Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackstone

Legacy Member
souleH zei:
mja die heeft hem dan al 2 keer op rij gewonnen
gerrard verdient hem eigenlijk ook niet op basis van dit seizoen, want heeft toch ook in een dipje gezeten, maar ik vind wel dat ze hem dit jaar eens aan hem mochten geven...
al was het maar omdat hij de vorige 2 seizoenen telkens nipt moest onderdoen voor een schitterende lampard
met die laatste zin ben ik allesbehalve akkoord, maar allé :p

Ik vind ook dat Gerrard het meer verdient, maar uiteindelijk is zo'n prijs niet echt waardevol. Bovendien heeft Gerrard onlangs nog een MBE-titel mogen ontvangen van de Queen voor zijn verdiensten voor het Engels voetbal. DAT is pas een eervolle prijs :)

Piejie

Legacy Member
De Nigeriaan Julius Aghahowa verlaat
Sjachtjor Donjetsk in Oekraïne voor de
Engelse eersteklasser Wigan. Aghahowa
is 24 en scoorde in 85 matchen 32 keer
voor Sjachtjor. Bij Nigeria was hij al
goed voor 14 goals in 32 wedstrijden.


Zalige speler. Ben blij dat we hem nu wat meer gaan zien.

Blackstone

Legacy Member
Bayern ontslaat Magath :wtf:

Bayern Munich have sacked coach Felix Magath, according to German media reports.

The Bavarian giants slipped to fourth in the Bundesliga last night after a 0-0 draw at home to lowly VfL Bochum, just four days after a 3-2 defeat at the hands of Borussia Dortmund, and German daily Bild reported on its website that Magath has been shown the door by club bosses.

Magath's predecessor, Ottmar Hitzfeld, is favourite to take the reins at the Allianz Arena until the end of the season.

Magath led Bayern to successive league and cup doubles in the past two seasons after moving from Stuttgart, though they currently trail 6 points behind leaders Werder Bremen and Schalke, who both have a game in hand.
Toch onbegrijpelijk imo (tenzij er een interne ruzie is). Magath behoort in mijn ogen tot de absolute top. Dit jaar gaat het idd wat minder, maar om hem zo snel buiten te gooien :wtf:

Mako

Legacy Member
voor de liefhebbers:
vnv live AS Roma - AC Milan op RAI Uno. Heenmatch was 2-2!
Komaan chippen :love:

Piejie

Legacy Member
Doet hij mee? Vorige match deed hij allesinds niet mee...
Mja, misschien dat hij in de beker eens mag spelen.

Mako

Legacy Member
Piejie zei:
Doet hij mee? Vorige match deed hij allesinds niet mee...
Mja, misschien dat hij in de beker eens mag spelen.

dear god, are you serious? :lol:
Vorige keer deed hij wel mee, en is hij op het roma-forum tot man vd match verkozen. Kheb er zelfs nog een filmke van gepost waarin enkele mooie acties van hem voorkwamen. Selectief geheugenverlies?
En voor vnv weet ik niet, kzal is ff opzoeken.

edit: volgens de site van milan is hij niet opgesteld, en op de site van roma kan ik niet direct een opstelling vinden voor vnv.

Piejie

Legacy Member
Met de vorige match bedoel ik dus de laatste match. De match van vorig weekend dus. Dat lijkt me logisch. Nee, vanavond doet hij ook niet mee.

Over een minuut stilte gesproken :s
Wel zalig weer de Roma Hymne natuurlijk :music:

Piejie

Legacy Member
1-0, waarschijnlijk dus weeral Inter - Roma in de beker, het begint een gewoonte te worden. En de uitslag ook :p

Bontus

Legacy Member
2-1 voor Roma ondertussen.
HSV weer 1-1 gespeeld na eerst op voorsprong te zijn gekomen. Dit wordt een fantastisch record in het gelijkspelen.

Blackstone

Legacy Member
lol, 3 minuten voor affluiten stond Lyon nog 0-1 voor. Pijnlijk :p

Barcelona verliest op eigen veld van Zaragoza, ook behoorlijk pijnlijk als je het mij vraagt :)

Nuja, het zijn 'maar' bekerwedstrijden.

boivin

Legacy Member
holy crap ben nu naar match of the day aant kijken. ManU fenomenale goals, Ashley Cole verstapt zich redelijk vettige, zag er pijnlijk uit.

Mako

Legacy Member
Piejie zei:
Met de vorige match bedoel ik dus de laatste match. De match van vorig weekend dus. Dat lijkt me logisch. Nee, vanavond doet hij ook niet mee.

Over een minuut stilte gesproken :s
Wel zalig weer de Roma Hymne natuurlijk :music:

lol, die minuut stilte, kdacht ook van wtf? Niemand in het stadion stopte gewoon met juichen :p Lekkere slof van panucci op de lat trouwens (uit de draai)

en manchester weer prachtig gewonnen, niet eens moeite moeten doen om 4-0 te winnen.

de stukken die ik van marseille heb gezien (laatste kwartier 1e helft en laatste half uur) was OM echt wel veel beter dan lyon. Enorme druk, ribery speelde fantastisch :love: en ja, als de voorzetten beter waren geweest, had l'OM niet moeten wachten tot de laatste minuten om te winnen.

edit: idd, die blessure van cole zieter heel slecht uit. Zijn knie plooit naar de buitenkant :s dat kan echt niet gezond zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan