Archief - De grote snooker/biljart/pool thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

makila

Legacy Member
Ronny ondertussen in de finale. Waarschijnlijk weer tegen Murphy. (Of Day)

makila

Legacy Member
Potte aan 100 procent die laatste 5 frames. (Niet 99 procent, gewoon 100 procent)

Dan mag je wel zeggen dat er een gebrek is aan talent bij de jongeren waardoor de oude garde al 15-20 jaar aan de top staat (Dat klopt ergens wel), maar ik denk dat eender welk talent ter wereld vandaag gewoon een pak rammel had gekregen van Ronny. Als die zijn dagje heeft dan speelt hij als god. Ongelooflijk hoe goed hij is (bij momenten).

Ruben666

Legacy Member
makila zei:
Potte aan 100 procent die laatste 5 frames. (Niet 99 procent, gewoon 100 procent)

Bíjna 100% hé (hij mist bv. de gele in het laatste frame).

3 Rankingtitels binnenrijven in (nog geen) 2 maanden is overigens een prestatie die een mens niet ieder seizoen kan gadeslaan :crazy:.

Bompaization

Legacy Member
Murphy heeft nochthans een paar héél mooie shots gedaan, maar "The Rocket" was gewoon ongaakbaar, het minste foutje en je kan het vergeten als hij in topvorm is.

brandon_

Legacy Member
Ook al heb ik het niet zo voor de persoon O'Sullivan, een groter talent dan hem is er toch echt wel nooit geweest in het Snooker hoor.

Pinkman

Legacy Member
Ronnie is gewoon de allerbeste snookerspeler ooit, ik durf er mijn hand voor in 't vuur steken dat we zo iemand in de toekomst niet meer gaan zien. Snooker zal nooit meer hetzelfde zijn wanneer hij ooit stopt.

Zijn palmares is gewoonweg indrukwekkend en toch durf ik mij soms afvragen hoe het er zou uitzien mocht hij vanaf het begin van zijn carrière altijd voor zijn sport heeft geleefd.

mcgrave

Legacy Member
Lol den Ronnie effe tijdens de match een powernapke doen
emoji851.png

Pinkman

Legacy Member
Aangename kennismaking met Cao. Onbegrijpelijk dat die vent maar 64 of 66 staat, maar die zal wel snel stijgen als hij zo blijft spelen.

Judd Trump zich gisteren trouwens een slechte verliezer getoond. Klaagde over het feit dat Cao te traag zou spelen, wat natuurlijk zever is. Ben sowieso al geen fan van de snookerspeler Trump.

AreVee

Legacy Member
In de finale wel kans na kans gehad Cao, had er oprecht medelijden mee, voorlaatste frame (als hij won won hij de match) twee-drie grote kansen gehad om roze te potten en een paar halve, en dan nog zwart gemist die maakbaar was ook. Jammer jammer.

Pinkman

Legacy Member
Klopt, maar dat is mede door het gebrek aan ervaring in zo'n situaties. Robertson toonde ook oprecht zijn medeleven met Cao en zei dat hij vandaag de betere speler was.

Met een beetje meer ervaring had hij gewonnen, soit we zullen er sowieso nog wel van horen.

makila

Legacy Member
Hij staat nu 55ste na zijn goed toernooi, in de top-64 aldus en dat is belangrijk voor zijn tourkaart. Maar inderdaad erg jammer, hij had het toernooi kunnen en moeten winnen, maar gebrek aan ervaring deed hem dood.

makila

Legacy Member
Brecel voor het eerst dit seizoen niet doorheen de kwalificaties. Niet echt verrassend. Leek me niet in vorm door gebrek aan training wegens zijn schouder.

Verliest ook veel punten omdat hij de finale haalde in Duitsland 2 jaar geleden. En zakt 4 plaatsen naar 15.

Ik maak me wel weinig zorgen voor zijn ranking dit en volgend jaar. Na Duitsland 2 jaar geleden draaide het 1.5 jaar lang niet goed bij Brecel dus vanaf nu heeft hij amper punten te verdedigen tem 2019.

Maar ik hoop wel dat hij zijn blessure te boven komt want zwakke prestaties nu , worden vanaf 2019 wel zwaar afgestraft. ..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Tijd voor de masters. Net een weekske verlof dus ga wel een beetje proberen volgen! Benieuwd wat brecel ga presteren ^^

Edit: haha Williams ligt snooker, denkt eerst 3min na en peert dan uit niets de witte gelijk zot tege den band, raakt zwart eerst... nu mag de ref 4 rode en zwart juist gaan leggen
emoji28.png
blijkt erna nogcdat Williams de witte nog in zen zak had zitten omdat hem geen zin had nog is te proberen :”D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Ai ai Selby al naar huis. Spannende match! Selby die zen laatste rode mist nadat hem ne schone break had samen gespeeld. Echt om uw keu van op te frete

makila

Legacy Member
Ja jammer, Selby had dit moeten winnen maar zo zie je dat het wel dicht op elkaar zit. Het hangt soms van details af wie wint in de top-16.

Straks moet Brecel spelen. Hij had een grote mond eerder deze week. Natuurlijk komt hij naar de Masters om te winnen. Als je op voorhand al zegt en denkt van: Ik heb geen kans, dan win je dit niet.

Maar hij spreekt wel voor zijn beurt. Als hij straks niet wint tegen Allan dan is hij de xxx.

AreVee

Legacy Member
Achja het is een iets anders dan: Ja normaal zijn die en die en die wel beter maar we doen ons best.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan