Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piejie

Legacy Member
volderke89 zei:
Maldini is 15 jaar ouder dan Kaka en is Italiaan , niet opgaande vergelijking dus..
Het is toch geen vergelijking? :unsure:

De vraag gaat over wie het "symbool" van de club is.

Romelus

Legacy Member
Piejie zei:
Het is toch geen vergelijking? :unsure:

De vraag gaat over wie het "symbool" van de club is.

En ik wil duidelijk maken dat ge als jonge speler al moeilijk als symbool kan worden aanzien. Tuurluk is Paolo een symbool , hij heeft heel zn leven bij Milan gespeeld. Maar Kaka is nog niet zo heel lang profvoetballer en kan nog uitgroeien tot symbool ..

marre_man

Legacy Member
tommy_vercetti zei:
Wat is er mis mee hij wilt een vaste waarde in een ploeg worden en meer verdienen en dat zal niet lukken bij Man u. Als je je ergens niet goed voelt moet je andre oorden opzoeken hé. Dat doen mensen in het dagelijks leven ook met hun werk.

Het eerste zal niet lukken bij Man Utd, akkoord (tenzij een blessure weer). Ook al mocht hij de laatste jaren veel opdraven. Maar of hij meer kan verdienen elders? Hij vraagt 120.000euro/week (hij kan 80.000 krijgen); (bijna) evenveel als Rooney, Tevez,.. Dat is een reden zoeken om te vertrekken en dat na dat Man Utd hem zoveel kansen en tijd heeft gegeven. Ze konden evengoed zeggen: Wes, je bent 20 en we zien het niet in jou en laten hem nooit meer opdraven. Dan lag zijn waarde van nu veel lager en had hij nooit een contract zoals nu kunnen verdienen. Ik bedoel maar; respect moet van beide kanten komen.

Piejie

Legacy Member
volderke89 zei:
En ik wil duidelijk maken dat ge als jonge speler al moeilijk als symbool kan worden aanzien. Tuurluk is Paolo een symbool , hij heeft heel zn leven bij Milan gespeeld. Maar Kaka is nog niet zo heel lang profvoetballer en kan nog uitgroeien tot symbool ..
Idd, daarmee zeg jij het toch ook? Maldini is het symbool van Milan. Exact wat showb1z zei dus.

Wesdude

Legacy Member
marre_man zei:
Het eerste zal niet lukken bij Man Utd, akkoord (tenzij een blessure weer). Ook al mocht hij de laatste jaren veel opdraven. Maar of hij meer kan verdienen elders? Hij vraagt 120.000euro/week (hij kan 80.000 krijgen); (bijna) evenveel als Rooney, Tevez,.. Dat is een reden zoeken om te vertrekken en dat na dat Man Utd hem zoveel kansen en tijd heeft gegeven. Ze konden evengoed zeggen: Wes, je bent 20 en we zien het niet in jou en laten hem nooit meer opdraven. Dan lag zijn waarde van nu veel lager en had hij nooit een contract zoals nu kunnen verdienen. Ik bedoel maar; respect moet van beide kanten komen.

Zijne agent maakt zijn kop ook zot. Spijtig dat die mannen tegenwoordig het hele spel runnen.

Nattefrost

Legacy Member
Wes mag United op zijn blote knietjes bedanken. Hij heeft enorm veel speelminuten gekregen bij de dominante ploeg in de PL van de laatste 15 jaar. Eigenlijk veel meer dan zijn kwaliteiten rechtvaardigen. Hij mocht een rol spelen in het grote succesverhaal, wat wil je nog meer als voetballer? Mss dat hij voelt dat zijn basisplaats in de toekomst in het gedrang komt, ik snap wel dat hij dan naar een iets minder grote ploeg trekt. Maar als hij het om het geld doet vind ik het maar triestig, precies of hij is nu al geen miljonair.

souleH

Legacy Member
daar krijg ik het dus van e
meneer verdient wss 50 000+ per week, en die is daar nie content mee ?
nigga please...

-Draco-

Legacy Member
Hij verdient momenteel 30k pond per week, en heeft een contractvoorstel van 40k pond afgewezen...
Komaan, dat zijn hallucinante bedragen :/

Blackstone

Legacy Member
Wes Brown zou ManU enorm dankbaar moeten zijn voor alle kansen die ze hem gegeven hebben. Hij heeft vaak het vertrouwen gekregen ondanks zijn toch eerder beperkte kwaliteiten voor een absolute topploeg (damn, dit doet pijn :p ). Fergie laat opnieuw zijn vertrouwen in hem blijken en biedt hem een verbeterd contract aan, en in plaats van dankbaar te zijn reageert hij als een egoïstische klootzak. Ook maar belachelijk dat hij het op zijn agent steekt, uiteindelijk is hij toch diegene die het voor het zeggen heeft. Het gaat hem duidelijk niet om het aantal speelminuten maar puur om het geld. Resultaat is dat m ManU mag verlaten en ik kan mij niet voorstellen dat hij ergens anders meer gaat verdienen. Gegokt en verloren :woohoo:

marre_man

Legacy Member
Het valt mij op dat de bedragen voor zijn nieuw contract ver uiteen lopen

"Wes Brown's Manchester United future is on a knife-edge after Alex Ferguson hit out at his contract demands. Brown, 28, wants £65,000 a week to sign a new deal but has been offered £10,000 less."

Heb ook al nog hoger gelezen..

Fabby

Legacy Member
Mja ge weet wat ze zeggen: poor men want to be rich, rich men want to be king and a king just wants everything. Hebzucht ligt in de natuur van de mens... Wat niet wil zeggen dat ik jullie niet gelijk geef hoor, enorm ondankbaar. Maar bezie het zo, dat op zich al hoog loontje komt nu vrij voor misschien iemand die het wel waard is om zo'n dik loonbriefje elke week te ontvangen.

-Draco-

Legacy Member
de mensen die het verdienen om zo'n hoog loon te krijgen krijgen het allerminst.

Dan heb ik het over mensen die zich puur inzetten voor een andere, dan denk ik aan welzijnzorgers, brandweermannen, redders...

Geen jaenet da op het plein wa tegen een balleke trapt imho :unsure:

Piejie

Legacy Member
Waarom kijk je dan naar voetbal als het toch maar ******** zijn die tegen een bal trappen op een plein?

Fabby

Legacy Member
-Draco- zei:
de mensen die het verdienen om zo'n hoog loon te krijgen krijgen het allerminst.

Dan heb ik het over mensen die zich puur inzetten voor een andere, dan denk ik aan welzijnzorgers, brandweermannen, redders...

Geen jaenet da op het plein wa tegen een balleke trapt imho :unsure:

Die janetten moeten wel genoeg verdienen om op hun 40ste rond te zijn. Lopen grote risico's een 2de rangs voetballer te blijven zoals miljoenen anderen.
Moeten fysiek meer afzien dan de meesten hier.
Lopen elke training en match risico's zich te blesseren en hun carrière in rook te zien opgaan. (Eduardo nog maar net)
Verdienen ze veel? Ja, mss zelfs iets teveel. Verdienen ze daarom minder respect? Nee.
Hun lonen zijn enkel de uitkomst van de "markt". Dus betekent dat er veel vraag is naar hun kwaliteiten. Het is een spijtige zaak dat we van de startlijn niet even veel talent hebben als de rest, maar dat is nu eenmaal zo. Uiteindelijk krijgen ze niet zo'n lonen omdat ze het enkel eisen, eist gij het anders ne keer in een mailtje naar 1 of ander topclub.

Verder is het een feit dat onze maatschappij zich blind staart op loonarbeid en helemaal niet op schaduwarbeid zoals vrijwilligerswerk en vrouwen die het huis proper houden, maar daar kunnen we niet een hoopje spelers voor verantwoordelijk houden, enkel de maatschappij op zich. Of spendeert gij al uw tijd voor kindjes in Afrika?

Mcar

Legacy Member
Cartek zei:
precies of die niet meer kunnen gaan werken als hun voetbalcarriere erop zit.
Als uw knieën kapot zijn of andere gewrichten ga je zeker geen gewone job meer kunnen uitoefenen. Ook moet je een opleiding gehad hebben hé. Veel voetballers hebben geïnvesteerd in hun voetbalcarrière en niet in hun studies.

showb1z

Legacy Member
Saiko-G zei:
Het is niet alleen de speler die daar iets over te zeggen heeft he. Milan moest ook akkoord gaan met de transferprijs, en ik dacht dat daar het schoentje knelde.

Moest Milan geen bezwaar gemaakt hebben, was Kaka idd al weg. Clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer in het voetbal.

Als ne speler echt weg wil kunt ge die toch nooit houden. Kakà heeft vorig jaar zijn contract verlengd tot 2011 en nu tot 2013. Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij voor de rest van zijn carrière bij ACM wil blijven en dat hij graag kapitein zou worden.
Toch ni zo onvoorstelbaar dat hij gewoon echt graag bij ACM speelt.

Piejie

Legacy Member
"PAS GELUKKIG ALS EDUARDO WEER SCOORT"

Martin Taylor, de Birmingham-verdediger
die met een wilde tackle het been van
Arsenal-speler Eduardo brak, zal pas
gelukkig zijn als die weer scoort. Dat
zei hij na een bezoek aan Eduardo.

"Ondanks de taalbarrière heb ik Eduardo
kunnen duidelijk maken dat ik dit niet
met opzet heb gedaan. Ik heb hem ook
een spoedig herstel gewenst. Ik denk
dat hij blij was om mij te zien."

Eduardo is negen maanden out. "De bles-
sure is echt vreselijk, maar zulke din-
gen gebeuren nu eenmaal in het voetbal.
Ik zal opgelucht zijn als hij weer voor
Arsenal en Kroatië kan aantreden."

Jarexx

Legacy Member
ze blijven maar spreken van een wilde tackle terwijl ik het eigenlijk maar een gewone tackle vond. Eduardo heeft gewoon enorm veel pech gehad. Wel mooi van taylor dat hij eduardo gaat bezoeken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan