Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
kweni, is alleszins ni door mij gephotoshopped... da da wit ziet, kan zijn door die verlichting van de selectie e

Meyer88

Legacy Member
Da kan wel. keb al filmpkes gezien van reservespelers die da doen terwijl ze staan te stretchen....

dualer78

Legacy Member
ocharme materazzi, heeft em weeral ruzie

14e zege op rij voor inter trouwens :bow:

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Beetje als Materazzi bij al z'n vuile tackles ?
Doet hij dan alsof hij niks gedaan heeft? En ik blijf toch echt wel een verschil zien tussen een vuile tackle en een slag of kopstoot op een voetbalveld.

Shyheim

Legacy Member
mja das juist. materazzi is ne sale gosse die idd de heilige onschuld uithangt na al zijn bewuste aanslagen. moet een verschil tussen gezien worden.

nuja, materazzi vind ik wel nog cool feitelijk. al is het maar omdat ik er een shirt van heb gekregen. een gegeven paard niet in de bek schijten. hehe. 'k ben het den dag van ontvangst wel al kwijt geraakt maar soit.
was wel een cool shirt. wit strak, met in 't goud op de voorkant een doelwit gedrukt met erboven "ZIDANE". op de achterkant dan Materazzi en zijn rugnummer van het Squadra.

Piejie

Legacy Member
LessThanJake zei:
mja das juist. materazzi is ne sale gosse die idd de heilige onschuld uithangt na al zijn bewuste aanslagen. moet een verschil tussen gezien worden.
Mja, als je het filmpje ziet, kan je perfect zien wat ik bedoel.

Heb je Materazzi ooit na een tackle zien lopen naar z'n tegenstander die op de grond ligt en in zijn oor beginnen roepen of wilde gebaren zien maken omdat hij zogezegd aan het faken is?

Ik niet...

Die kerel (Delvecchio) raakt met zijn kopstoot Marco hard op zijn neus en mond die aan het bloeden is en doet alsof hij hem niet geraakt heeft. Dat bedoel ik. En dat vind ik belachelijk.

Shyheim

Legacy Member
Piejie zei:
Heb je Materazzi ooit na een tackle zien lopen naar z'n tegenstander die op de grond ligt en in zijn oor beginnen roepen of wilde gebaren zien maken omdat hij zogezegd aan het faken is?


merk in onderstaand filmke wel op hoe hij subtiel op de refs kan inspelen door een handgebaartje van "twas per ongeluk" te doen; of is gaan omhelzen en duim omhoog steken als hem geen geel krijgt. ook de vermoorde onschuld uithangen door is onschuldig te kijken vanop afstand alsof hem van niks weet is hem goe in.
't zou der nog aan mankeren dattem zou beginnen roepen of gebaren maken dat den andere faket. kga da ook ni doen als ene ne stamp verkoop ze.
wel gek op 1:30 wa diene daar uitsteekt.
http://youtube.com/watch?v=WJPKM5aJGW8

Piejie

Legacy Member
LessThanJake zei:
't zou der nog aan mankeren dattem zou beginnen roepen of gebaren maken dat den andere faket. kga da ook ni doen als ene ne stamp verkoop ze.
Wel dan snap je perfect wat ik bedoel in het geval van Delvecchio-Materazzi. Eerstgenoemde doet dat namelijk wel :)

_DM_

Legacy Member
Ik snap het écht ni hoe je zo'n speler kunt verdedigen...
Ik kan begrijpen dat bepaalde verdedigers er hard in vliegen of de tackle niet schuwen, maar dit zijn geen tackles meer he...

Spelers als Gatusso, die altijd vechten voor elke bal, nooit opgeven,...: daar heb ik respect voor.
Maar voor hem ? No way. Ik hoop dat iemand hem ooit zo aanpakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan