Vraag me af, mss zou dit wel een en ander oplossen:
FP en Quali, iedereen met dezelfde band. Een speciale quali band.
En dan, surprise, 2 of 3 bandensoorten voor de race, die niet op voorhand kenbaar zijn gemaakt. Die ze dus pas kennen op zondag vlak voor de race. En waarbij ze dan dus moeten beslissen op welke band ze starten.
"Voila jongens, vandaag de SS en de H. Doe er iets mee."

Dan kunnen ze geen FP stints doen met die banden om ze te testen en om al op vrijdag hun strategie voor zondag klaar te hebben.
Enige probleem is dat ze op den duur ook wel weten welke band wat doet, dus moeten ze mss gewoon verschillende compounds SS, S, M en H maken. 3 soorten softs bv, en niet zeggen dewelke de teams krijgen. Al zal dat mss te kostelijk zijn.