ben hem net gaan halen in de Fnac in Brussel.
Je moet er wel achter vragen, want hij staat nog niet tentoongesteld

Een vraagje: is het mogelijk om de foto's die bij "personen" komen te koppelen met mijn facebookvrienden? Want nu zijn die met mijn oud hotmailadres gelinkt en met 9/10 van die mensen heb ik geen contact meer, dus vind ik het een beetje dom dat die heel de tijd passeren op mijn homescherm
Echt? In Fnac Gent wisten ze mij te vertellen dat ze nog niet wisten wanneer hij ging binnenkomen... Ik merkte dan wel dat hij nu effectief in voorraad is op de online shop van de Fnac, dus heb ik hem daar maar besteld. Zal in de loop van de week wel binnenkomen, veronderstel ik.

shiftyke

Legacy Member
Mmm heb nu al twee keer gehad dat ik mijn Lumia 620 niet uit slaapstand krijg, alsof mijn powerbutton het niet doet, het vreemde is als ik de batterij eruit haal dat alles terug als voorheen werkt.

Corsa_GSI

Legacy Member
shiftyke zei:
Mmm heb nu al twee keer gehad dat ik mijn Lumia 620 niet uit slaapstand krijg, alsof mijn powerbutton het niet doet, het vreemde is als ik de batterij eruit haal dat alles terug als voorheen werkt.
1308 update al geïnstalleerd? Die van mijn vrouw had het ook voorheen, maar nu niet meer.
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

Corsa_GSI

Legacy Member
Bernie.be zei:
En hoe krijg je die update? want ik heb 'm nog nie zien verschijnen
Even zien bij instellingen, systeem, info en dan bij meer informatie zien welke firmware versie je hebt. Je moet daar xxxx.xxxx.1308.xxxx hebben. Als je de 1249 hebt of een andere kan je updaten via instellingen, systeem, telefoonupdates. Moet je wel Wifi voor hebben want het is ota.
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

BraveHeart

Legacy Member
Ik vind dat systeem om te updaten niks dan voordelen heeft, wie nog een Windows Phone 7.5 toestel gehad heeft kent dit wel, je moet voor eender welk gepruts dat ding op je computer aansluiten en met zune software de boel upgraden.

Dat is met Windows Phone 8 gewoon verleden tijd, het systeem werkt zoals een iPhone 4S/5, zorgen dat je WiFi hebt en de rest gaat vanzelf ;)

Corsa_GSI

Legacy Member
BraveHeart zei:
Er komen 2 nieuwe Lumia's van Nokia, de 925 en de 928 ;)
De 928 is niet voor ons. USA only, nml Verizon.
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

BraveHeart

Legacy Member
Corsa_GSI zei:
De 928 is niet voor ons. USA only, nml Verizon.
Sent from my Nokia Lumia 920 using Board Express

Dat is dan erg jammer, de reviews op youtube zien er veel belovend uit, het zwaarste wat ge nu kunt kopen is de 925, jammer eigenlijk :s

Binoshi

Legacy Member
de 928 verschilt niet veel met de 920 hoor ;) enkel wat interne aanpassingen gericht op verizon
De 928 (iets betere camera) is al van begin mij officieel en de 925 (iets betere camera EN metalen omhulsel als belangrijkste nieuwe eigenschappen) vanaf 14 mei aangekondigd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan