[DZM]Gorak
Legacy Member
RipTor zei:Die kan daar niks aan doen.
Bottas mogen ze van mij onmiddellijk DQ geven.
Wedstrijdleiding gaat ook niet vrij uit was heel laat in de ronde dat ze de beslissing namen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RipTor zei:Die kan daar niks aan doen.
Bottas mogen ze van mij onmiddellijk DQ geven.
marcel zei:tgoh, voor mij is dit zoals aan een rood licht, als de gast achteraan de file meteen vol op zijn gas springt als het licht op groen staat, en dan -na het accident- verbaasd is dat hij de snelste reactie is.
als je achteraan zit, moet je gewoon wachten tot de wagen vóór u vertrekt. de leider geeft het tempo aan, niet de laatste.
nokeyboard zei:Ge hebt idd voor 99% gelijk.
Ik vind nu wel dat Bottas ook wel serieus overdreef.
BuYcKi zei:Ik verwacht nu wel dat iedereen zeer voorzichtig gaat zijn..
![]()
