makila
Legacy Member
Door zijn rugproblemen is hij niet meer in vorm (Een beetje logisch) en heeft hij geen matchritme meer. Echter als je dan ligt te verkondigen dat je de Masters gaat winnen dan krijg je dit natuurlijk.
Hij heeft natuurlijk wél een héél goed jaar gehad. Hij heeft in 2017, NA Ronny, de meeste punten gepakt op de wereldranglijst, en dat is alles behalve slecht te noemen.
Het is ook altijd gemakkelijker om eens een topjaar (2017) te hebben dan te bevestigen. Dus we shall see of hij mentaal sterk kan blijven en in 2018 doorkan gaan op het elan (of niet).
Hij heeft natuurlijk wél een héél goed jaar gehad. Hij heeft in 2017, NA Ronny, de meeste punten gepakt op de wereldranglijst, en dat is alles behalve slecht te noemen.
Het is ook altijd gemakkelijker om eens een topjaar (2017) te hebben dan te bevestigen. Dus we shall see of hij mentaal sterk kan blijven en in 2018 doorkan gaan op het elan (of niet).


iemand gezien? Dan moet ie toch enorm slecht gespeeld hebben, ni?