Mako
Legacy Member
mja, sorry to break the bubble, maar zowel keane als materazzi zijn ni meer dan brute beesten ze... Ze kunnen uiteraard wel goed voetballen, maar maken continu vieze onnodige fouten, materazzi imo dan nog iets meer als keane...
edit: zo'n spelers halen echt alle schoonheid uit het voetbal, echt een schande, zie bvb die overtreding op sorin, degoutant gewoon... Ze zouden ze levenslang moeten verbannen, de enige manier om zo'n spelers een halt toe te roepen.
edit: zo'n spelers halen echt alle schoonheid uit het voetbal, echt een schande, zie bvb die overtreding op sorin, degoutant gewoon... Ze zouden ze levenslang moeten verbannen, de enige manier om zo'n spelers een halt toe te roepen.

