Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fabby

Legacy Member
volderke89 zei:
Worden jullie maar weer italiaans kampioen , ik prefereer nog altijd CL :p En die winnen we toch;)

Zware uitspraak voor oude ventjes die aant hijgen waren een tijdje geleden :p

-Steve-

Legacy Member
volderke89 zei:
Worden jullie maar weer italiaans kampioen , ik prefereer nog altijd CL :p En die winnen we toch;)

Haha, het wordt dt jaar toch een Engels team hoor, bij voorkeur Man U.

Romelus

Legacy Member
Fabby zei:
Zware uitspraak voor oude ventjes die aant hijgen waren een tijdje geleden :p

Afspraak volgende week in een kolkend San Siro:p Pippo zal toeslaan en Fabby , jullie zullen het geweten hebben:D

Romelus

Legacy Member
Kaka speelt tot 2013 bij AC Milan
do 28/02/08 - AC Milan en al zijn supporters kunnen weer (even) op hun twee oren slapen. Sterspeler Kaka heeft zijn contract bij de Italiaanse topclub verlengd tot 2013.
Het vorige contract van Kaka liep tot 2011, met een jaarsalaris van om en bij de 6 miljoen euro. Hij verdiende daarmee al het meeste bij de club. Hoeveel hij door zijn contractverlenging extra zal verdienen, wil de club niet kwijt.

"Kaka is de beste voetballer van de wereld", zegt vicevoorzitter Galliani. "Hij heeft herhaaldelijk gezegd dat hij een symbool wil worden van onze club en hij voegt nu de daad bij het woord."

"Dit is het contract van zijn leven en ik hoop dat hij ook na 2013 blijft."

Kaka kreeg in 2007 zowel de Gouden Bal als de trofee van FIFA-Wereldvoetballer van het Jaar. Met tien goals was hij de drijvende kracht achter de Milanese Champions League-zege.

:applause::love::bow: schitterend gewoon!

Glor

Legacy Member
Idd, das nog eens hét voorbeeld van een ploegsymbool. Gewoon hét uithangbord van Milan zoals Henry dat was bij Arsenal, Gerrard bij Liverpool.

Time

Legacy Member
volderke89 zei:
Worden jullie maar weer italiaans kampioen , ik prefereer nog altijd CL :p En die winnen we toch;)
Not a chance imo. Milan is wel de enige ploeg die Europees al jaren doet wat het moet doen (elke andere topper liet het wel eens afweten), dus ik twijfel er niet aan dat er weer minstens een halve finale inzit. Maar de cl 2 keer op rij winnen is denk ik niet meer van deze tijd.

Nuja, die halve finale is genoeg om onze Europese reputatie te behouden.

Romelus

Legacy Member
Time^- zei:
Not a chance imo. Milan is wel de enige ploeg die Europees al jaren doet wat het moet doen (elke andere topper liet het wel eens afweten), dus ik twijfel er niet aan dat er weer minstens een halve finale inzit. Maar de cl 2 keer op rij winnen is denk ik niet meer van deze tijd.

Nuja, die halve finale is genoeg om onze Europese reputatie te behouden.

Ja da laatste is wel waar, maar ik zie buiten eventueel ManU nie in wie ons kan kloppen.. Engelse competitie is internationaal het hoogst aangeschreven(en terecht!) en Arsenal kan hen nie kloppen thuis . Als ACM klus volgende week klaart (waar ik ten stelligste van overtuigd ben) dan zijn ze imo torenhoog favoriet samen met ManU.

Nattefrost

Legacy Member
Veel van de ploegen die nu nog in de CL zitten kunnen op een goeie dag Milan kloppen, das het onvoorspelbare van een cup. Het is wel zo dat Milan het meest van alle ploegen lijkt te focussen op de CL, en dan verklein je die kans. Maar toch, als ze stoten op bv. een sterk Chelsea, een sterk Barça, een sterk Liverpool, dan kunnen ze evengoed eruit liggen. Vooral Barça kan naast United een te duchten tegenstander worden, als ze hun huidige trend verderzetten.

Fabby

Legacy Member
volderke89 zei:
Ja da laatste is wel waar, maar ik zie buiten eventueel ManU nie in wie ons kan kloppen.. Engelse competitie is internationaal het hoogst aangeschreven(en terecht!) en Arsenal kan hen nie kloppen thuis . Als ACM klus volgende week klaart (waar ik ten stelligste van overtuigd ben) dan zijn ze imo torenhoog favoriet samen met ManU.

Zware uitspraken. Gras is gras, een bal is een bal. Enkel de afmetingen van het veld kan je een beetje veranderen. Hebben jullie een kans? Zeker. Hoor je 100% zeker te zijn? Nope.

guRuh

Legacy Member
Wat is een contractverlenging nog waard in het voetbal anno 2008?
Milan verzekert zich op deze manier dat ze zeker nog geld gaan vangen voor Kaka, zo een kerel gaan ze toch niet transfervrij laten vertrekken?
Kaka zijn affiniteit met Milan lijkt mij ook niet zó verschrikkelijk groot, als Real/Chelsea hem een contract biedt dat het dubbele is van zijn loon bij Milan, ziet hij dat waarschijnlijk als een teken van God himself.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie niet liever dat Kaka bij Milan speelt, met Pato als maatje gaan die een mooie toekomst tegemoet :love:

showb1z

Legacy Member
guRuh zei:
Kaka zijn affiniteit met Milan lijkt mij ook niet zó verschrikkelijk groot, als Real/Chelsea hem een contract biedt dat het dubbele is van zijn loon bij Milan, ziet hij dat waarschijnlijk als een teken van God himself.

Dan zou hij al lang weg zijn. Real heeft hem anderhalf jaar proberen weglokken en in Spanje kunnen ze veel makkelijker hoge lonen betalen dan in Italië.

Idd, das nog eens hét voorbeeld van een ploegsymbool. Gewoon hét uithangbord van Milan zoals Henry dat was bij Arsenal, Gerrard bij Liverpool.

Maldini toch nog veel meer dan Kakà.

Saiko-G

Legacy Member
showb1z zei:
Dan zou hij al lang weg zijn. Real heeft hem anderhalf jaar proberen weglokken en in Spanje kunnen ze veel makkelijker hoge lonen betalen dan in Italië.

Het is niet alleen de speler die daar iets over te zeggen heeft he. Milan moest ook akkoord gaan met de transferprijs, en ik dacht dat daar het schoentje knelde.

Moest Milan geen bezwaar gemaakt hebben, was Kaka idd al weg. Clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer in het voetbal.

Blackstone

Legacy Member
Saiko-G zei:
Clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer in het voetbal.
Het bestaat zeker nog maar is gewoon minder talrijk aanwezig. Ik denk niet dat bvb Maldini, Giggs, Scholes, Carragher,... ooit vrijwillig hun club zouden verlaten om ergens anders meer te verdienen. Remember Gerrard die enkele jaren geleden einde contract was en bij Chelsea de best betaalde voetballer van Engeland kon worden. Zo zijn er nog heel wat voorbeelden, zelfs bij 'kleinere' teams.

Maar dan hebt ge natuurlijk nog een massa spelers van het type Wes Brown :puke:

Romelus

Legacy Member
showb1z zei:
Dan zou hij al lang weg zijn. Real heeft hem anderhalf jaar proberen weglokken en in Spanje kunnen ze veel makkelijker hoge lonen betalen dan in Italië.



Maldini toch nog veel meer dan Kakà.

Maldini is 15 jaar ouder dan Kaka en is Italiaan , niet opgaande vergelijking dus..

Tsommy

Legacy Member
Blackstone zei:
Maar dan hebt ge natuurlijk nog een massa spelers van het type Wes Brown :puke:

Wat is er mis mee hij wilt een vaste waarde in een ploeg worden en meer verdienen en dat zal niet lukken bij Man u. Als je je ergens niet goed voelt moet je andre oorden opzoeken hé. Dat doen mensen in het dagelijks leven ook met hun werk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan