Archief - FIA Formula 1/2/3 2020 - Winterstop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RiCOManiaC

Legacy Member
Perez vertrekt alsnog bij Racing Point. Heeft het zopas aangekondigd via social media.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

RiCOManiaC

Legacy Member
Dat is idd allesbehalve een bevestiging want Szafnauer verklaarde eerder vandaag dat Vettel niet echt in beeld is geweest

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

RiCOManiaC

Legacy Member
Russell zou ook nog kunnen ze. Claire is weg bij Williams dus zijn contract kan nu mss open gebroken worden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

makila

Legacy Member
jeltex zei:
Perez lijkt me dus vooral de no brainer voor Racing Point voor volgend seizoen. Of dat zou hij toch gewoon moeten zijn als je kijkt naar de prestaties.
En Perez mag dus oprotten. Een No brainer hé!

_Pe_ zei:
Maar ze zouden bbij RB wel eens mogen toegeven dat Albon ook te kort schiet. Er moeten toch betere piloten te vinden zijn denk ik zo
Perez als vervanger van Albon? (die wordt buitengeschot voor Vettel).

sink

Legacy Member
Rode safety car

LJ7nIZu.jpg

FlatSix

Legacy Member
Er heeft effectief een Fin gegokt op het podium in Monza, met 20 cent, winst: €33k...

Nesjamag

Legacy Member
Vraag mij af of we over paar jaar nog een swap gaan zien tussen Vettel en Hamilton.

Hamilton voor Brits Aston Martin.
Vettel voor Duits Mercedes.

Shaddix

Legacy Member
sink zei:
Vreemd, een rode Mercedes :unsure:
Kunnen ze gewoon niet een Ferrari SF90 Stradale als safety car inzetten? Die heeft alvast al wat meer pk's dan de huidige Merc safety car :) (1000 pk vs 585 pk)

Mercedes zal wel erg veel geld betalen om elke race de SC te mogen zijn.

Hit Hard

Legacy Member
Wel erg voor Perez. Het is gewoon de betere rijder dan Stroll, maar er dan uit moeten omdat papa Stroll het team gekocht heeft. Ik zou er wel statistieken willen bijhalen, maar naar mijn gevoel is dat niet eens nodig. Het zou zomaar kunnen dat Stroll meer podiums heeft, maar elk podium van Stroll wat ik mij kan herinneren heeft ie eigenlijk gewoon chance gehad met uitvallers of safety cars. Perez is redelijk consistent, en meestal ook rapper dan Stroll.

marcel zei:
Is de GP op Mugello echt de 1000e voor Ferrari? Ik wist dat de 1000e eraan kwam, maar ik wist niet dat dat juist op Mugello is. Dat is wel mooi gedaan van de kalendermakers dan.

vloet

Legacy Member
Ben content dat Vettel erin blijft. En bij een competitief team. Ik heb niets tegen Perez, maar moest die geen zitje meer vinden, ik zou 'm ook niet vreselijk missen ofzo.

Cerulean

Legacy Member
Nesjamag zei:
Vraag mij af of we over paar jaar nog een swap gaan zien tussen Vettel en Hamilton.

Hamilton voor Brits Aston Martin.
Vettel voor Duits Mercedes.

Geloof je dat nu zelf? Dan mag Vettel zich toch herpakken want hij rijdt al 2 jaar als een natte dweil. Zijn lichaamstaal spreekt ook boekdelen en in interviews merk je dat hij veranderd is. En dat is niet sinds de Ferrari van dit jaar, want het was vorig jaar ook al aan de gang. Volgens mij heeft Mercedes nul interesse in Vettel, of toch als leider van een rijdersduo.

Edit: hopelijk kan hij zich bij Racing Point volledig resetten. Misschien is Ferrari voor hem te "toxic" geworden.

vloet

Legacy Member
't Is idd al langer dat Vettel een heel verslagen lichaamstaal heeft. Logisch ook. Ik wil 'm vooral terug in een goeie mood zien. In 't verleden kwam hij toch steeds over als een goedlachse, down to earth dude die je niet snel zou zien opgeven. Hopelijk vindt hij die vorm terug bij Aston.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan