Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Idd.Glor zei:(trouwens zalig om op Holland te kijken, kheb mij kapot gelachen"ja ok allemaal leuk dat Sneijder geknuffeld wordt op zijn verjaardag maar wie knuffelt Van Bronckhorst? Wie? Moet ik het dan gaan doen??"
)

Xarius zei:Kan ik ergens de hoogtepunten bekijken?![]()

Het zal dan aan de scheids zijn om een goede beoordeling te maken zeker. Of misschien het spel stilleggen en verzorgers de toestemming geven die speler te behandelen, maar da's ook weer moeilijk tijdens een aanvalsfase van de andere ploeg terwijl die geen fout begingen. Geen gemakkelijke fases voor een scheidsrechter zoiets.pina zei:maar stel nu dat iemand geblesseerd van het veld rolt in een aanvallende fase en binnen dezelfde fase een speler op die manier 30 seconden lang 'buitenspel' staat en blijft wachten op de bal... lijkt me ook niet echt fair.

law 11.11 in the rulebook - under advice to referees. "A defender who leaves the field during the course of play and does not immediately return must still be considered in determining where the second to last defender is for the purpose of judging which attackers are in an offside position," he says. "Such a defender is considered to be on the touch line or goal line closest to his or her off-field position. A defender who leaves the field with the referee's permission (and who thus requires the referee's permission to return) is not included in determining offside position."
De twijfel aan de geldigheid van het doelpunt dat Ruud van Nistelrooy maakte in de eerste helft van Nederland - Italië (3-0) is onterecht. "Het was een zuiver doelpunt", zei Henk van Ettekoven, preses van de spelregelcommissie van de KNVB.
In de spelregels staat dat een verdediger een aanvaller van de tegenpartij niet in buitenspelpositie kan brengen door zich terug te trekken achter zijn eigen doellijn. Panucci werd weliswaar door zijn eigen doelman over de lijn gewerkt, maar hij keek daarna hoe de aanval zich ontwikkelde. Hij had tijd genoeg om terug in het veld te komen, maar deed dat bewust niet. Kortom: Een zuiver doelpunt." Volgens Van Ettekoven betreft het geen nieuwe regel. "Hij bestaat al jaren, maar deze situatie komt zelden voor."
als al die pro's zeggen dat het wel offside is dan zal het wel offside zijn 
bartreligion zei:Was geen buitenspel omdat een verdediger geen speler in buitenspel positie mag brengen door over de achterlijn te gaan lopen. Wat eigenlijk erg logisch is, anders kan bv. de keeper gewoon net achter de doellijn gaan staan is het altijd buitenspel.

