Piejie
Legacy Member
Het is toch geen vergelijking?volderke89 zei:Maldini is 15 jaar ouder dan Kaka en is Italiaan , niet opgaande vergelijking dus..

De vraag gaat over wie het "symbool" van de club is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toch geen vergelijking?volderke89 zei:Maldini is 15 jaar ouder dan Kaka en is Italiaan , niet opgaande vergelijking dus..

Piejie zei:Het is toch geen vergelijking?
De vraag gaat over wie het "symbool" van de club is.
tommy_vercetti zei:Wat is er mis mee hij wilt een vaste waarde in een ploeg worden en meer verdienen en dat zal niet lukken bij Man u. Als je je ergens niet goed voelt moet je andre oorden opzoeken hé. Dat doen mensen in het dagelijks leven ook met hun werk.
Idd, daarmee zeg jij het toch ook? Maldini is het symbool van Milan. Exact wat showb1z zei dus.volderke89 zei:En ik wil duidelijk maken dat ge als jonge speler al moeilijk als symbool kan worden aanzien. Tuurluk is Paolo een symbool , hij heeft heel zn leven bij Milan gespeeld. Maar Kaka is nog niet zo heel lang profvoetballer en kan nog uitgroeien tot symbool ..
marre_man zei:Het eerste zal niet lukken bij Man Utd, akkoord (tenzij een blessure weer). Ook al mocht hij de laatste jaren veel opdraven. Maar of hij meer kan verdienen elders? Hij vraagt 120.000euro/week (hij kan 80.000 krijgen); (bijna) evenveel als Rooney, Tevez,.. Dat is een reden zoeken om te vertrekken en dat na dat Man Utd hem zoveel kansen en tijd heeft gegeven. Ze konden evengoed zeggen: Wes, je bent 20 en we zien het niet in jou en laten hem nooit meer opdraven. Dan lag zijn waarde van nu veel lager en had hij nooit een contract zoals nu kunnen verdienen. Ik bedoel maar; respect moet van beide kanten komen.
). Fergie laat opnieuw zijn vertrouwen in hem blijken en biedt hem een verbeterd contract aan, en in plaats van dankbaar te zijn reageert hij als een egoïstische klootzak. Ook maar belachelijk dat hij het op zijn agent steekt, uiteindelijk is hij toch diegene die het voor het zeggen heeft. Het gaat hem duidelijk niet om het aantal speelminuten maar puur om het geld. Resultaat is dat m ManU mag verlaten en ik kan mij niet voorstellen dat hij ergens anders meer gaat verdienen. Gegokt en verloren 
-Draco- zei:de mensen die het verdienen om zo'n hoog loon te krijgen krijgen het allerminst.
Dan heb ik het over mensen die zich puur inzetten voor een andere, dan denk ik aan welzijnzorgers, brandweermannen, redders...
Geen jaenet da op het plein wa tegen een balleke trapt imho![]()
Fabby zei:Die janetten moeten wel genoeg verdienen om op hun 40ste rond te zijn.
Als uw knieën kapot zijn of andere gewrichten ga je zeker geen gewone job meer kunnen uitoefenen. Ook moet je een opleiding gehad hebben hé. Veel voetballers hebben geïnvesteerd in hun voetbalcarrière en niet in hun studies.Cartek zei:precies of die niet meer kunnen gaan werken als hun voetbalcarriere erop zit.
Saiko-G zei:Het is niet alleen de speler die daar iets over te zeggen heeft he. Milan moest ook akkoord gaan met de transferprijs, en ik dacht dat daar het schoentje knelde.
Moest Milan geen bezwaar gemaakt hebben, was Kaka idd al weg. Clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer in het voetbal.