Exorikos zei:
Sergio Conceicao heeft al gevochten in Griekenland :'))))
****************************************************
Conceiçao vecht in de spelerstunnel
ma 25/02/08 - Sergio Conceiçao heeft een robbertje uitgevochten met Antonios Nikopolidis. De ervaren doelman had een strafschop van Conceiçao gestopt.
Sergio Conceiçao is nog geen maand aan de slag bij PAOK Saloniki, maar Griekenland kent zijn streken nu ook.
(Belga)
Na de match tegen Olympiakos ging hij op de vuist met de doelman van de tegenpartij en Griekse vedette Antonios Nikopolidis.
PAOK kreeg in de eerste helft een penalty, maar Conceiçao trapte die veel te zwak. Nikopolidis pakte de bal vrij makkelijk en kon het daarna niet laten om de gewezen Gouden Schoen wat te jennen.
Conceiçao hield zich bijzonder rustig op het veld, maar na de match werd het akkefietje voortgezet in de spelerstunnel.
Daar gingen de kemphanen op de vuist voor de ogen van een tv-camera. Voor beiden wacht nu wellicht een zware schorsing.
Als Standard-speler ging Conceiçao over de schreef door na een rode kaart zijn truitje in het gezicht van ref Vervecken te duwen. Het kostte hem een maandenlange schorsing.
*********************************************
Man toch
