Cerulean
Legacy Member
Wa ne zever weer om Bottas hier de schuld te geven. Kijken jullie nooit touring races?
Het was zijn volste recht om zo lang te wachten, en ook de verstandigste keuze, omdat die straight zo lang is, zou hij in turn 1 al ingehaald zijn als hij al van uit de bocht zou accelereren.
De F2 en F3 restarts waren exact hetzelfde maar dan zonder accidenten.
Het was zijn volste recht om zo lang te wachten, en ook de verstandigste keuze, omdat die straight zo lang is, zou hij in turn 1 al ingehaald zijn als hij al van uit de bocht zou accelereren.
De F2 en F3 restarts waren exact hetzelfde maar dan zonder accidenten.



