Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Ik snap het écht ni hoe je zo'n speler kunt verdedigen...
Als je het op mij hebt (want dat veronderstel ik). Waar verdedig ik hem hier wel? Het gaat hier toch niet over Materazzi zijn speelstijl? Mijn post ging over het feit dat een speler rood kreeg na 7 minuten nadat hij een kopstoot tegen Materazzi gedaan had.
_DM_ zei:
Maar voor hem ? No way. Ik hoop dat iemand hem ooit zo aanpakt.
Toch grappig hoe je hem hetzelfde toewenst nadat je juist die wijze van spelen compleet veroordeeld hebt :)

_DM_

Legacy Member
Je hebt al meermaals laten blijken dat je een fan van hem bent.
En grappig ? So what, hij zou het verdienen.
Wil niet zeggen dat ik het goed keur, maar ik zou het zeker begrijpen moest iemand hem zo aanpakken.

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Je hebt al meermaals laten blijken dat je een fan van hem bent.
Ja, ik vind het een schitterende verdediger...

Ik zie hem dan ook zeer vaak spelen. En zie meer dan de usual YouTube filmpjes waar sommigen blijkbaar zich enkel op baseren.
_DM_ zei:
Wil niet zeggen dat ik het goed keur, maar ik zou het zeker begrijpen moest iemand hem zo aanpakken.
Als je zegt dat je het hoopt denk ik dat je het ook wel zal goedkeuren zeker...

_DM_

Legacy Member
Daarom dat zelfs veel Italianen hem haten ?
Me dunkt dat die nog veel meer van hem zien dan jij he...
Of nee, dat komt dan weer omdat hij bij Inter speelt zeker ?

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Daarom dat zelfs veel Italianen hem haten ?
:$

Waar zeg ik dat niemand hem haat? Of dat hij geliefd is bij iedereen?
Dat doet toch niks af van het feit dat ik het een schitterende verdediger vind?

_DM_

Legacy Member
Je zegt dat je hem zeer vaak ziet spelen en impliceert dat je er meer van af weet dan mensen die zich baseren op youtube-filmkes.
En daar antwoord ik dan op dat mensen die hem nog meer zien spelen hem niet moeten :)

Conclusie: Het is niet omdat je de competitie in italiê volgt dat je er meer van af weet :p

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Je zegt dat je hem zeer vaak ziet spelen en dat je er meer van af weet dan mensen die zich baseren op youtube-filmkes.
En daar antwoord ik dan op dat mensen die hem nog meer zien spelen hem niet moeten :)

Conclusie: Het is niet omdat je de competitie in italiê volgt dat je er meer van af weet :p
Conclusie: Ik heb nergens gezegd dat ik er meer van af weet. Dat zal je me niet horen beweren. Het enige dat ik gezegd heb is dat ik me op meer baseer dan enkel YouTube filmpjes om de mening te hebben dat hij een goede verdediger is. Dat was enkel bedoeld als voorbeeld daarvan.

En dat mensen hem niet moeten is inderdaad omdat hij keihard is. Ik koppel dat even los en kom tot de constatatie dat hij een zeer goede voetballer is (mensen die enkel naar YouTube filmpjes kijken kunnen dat niet concluderen, zij zien enkel 1 kant van Materazzi). Dat moet je toch kunnen, de zaken van elkaar loskoppelen?

_DM_

Legacy Member
Je impliceert het wel.
Wat heeft hard verdedigen trouwens te maken met goed kunnen voetballen ?
Ik kan ook hard verdedigen als ik wil, daarom ben ik nog geen goed voetballer he...
iemand half dood trappen vraagt geen techniek hoor.

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Wat heeft hard verdedigen trouwens te maken met goed kunnen voetballen ?
Ik kan ook hard verdedigen als ik wil, daarom ben ik nog geen goed voetballer he...
iemand half dood trappen vraagt geen techniek hoor.
Wel, dat bedoel ik nu toch al de hele tijd. Hij is een goede verdediger en niet enkel om de zaken die je in de YouTube filmpjes ziet. Hij is een goede verdediger omwille van vele andere zaken.

Dus ik ga volledig akkoord met het feit dat jij zegt dat keihard verdedigen alleen geen goede voetballer maakt...

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Tja, ik vind net dat een goeie verdediger zo'n dingen niet hoeft te doen.
Tja, dan moet jij mensen zoals Cantona, Rooney, Zidane, Keane blijkbaar ook niet hebben. Zij hoefden de dingen die zij al gedaan hebben ook niet te doen.

_DM_

Legacy Member
Zij zijn nooit in herhaling gevallen.
Rooney zal bvb ook 2 keer nadenken voor hij zijn voet nog eens neer plant in een speler z'n edele delen, Materazzi echter blijft maar verder doen met z'n aanslagen.
En spelers als Keane staan daar niet voor bekend, Materazzi wel.

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Materazzi echter blijft maar verder doen met z'n aanslagen.
O ja? Waarop baseer je dat? Wanneer is hij volgens jou dan wel nog eens over de schreef gegaan?
_DM_ zei:
En spelers als Keane staan daar niet voor bekend
Dan ken je de reputatie van Keano niet :s

Zeggen dat hij niet in herhaling gevallen is...

Gaan we eens de YouTube methode toepassen? Voer eens "Roy Keane" in :)

1ste pagina nog maar:

- "Roy Keane tackle on Neil Poynton in 1994"
- "Keane tackle which caused knee damage"
- "Animal!!!!!!!!!!"
- "A sick highfoot tackle from Keane"
- "Roy Keane losing his temper"
- "Roy Keane football hits"
- "Roy Keane the legend giving Viera abuse"

_DM_

Legacy Member
Piejie zei:
O ja? Waarop baseer je dat? Wanneer is hij volgens jou dan wel nog eens over de schreef gegaan?

Elke match tegen AC Milan, om maar iets te noemen.
En kom ni af met 'dat is een derby, daar is dat normaal'.

Dan ken je de reputatie van Keano niet :s

Zeggen dat hij niet in herhaling gevallen is...

Gaan we eens de YouTube methode toepassen? Voer eens "Roy Keane" in :)

Het enige van Keane dat ik kan vinden is dat hij iemand tackled, zich blesseert, de speler hem uitmaakt voor 'cheating scum' en dat hij 4 jaar later die kerel vuil terug pakt.
Ik vind echter geen compilaties van smerige aanslagen, raar.

edit: Dat van Viera, OHNOES :D:D:D
Een speler die een andere speler uit maakt, oh ramp!
Voor de rest is dat allemaal van één en hetzelfde incident.

edit2:

Plus de tackle op Neil Poynton in '94.

Dat maakt... 2 zware tackles op een carriére van... euhm even rekenen... 17 jaar.
Valt goed mee moet ik zeggen.

Piejie

Legacy Member
_DM_ zei:
Elke match tegen AC Milan, om maar iets te noemen.
En kom ni af met 'dat is een derby, daar is dat normaal'.
Ik meen me echt niks te herinneren uit die derby's de laatste keren, maar als je een voorbeeld hebt, geef het me maar :)
Je kan niet zomaar afkomen met "de derby's", als je niks van voorbeelden hebt hé.
_DM_ zei:
Het enige van Keane dat ik kan vinden is dat hij iemand tackled, zich blesseert, de speler hem uitmaakt voor 'cheating scum' en dat hij 4 jaar later die kerel vuil terug pakt.
Ik vind echter geen compilaties van smerige aanslagen, raar.
Je kan een paar compilatiefilmpjes vinden daar op de eerste pagina hoor. Tja, als jij zegt dat Roy Keane geen reputatie heeft op dat vlak. Sorry hoor...
_DM_ zei:
Dat maakt... 2 zware tackles op een carriére van... euhm even rekenen... 17 jaar.
Valt goed mee moet ik zeggen.
Als jij ervan overtuigd bent dat dit de enige 2 zware tackles zijn van Keane, je doet maar...

_DM_

Legacy Member
Doet dat er toe ?
Als je vindt dat dat het minder schandalig maakt,kom dan ook niet af met beelden van Roy Keane, meer dan tien jaar geleden he...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan