Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

makila

Legacy Member
Door zijn rugproblemen is hij niet meer in vorm (Een beetje logisch) en heeft hij geen matchritme meer. Echter als je dan ligt te verkondigen dat je de Masters gaat winnen dan krijg je dit natuurlijk.

Hij heeft natuurlijk wél een héél goed jaar gehad. Hij heeft in 2017, NA Ronny, de meeste punten gepakt op de wereldranglijst, en dat is alles behalve slecht te noemen.
Het is ook altijd gemakkelijker om eens een topjaar (2017) te hebben dan te bevestigen. Dus we shall see of hij mentaal sterk kan blijven en in 2018 doorkan gaan op het elan (of niet).

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Spijtig dat ik vaak in slaap ben gevallen tijdens brecel zen match
emoji20.png


Nu trump aan het kijken, eerst frame al top.

Edit: eerste frames was trump zeer goed, nu liang die serieus aant spelen is met twee ferme centuries.

Bompaization

Legacy Member
4-0 mid session

Ik heb compassie met Fu

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk

makila

Legacy Member
Ronny: 'Of ik goed was? Ik voelde me alvast héél erg slecht. Ik was héél ziek en voelde me absoluut verschrikkelijk belabberd! Ik heb dan maar puur op gevoel gespeeld zonder nadenken.'

Je hebt Ronny en daarachter 15 sukkelaars. Dat klinkt hard maar Ronny verliest alleen van zichzelf. Hendry is misschien qua karakter de beste ooit, maar Ronny is puur qua talent de beste ooit. Amen. :)

AreVee

Legacy Member
Ik zou die man zooo graag nog een paar records van Hendry zien afsnoepen, te beginnen met het aantal wk titels.

Pinkman

Legacy Member
O'Sullivan tjongejonge :lol:

trouwens waarom geraak ik bijna nooit op de laatste pagina van dit topic? enorm vervelend.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Vergeten kijken :( iemand gezien? Dan moet ie toch enorm slecht gespeeld hebben, ni?

Pinkman

Legacy Member
Dan heb je de afgelopen twee, drie jaar toch het snooker niet echt gevolgd?

Ronnie toch..

GETHEZ

Legacy Member
Pinkman zei:
Dan heb je de afgelopen twee, drie jaar toch het snooker niet echt gevolgd?

Ronnie toch..

Niet meer zo nauw...

Eerste keer dat ik hem bezig zie...

Maar volledige toernooien volgen doe ik niet echt meer

Pinkman

Legacy Member
Ik ken hem ook nog maar sinds twee seizoenen geleden, toen hij de Shanghai Masters heeft gewonnen en op het WK de kwartfinale haalde. Zeker een speler die de moeite waard is om naar te kijken, mag van mij zelfs deze Masters winnen nu Ronnie eruit ligt.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Amai. Mooie remonte van Wilson! Dit had ik ni verwacht. Voor de HF wou k nog posten dat ik men geld op Trump ging zette als winnaar van de masters

makila

Legacy Member
Zo zie je dat de top dicht bij elkaar ligt. Iedereen kan van iedereen winnen. Het hangt dan soms van 1 bal af. En van net dat tikkeltje geluk of ongeluk. Enkel Ronny op topniveau is onklopbaar maar daarnaast weet je het nooit :)


Allen klopt na Brecel en O Sullivan nu ook Higgins. Volgens mij gaat die de Masters ook gewoon winnen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan