Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar, want zie nog niks op Reddit ?marcel zei:Maakt plaats voor Vettel, ook bevestigd
Vreemd, een rode Mercedesmarcel zei:https://www.motorsportweek.com/2020/09/09/safety-car-to-be-red-at-mugello-as-ferrari-tribute/
Hopelijk een SC, dan zien we toch een rode wagen op kop in de 1000ste GP voor Ferrari.

(1000 pk vs 585 pk)En Perez mag dus oprotten. Een No brainer hé!jeltex zei:Perez lijkt me dus vooral de no brainer voor Racing Point voor volgend seizoen. Of dat zou hij toch gewoon moeten zijn als je kijkt naar de prestaties.
Perez als vervanger van Albon? (die wordt buitengeschot voor Vettel)._Pe_ zei:Maar ze zouden bbij RB wel eens mogen toegeven dat Albon ook te kort schiet. Er moeten toch betere piloten te vinden zijn denk ik zo

Tja. Ik vind het jammer voor Perez maar het is eigenlijk gedaan met de toxic Mexicanen die voortdurend de social media van RP en de teamgenoten van Perez terroriseren.marcel zei:In Mexico zijn ze less than pleased
https://www.dropbox.com/s/94ix6ro4wbxqjy4/Screenshot_20200909-211618.png?dl=0
sink zei:Vreemd, een rode Mercedes
Kunnen ze gewoon niet een Ferrari SF90 Stradale als safety car inzetten? Die heeft alvast al wat meer pk's dan de huidige Merc safety car(1000 pk vs 585 pk)
Is de GP op Mugello echt de 1000e voor Ferrari? Ik wist dat de 1000e eraan kwam, maar ik wist niet dat dat juist op Mugello is. Dat is wel mooi gedaan van de kalendermakers dan.marcel zei:
Nesjamag zei:Vraag mij af of we over paar jaar nog een swap gaan zien tussen Vettel en Hamilton.
Hamilton voor Brits Aston Martin.
Vettel voor Duits Mercedes.