_DM_
Legacy Member
boivin zei:holy crap ben nu naar match of the day aant kijken. ManU fenomenale goals, Ashley Cole verstapt zich redelijk vettige, zag er pijnlijk uit.
Ook aan het zien.
Hoe onverdiend kan je als ploeg (in dit geval Newcastle) winnen ?







