Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|nfected

Legacy Member
We vergeten ook maar dat Sergio voor de wedstrijd had gezegd dat olympiakos niets voorstelt :)

boozeke

Legacy Member
hehe,amai,west-ham heeft een zwaar programma,week derna gaankik naar tottenham-west ham

Re@V0r

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ge moet azo nie zitten lachen,
trouwens tis wel die grijze keeper die hem aanviel hé :s

trouwens ie zat hem beetje uit te lachen, de idioot :s
op dit filpje is het beter te zien trouwens, die provocatie.

nikopolidis: ban for life :mad:

http://www.youtube.com/watch?v=RAzyObolQw0

ge ziet toch duidelijk op da filmke dat de sergio gewoon van da trapke glijdt en hem probeert vast te klampen aan nikopolidis :unsure:

KIA_Killer

Legacy Member
't is dat uwe Portugees vooral voor de match niks misdeed hé.
En erna nog minder hé :rolleyes:

Re@V0r

Legacy Member
nog een voetnootje omtrent de eduardo-blessure:

Gelukkig voor de speler van Arsenal greep fysiotherapeut Gary Lewin meteen na de blessure snel in. Hij zette de enkel meteen weer op de juiste plaats. Anders moest het been geamputeerd worden.

enorm veel geluk gehad dus blijkbaar :s

massief

Legacy Member
was da dus in 3de klasse ofzo, zonder professionele omkadering, voorgevallen wast nog heel wat erger geweest

KIA_Killer

Legacy Member
Re@V0r zei:
nog een voetnootje omtrent de eduardo-blessure:

Gelukkig voor de speler van Arsenal greep fysiotherapeut Gary Lewin meteen na de blessure snel in. Hij zette de enkel meteen weer op de juiste plaats. Anders moest het been geamputeerd worden.

enorm veel geluk gehad dus blijkbaar :s

Subtiel :lol:

S.conceiçao7

Legacy Member
puni zei:
Omdat-ie provoceert? Das dagelijke kost in voetbal kabouter. Ge zou dus denken dat die de maturiteit en ervaring heeft om zich daar over te zetten. Maar we weten allemaal (behalve jij dan) dat hij dat niet kan, en nooit zal kunnen. Khoop dat ze hem de rest vant seizoen schorsen, mooi einde van een carriere.

zevert niet. een heel seizoen schorsen, omdat nikopolidis HEM aanvalt :lol:

nee sergio zal wel nie veel blaam treffen , hij was opvallend braaf tijdens de match, en jah, kan hij er toch nie aan doen dat die grijze aap hem aanvalt nadien hé.


btw toffe sfeer daar blijkbaar in die tribune's, heb zowa youtube zitten afschuimen, amai hij zal daar nog e leuke tijd beleven.

Fabby

Legacy Member
Re@V0r zei:
nog een voetnootje omtrent de eduardo-blessure:

Gelukkig voor de speler van Arsenal greep fysiotherapeut Gary Lewin meteen na de blessure snel in. Hij zette de enkel meteen weer op de juiste plaats. Anders moest het been geamputeerd worden.

enorm veel geluk gehad dus blijkbaar :s

Alé, vroeg me altijd of dat wel ne goeie was, met al onze blessureleed die maar blijft duren voor sommige. Bij deze mag hij nog enkele jaartjes blijven :p

zweebee

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
zevert niet. een heel seizoen schorsen, omdat nikopolidis HEM aanvalt :lol:

nee sergio zal wel nie veel blaam treffen , hij was opvallend braaf tijdens de match, en jah, kan hij er toch nie aan doen dat die grijze aap hem aanvalt nadien hé.


btw toffe sfeer daar blijkbaar in die tribune's, heb zowa youtube zitten afschuimen, amai hij zal daar nog e leuke tijd beleven.

idd! en nog van heel dichtbij ook als em zijn schorsing in de tribunes uitzit ;)

souleH

Legacy Member
[TFL]Boozy;9783207 zei:
da slaagtnu op nx uw laatste zin.Alles voor de rest geefek u gelijk in, maar de laatse zin volg ik u ni in,arsenal ga dervoor,dus birmingham mag der dan toch ook voor gaan?:wtf: tis ni omda iemand van hun ene geblesseerd stampt, da ge u moet late verliezen eh

mja ge hebt wel gelijk eigenlijk
liet me een beetje te veel opgaan :p

Fabby

Legacy Member
Eduardo al uit hospitaal :) Is dat niet heel snel? Ok dat betekent nog niet dat hij kan lopen of whatever maar ik vind dat toch straf.

Vind het nog straffer dat dien Taylor geen extra ban krijgt tot nu toe? Zelfs Aliadiere kreeg een extra speeldag voor een akkefietje. Levenslange ban? Nee. Zware straf? Hell yeah.
Kword er werkelijk misselijk van hoe ze Taylor nu als slachtoffer bezien voor de schokkende ervaring, alsof het niet zijn eigen fout is en dat Eduardo hier er nog goed van afkomt. Deze samenleving is echt hilarisch soms zenne.

Nattefrost

Legacy Member
Amai Barça, een stuk of 25 doelkansen tegen 1 van Valencia: 0-1 voor Valencia tot in de 93e minuut ofzo, en dan toch 1-1. Niettemin een slechte uitgangspositie voor Barça in een match waar ze minstens 3-0 hadden moeten winnen. Een nederlaag voor het voetbal.

NemesisBE

Legacy Member
Catania AC Milan 1-1
55' Pato 0-1 , 63' Spinesi 1-1

Internazionale AS Roma 1-1
38' Totti 0-1 , 88' J. Zanetti 1-1
84' Mexès (ROM)

jippiii
Inter met 10 gespeeld na een uur, omdat alle wissels gebruikt waren en Maxwell zich blesseerde :] blij met dit gelijkspel!
en Milan mag precies Pato bedanken (weeral :D)

nog ffkes en we zijn kampioen :woohoo:

Romelus

Legacy Member
Lord Roel zei:
Catania AC Milan 1-1
55' Pato 0-1 , 63' Spinesi 1-1

Internazionale AS Roma 1-1
38' Totti 0-1 , 88' J. Zanetti 1-1
84' Mexès (ROM)

jippiii
Inter met 10 gespeeld na een uur, omdat alle wissels gebruikt waren en Maxwell zich blesseerde :] blij met dit gelijkspel!
en Milan mag precies Pato bedanken (weeral :D)

nog ffkes en we zijn kampioen :woohoo:

Nja, Pato idd weer onze held maar kvond ons gisteravond aanvallend onmondig .. Kaka was niet in zn beste doen. En Inter is imo al kampioen , niemand die hen kan bedreigen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan